До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
5
міс.
2
1
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Міні-конспект уроку «Розвиток культури та духовного життя» (Історія України, 11 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до уроку історії України в 11 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу історії України (рівень стандарту) для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника зі історії України для 11 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., Коломєєць Л. Г., 2019

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок №14. Розвиток культури та духовного життя

Мета: сформувати в учнів та учениць уявлення про розвиток культури та духо-
вне життя в 1950—1960-х рр.; створити умови для розуміння причин освіт-
ньої реформи; проаналізувати розвиток науки в УРСР; визначати особливос-
ті церковного життя в УРСР; розглянути основні тенденції духовного життя
в УРСР; охарактеризувати представників мистецтва; порівнювати творчість
митців у радянському й демократичному суспільстві, висловлювати власну
думку щодо творчості в комуністичному світі.

Обладнання: підручник, атлас, карти світу, Європи, України.

Тип уроку: комбінований*

Поняття та назви: русифікація (зросійщення), формалізм, абстракціонізм, об'єд-
нання українських письменників в еміграції «Слово», атеїзм.

Історичні постаті: Б. Патон.

Очікувані результати: учні та учениці навчаться: називати дати, пов'язані з те-
мою уроку; застосовувати та пояснювати на прикладах поняття й терміни; ха-
• рактеризувати діяльність представників мистецтва; аналізувати розвиток науки
й культури в УРСР; порівнювати творчість митців у радянському та демокра-
тичному суспільстві, висловлювати власну думку щодо творчості в комуніс-
тичному світі.

Компетентності

Ключові: спілкування державною (і рідною в разі відмінності) мовами (доступно
і переконливо висловлювати думки); математична компетентність (перетворю-
вати джерельну інформацію з однієї форми на іншу (текст, графік, таблиця,
схема тощо)); ініціативність і підприємливість (використовувати досвід пізнан-
ня історії для вибору дієвих життєвих стратегій).

Предметні: хронологічна (уміння учнів орієнтуватися в історичному часі); інфор-
маційна (розглянути зміни в культурному та духовному житті за допомогою
історичних джерел); просторова (уміння орієнтуватися в історичному просто-
рі); логічна (визначати причини, сутність, наслідки й значення історичних явищ
і подій); аксіологічна (оцінювати діяльність митців у 1950-ті рр. в УРСР).

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  2. ВСТУПНЕ СЛОВО

Учитель(-ка) пояснює тему уроку, його план, мету та завдання, форми
роботи.

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

  1. Перевірка виконання завдань підручника (§9). 2. Опитування. 3. Ви-
    конання тестових завдань.

  1. ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

►► Вивчення нового матеріалу за планом

1. Освіта. 2. Наука. 3. Література. 4. Мистецтво. Розвиток спор-
ту. 5. Культурні здобутку, української діаспори в 1953—1964 рр. 6. Дер-
жава і церква.

Розглянути освітню реформу в УРСР.

Обсудити наукові досягнення та вплив на них військової тематики.
Охарактеризувати діяльність письменників і поетів.

Показати наслідки розвитку спорту в УРСР.

Обговорити розвиток української культури в діаспорі.

Пояснити причини посилення боротьби радянської влади з релігією.

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виконання завдань підручника ( ). 2. Робота з візуальними

джерелами (ілюстрації підручника). 3. Робота з картою атласу.

  1. ПІДСУМКИ УРОКУ

Учитель(-ка) вибірково перевіряє виконання завдання, зупиняється на
типових помилках.

  1. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  1. Опрацювати матеріал підручника (§10) та виконати завдання до ньо-
    го'
    ( - ).

  2. Творче завдання: підготувати невеликий виступ щодо одного з творів
    1950-х рр. в УРСР.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.