Міні-конспект уроку «Кримське ханство» (пропедевтичний курс «Вступ до історії», 5 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до уроку історії в 5 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу історії України для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника пропедевтичного курсу «Вступ до історії» для 5 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., 2018

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 17. Кримське ханство

Мета уроку: сформувати уявлення про історичні події на Кримському пів-
острові; створити умови для розуміння ролі кримських татар в істо-
рії; визначати, які події змінили життя на півострові; розглянути тра-
гедію кримськотатарського народу; охарактеризувати вплив релігії на
життя в Кримському ханстві; пояснити про вплив сусідніх держав на
Кримське ханство та висловлювати власну думку щодо трагічних сто-
рінок в історії народів.

Обладнання: підручник.

Тип уроку: комбінований.

Поняття та назви: Кримське ханство, Феодоро, кримськотатарський ет-
нос, іслам, ясир, Бахчисарай, Кафа, депортація, геноцид.

Основні дати та події: 1449 р. — виникнення Кримського ханства,
1783 р. — знищення Кримського ханства, приєднання Кримського пів-
острова до Російської імперії, травень 1944 р. — депортація крим-
ських татар.

Історичні постаті: Менглі-Гірей.

Очікувані результати: учні та учениці навчаться: застосовувати та пояс-
нювати на прикладах поняття й терміни; визначати, які події змінили
життя на півострові; пояснювати вплив сусідніх держав на Кримське
ханство; характеризувати вплив релігії на життя в Кримському ханстві
та висловлювати власну думку щодо трагічних сторінок в історії на-
родів.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  2. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

Пояснити тему уроку, його план, мету та завдання, форми ро-
боти.

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

  1. Перевірка виконання завдань підручника (§10).

  2. Опитування.

  3. Виконання тестових завдань.

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Бесіда з учнями на тему подій на Кримському півострові.

  1. ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

►► Вивчення нового матеріалу за планом

  1. Виникнення Кримського ханства.

  2. Життя на Кримському півострові.

  3. Трагедії кримськотатарського народу.

Розглянути історичні події на Кримському півострові та утво-
рення Кримського ханства і формування кримськотатарського ет-
носу.

Охарактеризувати життя на Кримському півострові за часів
Кримського ханства, звернувши увагу на релігійну сторону життя
жителів півострова.

Розповісти трагедії жителів Кримського півострова, акценту-
вавши увагу на трагедіях кримськотатарського народу часів Росій-
ської імперії і особливо часів Радянського Союзу (депортація).

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Виконання завдань підручника:

  2. Робота з візуальними джерелами.

  1. ПІДСУМКИ УРОКУ

Вибірково перевірити виконання завдань, зупинитися на типо-
вих помилках.

  1. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  1. Опрацювати матеріал підручника (§ 11)

  2. Виконати завдання підручника:

  3. Творче завдання: скласти тести за матеріалом параграфа.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.