До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
5
міс.
2
6
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Міні-конспект уроку " Політичні процеси в Україні в 1999—2005 рр. «Помаранчева революція»" (Історія України, 11 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до уроку історії України в 11 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу історії України (рівень стандарту) для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника зі історії України для 11 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., Коломєєць Л. Г., 2019

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок №35. Політичні процеси в Україні в 1999—2005 рр.
«Помаранчева революція»

Мета: сформувати в учнів та учениць уявлення про політичні процеси в Украї-
ні в 1999—2005 рр.; створити умови для розуміння причин «Помаранчевої
революції»; проаналізувати політичну кризу 2001 р.; визначати особливості
проведення Всеукраїнського референдуму; розглянути наслідки виборів до
Верховної Ради України; охарактеризувати громадську діяльність у період
«Помаранчевої революції»; порівнювати діяльність президентів України, ви-
словлювати власну думку щодо олігархічної держави.

Обладнання: підручник, атлас, карти світу, України.

Тип уроку: комбінований.

Поняття та назви: «Вставай, Україно!», «Україна без Кучми», «Наша Україна».

Основні дати та події: квітень 2000 р. — Всеукраїнський референдум; 21 листо-
пада — 8 грудня 2004 р. — «Помаранчева революція».

Історичні постаті: В. Ющенко, Ю. Тимошенко, Г. Гонгадзе, В. Янукович, В. Пусто-
войтенко, М. Азаров.

Очікувані результати: учні та учениці навчаться: називати дати, пов'язані з те-
мою уроку; показувати на карті політичні уподобання населення України; за-
стосовувати та пояснювати на прикладах поняття й терміни; характеризувати
громадську діяльність у період «Помаранчевої революції»; аналізувати полі-
тичну кризу 2001 р.; порівнювати діяльність президентів України, висловлю-
вати власну думку щодо олігархічної держави.

Компетентності

Ключові: спілкування державною (і рідною в разі відмінності) мовами (вести аргумен-
товану дискусію на відповідну тематику); інформаційно-цифрова компетентність
(створювати вербальні й візуальні матеріали (графіки, діаграми, фільми) тексти,
мультимедійні презентації) та поширювати їх); ініціативність і підприємливість (ви-
користовувати досвід пізнання історії для вибору дієвих життєвих стратегій).

Предметні: хронологічна (розглядати суспільні явища в розвитку та конкретно-іс-
торичних умовах певного часу); інформаційна (критично аналізувати, порівню-
вати та оцінювати історичні джерела, виявляти тенденційну інформацію й по-
яснювати її необ'єктивність); просторова (співвідносити розвиток історичних
явищ і процесів з географічним положенням країн та природними умовами);
логічна (розкриття внутрішніх мотивів дій політичних сил в Україні); аксіоло-
гічна (порівнювати й оцінювати факти та діяльність історичних осіб з позиції
загальнолюдських та національних цінностей, визначати власну позицію щодо
суперечливих питань історії).

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  2. ВСТУПНЕ СЛОВО

Учитель(-ка) пояснює тему уроку, його план, мету та завдання, форми
роботи.

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка виконання завдань підручника (§21). 2. Опитування. 3. Ви-
конання тестових завдань.

  1. ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

>► Вивчення нового матеріалу за планом

1. Президентські вибори 1999 р. Формування більшості у Верховній.
Раді України. 2. Всеукраїнський референдум (квітень 2000 р.). 3. Полі-
тична криза (зима—весна 2001 р.). 4. Вибори до Верховної Ради Украї-
ни 2002 р. та їх наслідки. 5. Вибори Президента України 2004 р. «По-
маранчева революція».

Розглянути політичну ситуацію в країні на початку XXI ст.
Обсудити причини й наслідки Всеукраїнського референдуму.
Охарактеризувати нову розстановку політичних сил після виборів 2002 р.
Пояснити причини політичної кризи 2001 р.

Обговорити виборчу кампанію 2004 р.

Показати наслідки «Помаранчевої революції».

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виконання завдань підручника ( ). 2. Робота з візуальними

джерелами (ілюстрації підручника). 3. Робота з картою атласу.

  1. ПІДСУМКИ УРОКУ

Учитель(-ка) вибірково перевіряє виконання завдання, зупиняється на
типових помилках.

  1. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  1. Опрацювати матеріал підручника (§22) та виконати завдання до ньо-
    го ( ).

  2. Творче завдання: підготувати тези виступу щодо вашого ставлення до
    «Помаранчевої революції».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.