Міні-конспект уроку «Наука і техніка XIX ст.» (Всесвітня історія, 9 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до уроку всесвітньої історії в 9 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу всесвітньої історії для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника зі всесвітньої історії для 9 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., 2017

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 32. Наука і техніка XIX ст.

Мета: сформувати в учнів уявлення про розвиток науки і техніки; створити умо-
ви для розуміння учнями причин наукових відкриттів XIX ст.; аналізувати вплив
наукових відкриттів на розвиток науки і техніки; визначати вплив науки на
розвиток суспільства; розглянути досягнення науки та техніки; охарактеризу-
вати розвиток філософської та освітньої думки; розвивати в учнів уміння по-
рівнювати різні напрямки філософії та висловлювати власну думку щодо від-
повідальності вченого за відкриття.

Обладнання: підручник, карта світу.

Тип уроку: комбінований.

Поняття та назви: наука про спадковість, мікробіологія, імунологія, ембріологія,
бактеріологія, пастеризація, теорія еволюції.

Основні дати та події: 1809 р. — введення поняття «біологія», кінець Х^'Ш — пер-
ша третина XIX ст. — розвиток німецької класичної філософії, 1869 р. — від-
криття Д. Менделєєвим періодичного закону.

Очікувані результати: учні навчаться: називати дати, пов'язані з періодом роз-
витку науки і техніки у XIX ст.; показувати на карті місця, де відбулися науко-
ві відкриття, шляхи експедицій; застосовувати та пояснювати на прикладах
поняття і терміни; характеризувати розвиток філософської та освітньої думки;
визначати вплив науки і техніки на розвиток суспільства; аналізувати вплив
наукових відкриттів на розвиток науки і техніки; порівнювати різні напрямки
в мистецтві та висловлювати власну думку.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  2. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

Пояснити тему уроку, його план, мету, завдання, форми роботи.

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдань підручника. 2. Опитування. 3. Виконання тесто-
вих завдань.

М. ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Поставити перед класом проблемне запитання.

Вивчення нового матеріалу за планом

1. Подорожі європейців і розвиток географічних знань. 2. Розвиток
науки. 3. Досягнення техніки та їх прикладне значення. 4. Основні тен-
денції розвитку філософії. 5. Освіта.

Розповісти про подорожі європейців і розвиток географічних знань
у XIX ст.

Обговорити причини розвитку науки та її досягнення.

Розглянути досягнення техніки та їх практичне значення.
Охарактеризувати основні тенденції розвитку філософії у XIX ст.
Пояснити причини розвитку освіти в XIX ст.

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виконання завдань підручника. 2. Робота з візуальними джерела-
ми (ілюстрації підручника). 3. Робота з історичною картою.

  1. ПІДСУМКИ УРОКУ

Вибірково перевірити виконання завдань, зупинитися на типових по-
милках. Підсумовуючи урок, повернутися до проблемного запитання.

  1. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацюйте матеріал § 27. 2. Виконайте завдання підручника. 3. Під-
готуйте доповідь про вченого, який працював у XIX ст. (за власним ви-
бором).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.