Міні-конспект уроку «Література та мистецтво XIX ст.» (Всесвітня історія, 9 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до уроку всесвітньої історії в 9 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу всесвітньої історії для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника зі всесвітньої історії для 9 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., 2017

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 33. Література та мистецтво XIX ст.

Мета: сформувати в учнів уявлення про літературу та мистецтво у XIX ст.; створи-
ти умови для розуміння учнями духовного життя людей у XIX ст.; визначати
вплив літератури та мистецтва на розвиток суспільства; розглянути досягнення
митців XIX ст.; охарактеризувати розвиток архітектури в XIX ст.; розвивати
в учнів уміння порівнювати різні напрямки в мистецтві та висловлювати влас-
ну думку щодо відповідальності творчих людей перед суспільством.

Обладнання: підручник, карта світу.

Тип уроку: комбінований.

Поняття та назви: романтизм, реалізм, неоромантизм, модерн, символізм, імпре-
сіонізм, авангардизм, постімпресіонізм, абстракціонізм, еклектизм.

Очікувані результати: учні навчаться: називати дати, пов'язані з періодом роз-
витку культури у XIX ст.; застосовувати та пояснювати на прикладах поняття
і терміни; характеризувати розвиток літератури та мистецтва у XIX ст.; визна-
чати вплив літератури і мистецтва на розвиток суспільства; порівнювати різ-
ні напрямки в мистецтві та висловлювати власну думку.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  2. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

Пояснити тему уроку, його план, мету, завдання, форми роботи.

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка виконання завдань підручника. 2. Опитування. 3. Вико-
нання тестових завдань.

М ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Поставити перед класом проблемне запитання.

Вивчення нового матеріалу за планом

1. Напрямки розвитку літератури. 2. Живопис у житті людини й сус-
пільства. 3. Неоромантизм. Стиль модерн. 4. Імпресіонізм та авангардизм.

  1. Музичне мистецтво. 6. Архітектура.

Розповісти про напрямки розвитку літератури на прикладах творчос-
ті відомих письменників і поетів.

Пояснити значення живопису в житті людей та суспільства на при-
кладах творів відомих митців.

Розглянути стилі та напрямки в мистецтві XIX ст. — романтизм та
неоромантизм, імпресіонізм, авангардизм та інші.

Обговорити розвиток музичного мистецтва в XIX ст.

Охарактеризувати архітектуру XIX ст., акцентуючи увагу на еклек-
тизмі.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виконання завдань підручника. 2. Робота з візуальними джерела-
ми (ілюстрації підручника). 3. Робота з історичною картою.

VI ПІДСУМКИ УРОКУ

Вибірково перевірити виконання завдань, зупинитися на типових по-
милках. Підсумовуючи урок, повернутися до проблемного запитання.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацюйте матеріал § 28. 2. Виконайте завдання підручника. 3. Під-
готуйте доповідь про митця, який творив у XIX ст. (за власним вибором).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.