До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
5
міс.
0
9
дн.
2
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Міні-конспект уроку "Китай" (Всесвітня історія, 11 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до кожного уроку всесвітньої історії в 11 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу всесвітньої історії (рівень стандарту) для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника зі всесвітньої історії для 11 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., Коломєєць Л. Г., 2019

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок №18. Китай

Мета: сформувати в учнів та учениць уявлення про Китай після Другої світо-
вої війни; створити умови для розуміння причин встановлення комуністич-
ного режиму в Китаї; проаналізувати реформи часів Мао Цзедуна; визначати
особливості китайських економічних перетворень; розглянути сучасне ста-
новище у КНР; охарактеризувати зовнішню політику держави Китаю; порів-
нювати Китай другої половини XX ст. та початку XXI ст., висловлювати влас-
ну думку щодо культу особи.

Обладнання: підручник, атлас, карта світу, Китаю.

Тип уроку: комбінований.

Поняття та назви: Гоміндан, Китайська Народна Республіка (КНР), Тайвань, «вели-
кий стрибок», політика «трьох червоних знамен», хунвейбіни, цзаофани.

Основні дати та події: 1 жовтня 1949 р. — проголошення КНР, 1989 р. — події
на площі Тяньаньмень.

Історичні постаті: Чан Кайші, Мао Цзедун, Ден Сяопін.

Очікувані результати: учні та учениці навчаться: називати дати, пов'язані з те-
мою уроку; показувати на карті територію Китаю; застосовувати й поясню-
вати на прикладах поняття й терміни; характеризувати зовнішню політику
Китаю; аналізувати реформи часів Мао Цзедуна; порівнювати Китай другої
половини XX ст. та початку XXI ст., висловлювати власну думку щодо куль-
ту особи.

Компетентності

Ключові: спілкування державною (і рідною в разі відмінності) мовами (доступно
і переконливо висловлювати думки); інформаційно-цифрова компетентність (ви-
являти джерела й авторів інформації, робити коректні посилання); соціальна та
громадянська компетентності (критично аналізувати джерела масової інформа-
ції для протистояння деструктивним і маніпулятивним технікам впливу).

Предметні: хронологічна (розглянути становлення тоталітарних режимів через
основні події); інформаційна (критично аналізувати, порівнювати та оціню-
вати історичні джерела, виявляти тенденційну інформацію й пояснювати її
необ'єктивність); просторова (характеризувати територіальні зміни Китай-
ської держави); логічна (визначати теоретичні поняття та застосовувати їх
для пояснення історичних явищ і процесів); аксіологічна (оцінювати різні
версії й думки про минулі історичні події, визнаючи, що деякі джерела мо-
жуть бути необ'єктивними).

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  2. ВСТУПНЕ СЛОВО

Пояснити тему уроку, його план, мету та завдання, форми роботи.

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка виконання завдань підручника (§ 13). 2. Опитування. 3. Ви-
конання тестових завдань. '

  1. ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

►► Вивчення нового матеріалу за планом

1. Завершення громадянської війни. 2. Проголошення КНР. 3. Поча-
ток соціалістичного будівництва. «Великий стрибок». 3. Культурна ре-
волюція. 4. Політика реформ у Китаї. 5. Зовнішньополітичний курс Ки-
таю. 6. Тайвань.

Обговорити військові дії після Другої світової війни на території
Китаю.

Показати наслідки «великого стрибка».

Обсудити причини «культурної революції» та її наслідки.
Охарактеризувати китайські реформи в кінці XX ст.

Розглянути політику Китаю на міжнародній арені після Другої світо-
вої війни.

Пояснити ситуацію, яка склалася навколо Тайваню.

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виконання завдань підручника ( ). 2. Робота з візуальними джерелами (ілюстрації підручника). 3. Робота з картою атласу.

  1. ПІДСУМКИ УРОКУ

Вибірково перевірити виконання завдань, зупинитися на типових по-
милках.

  1. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  1. Опрацювати матеріал підручника (§14) та виконати завдання до ньо-
    го ( ).

  2. Творче завдання: описати наслідки для країни однієї з реформ часів
    Мао Цзедуна.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн
395 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.