Міні-конспект уроку «Міжнародні відносини наприкінці XIX — на початку XX ст.» (Всесвітня історія, 9 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до уроку всесвітньої історії в 9 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу всесвітньої історії для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника зі всесвітньої історії для 9 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., 2017

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 31. Міжнародні відносини
наприкінці XIX — на початку XX ст.

Мета: сформувати в учнів уявлення про міжнародні відносини в останній чверті
XIX ст.; аналізувати утворення Троїстого союзу, оформлення франко-російсько-
го альянсу; розглянути роль провідних держав у міжнародних відносинах; оха-
рактеризувати «Союз трьох імператорів»; порівняти союзи держав; розвивати
в учнів уміння давати оцінку міжнародним конфліктам, висловлювати власну
думку про міжнародні відносини.

Обладнання: підручник, карта світу.

Тип уроку: комбінований.

Поняття та назви: міжнародні відносини, «союз трьох імператорів», гонка озброєнь.
Основні дати та події: 1882 р. — утворення Троїстого союзу, 1891 р. — франко-
російський союз, 1904 р. — англо-французька таємна угода.

Історичні постаті: О. фон Бісмарк, Олександр II, Вільгельм I, Франц Йосиф II.

Очікувані результати: учні навчаться: показувати на карті колоніальний поділ сві-
ту наприкінці XIX ст., колонії та напівколонії, утворення Троїстого союзу, пер-
ші війни за перерозподіл колоній, сферу діяльності міжнародних організацій;
тлумачити, співвідносити та застосовувати поняття й терміни; характеризува-
ти «Союз трьох імператорів»; аналізувати утворення Троїстого союзу, оформ-
лення франко-російського альянсу; визначати роль провідних держав у між-
народних відносинах; давати оцінку міжнародним конфліктам; висловлювати
власне судження.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  2. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

Пояснити тему уроку, його план, мету, завдання, форми роботи.

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка виконання завдань підручника. 2. Опитування. 3. Вико-
нання тестових завдань.

М ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Поставити перед класом проблемне запитання.

Вивчення нового матеріалу за планом

1. Співвідношення сил у Європі у 70-ті рр. XIX ст. 2. Утворення бло-
ків. 3. Міжнародні кризи та конфлікти наприкінці XIX — на початку
XX ст. 4. Гонка озброєнь.

Розповісти про співвідношення сил у Європі у 70-ті рр. XIX ст., звер-
нувши особливу увагу на протистояння держав.

Пояснити причини утворення блоків.

Розглянути причини, події та наслідки міжнародних криз і конфлік-
тів наприкінці XIX — на початку XX ст.

Охарактеризувати гонку озброєнь початку ХХ ст., обговоривши її на-
слідки.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виконання завдань підручника. 2. Робота з візуальними джерела-
ми (ілюстрації підручника). 3. Робота з історичною картою.

VI ПІДСУМКИ УРОКУ

Вибірково перевірити виконання завдань, зупинитися на типових по-
милках. Підсумовуючи урок, повернутися до проблемного запитання.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацюйте матеріал § 26. 2. Виконайте завдання підручника. 3. Скла-
діть порівняльну таблицю «Зовнішня політика світових держав (Велика
Британія, Франція, Німеччина, Росія, США).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.