Міні-конспект уроку «Німеччина» (Всесвітня історія, 9 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до кожного уроку всесвітньої історії в 9 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу всесвітньої історії для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника зі всесвітньої історії для 9 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., 2017

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 20. Німеччина

Мета: сформувати в учнів уявлення про Німеччину наприкінці XIX ст.; аналізува-
ти причини та наслідки германізації і культуркампфу; розглянути основні на-
прямки соціально-економічного і політичного розвитку Німеччини наприкін-
ці XIX ст.; охарактеризувати становлення німецької соціал-демократії та її вплив
на світову соціал-демократію; порівняти Другу імперію та Третю республіку;
розвивати в учнів уміння давати оцінку «світовій політиці» Німеччини, вислов-
лювати власну думку щодо взаємовпливу держави й церкви.

Обладнання: підручник, карти світу, Німеччини.

Тип уроку: комбінований.

Поняття та назви: династія Гогенцоллернів, Бундесрат, Рейхстаг, «культуркампф»,
Рейхсбанк, Троїстий союз.

Основні дати та події: 18 січня 1871 р. — проголошення Німецької імперії, 1871—
1890 рр. — період канцлерства О. фон Бісмарка, 1872—1876 рр. — політика
«культуркампф», 1882 р. — створення Троїстого союзу.

Історичні постаті: Вільгельм I, Вільгельм II, О. фон Бісмарк, Е. Бернштейн.

Очікувані результати: учні навчаться: показувати на карті територію Німеччини,
події франко-німецької війни, колоніальну імперію Німеччини; тлумачити, спів-
відносити та застосовувати поняття й терміни; характеризувати становлення ні-
мецької соціал-демократії та її вплив на світову соціал-демократію; аналізувати
причини та наслідки германізації і «культуркампфу»; визначати основні напрям-
ки соціально-економічного і політичного розвитку Німеччини наприкінці XIX ст.;
давати оцінку «світовій політиці» Німеччини; висловлювати власне судження.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  2. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

Пояснити тему уроку, його план, мету, завдання, форми роботи.

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка виконання завдань підручника. 2. Опитування. 3. Вико-
нання тестових завдань.

ІУ ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Поставити перед класом проблемне запитання.

Вивчення нового матеріалу за планом

1. Становлення Німецької імперії. 2. Особливості економічного розвитку.

  1. Політика канцлера О. фон Бісмарка. 4. Німецька соціал-демократія. 5. По-
    чаток правління кайзера Вільгельма II. Перехід до «світової політики».

Розповісти про становлення Німецької імперії, розглянувши форму-
вання державної системи на прикладі вищих органів влади Німецької ім-
перії.

Розглянути особливості економічного розвитку Німеччини.
Охарактеризувати політику канцлера Отто фон Бісмарка.

Обговорити становище німецької соціал-демократії та її кроки щодо
досягнення програмних цілей.

Пояснити політику Вільгельма II та процес становлення Німеччини
як провідної держави у світі, формування її колоніальної імперії та ство-
рення військово-політичних союзів.

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виконання завдань підручника. 2. Робота з візуальними джерела-
ми (ілюстрації підручника). 3. Робота з історичною картою.

VI ПІДСУМКИ УРОКУ

Вибірково перевірити виконання завдань, зупинитися на типових по-
милках. Підсумовуючи урок, повернутися до проблемного запитання.

  1. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацюйте матеріал § 17. 2. Виконайте завдання підручника. 3. Твор-
че завдання: підготуйте реферат за темою «Розвиток соціальної системи
в Німеччині наприкінці XIX ст.».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.