Міні-конспект уроку «Консульство та Імперія Наполеона Бонапарта» (Всесвітня історія, 9 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до кожного уроку всесвітньої історії в 9 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу всесвітньої історії для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника зі всесвітньої історії для 9 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., 2017

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 4. Консульство та Імперія Наполеона Бонапарта

Мета: сформувати в учнів уявлення про наполеонівську Францію; аналізувати жит-
тя французів часів Консульства й Імперії, характер наполеонівських війн, їх
вплив на життя й долю народів Європи; розглянути реформи Наполеона та
перебіг наполеонівських війн, характер, спрямованість і наслідки рішень
Віденського конгресу; пояснити суть політики континентальної блокади;
охарактеризувати Священний союз; розвивати в учнів уміння давати оцінку
політиці держав під час війн та Віденського конгресу, висловлювати власну
думку щодо впливу особистості на історію.

Обладнання: підручник, карти світу, Європи.

Тип уроку: комбінований.

Поняття та назви: Консульство, конкордат, «Кодекс Наполеона», Континентальна
блокада, реставрація, «Сто днів», Священний союз.

Основні дати та події: 1804 р. — прийняття Цивільного кодексу, 1806 р. — по-
чаток континентальної блокади, 16—19 жовтня 1813 р. — «Битва народів»,
20 березня — 22 червня 1815 р. — «Сто днів», червень 1815 р. — битва
біля Ватерлоо, вересень 1815 р. — утворення Священного союзу.

Історичні постаті: Людовік XVIII Бурбон, А. Веллінгтон, Олександр I.

Очікувані результати: учні навчаться: показувати на карті кордони країн Європи
наприкінці XVIII — на початку XIX ст., походи Наполеона, місця основних битв;
тлумачити, співвідносити та застосовувати поняття й терміни; аналізувати жит-
тя французів часів Консульства й Імперії, характер наполеонівських війн, їх вплив
на життя і долю народів Європи; розглянути реформи Наполеона та перебіг
наполеонівських війн, характер, спрямованість і наслідки рішень Віденського
конгресу; пояснювати суть політики континентальної блокади; характеризувати
діяльність Священного союзу; розвивати вміння оцінювати політику держав під
час війн та Віденського конгресу; висловлювати власну думку.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  2. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

Пояснити тему уроку, його план, мету, завдання, форми роботи.

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдань підручника. 2. Опитування. 3. Виконання тесто-
вих завдань.

IV ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Поставити перед класом проблемне запитання.

Вивчення нового матеріалу за планом

1. Консульство.

2. Установлення Першої імперії.

3. Криза і падіння Першої імперії.

4. Початок роботи Віденського конгресу. «Сто днів» Наполеона.

5. Підсумки Віденського конгресу. Утворення Священного союзу.

Розповісти про діяльність Наполеона Бонапарта та період його прав-
ління — Консульство.

Пояснити причини встановлення Імперії Наполеона та його діяльність.
Звернути увагу на законодавчі кроки Наполеона, особливо Цивільний
кодекс.

Роз'яснити причини кризи та падіння Першої імперії.

Обговорити події «Ста днів».

Охарактеризувати рішення Віденського конгресу.

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виконання завдань підручника. 2. Робота з візуальними джерела-
ми (ілюстрації підручника). 3. Робота з історичною картою.

  1. ПІДСУМКИ УРОКУ

Вибірково перевірити виконання завдань, зупинитися на типових по-
милках. Підсумовуючи урок, повернутися до проблемного запитання.

  1. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацюйте матеріал § 4. 2. Виконайте завдання підручника.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
5
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!