Міні-конспект уроку «Культурні епохи європейської історії та Україна» (пропедевтичний курс «Вступ до історії», 5 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до уроку історії в 5 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу історії України для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника пропедевтичного курсу «Вступ до історії» для 5 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., 2018

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 3. Культурні епохи європейської історії та Україна

Мета уроку: сформувати в учнів уявлення про кульїурні епохи європей-
ської історії; створити умови для розуміння поняття «епоха»; визначи-
ти, як співвідносяться культурні епохи європейської історії та історія

Тут і далі потрібно вибрати один варіант роботи або запропонувати власний.

України; розглянути періодизацію культурних епох; охарактеризувати
різні культурні епохи європейської історії на теренах України; поясни-
ти, що взято за основу поділу на епохи, та висловлювати власну дум-
ку щодо змін епох.

Обладнання: підручник.

Тип уроку: комбінований.

Поняття та назви: Первісне суспільство, Античність, Середні віки, Новий
час, Новітні часи, с. Королеве, трипільці.

Основні дати та події: 1 млн років тому — поява людини на теренах Укра-
їни, III тис. до н. е. — середина І тис. н. е. — антична доба, V—XV ст. —
Середні віки.

Історичні постаті:

Очікувані результати: учні та учениці навчаться: застосовувати та пояс-
нювати на прикладах поняття й терміни; характеризувати поняття
«епоха»; визначити, як співвідносяться культурні епохи Європейської
історії з історією України; висловлювати власну думку щодо змін епох.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  2. ВСТУПНЕ СЛОВО

Пояснити тему уроку, його план, мету та завдання, форми ро-
боти.

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

  1. Перевірка виконання завдань підручника (§1).

  2. Опитування.

  3. Виконання тестових завдань.

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Бесіда з учнями на тему літочислення або стародавніх міфів
про територію України.

  1. ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

►► Вивчення нового матеріалу за планом

  1. Періодизація.

  2. Первісна доба на теренах України.

  3. Антична доба.

  4. Середні віки.

Пояснити загальноприйняту систему періодизації, засновану на
певних культурних епохах (періодах), прийнятих в європейській
історії.

Розглянути первісну добу на теренах України, акцентувавши
увагу на появі людини (с. Королеве) та трипільській культурі.

Охарактеризувати античну епоху, коротко зупинившись на ін-
формації щодо античності на території України.

Обсудити прояви епохи Середніх віків.

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Виконання завдань підручника: _

  2. Робота з візуальними джерелами.

  1. ПІДСУМКИ УРОКУ

Вибірково перевірити виконання завдань, зупинитися на типо-
вих помилках.

  1. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  1. Опрацювати матеріал підручника (§2).

  2. Виконати завдання підручника: .. ‘ ............

  3. Творче завдання: описати, як зробити знаряддя праці з ка-
    меню (сокиру, спис).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.