Міні-конспект уроку «Італія» (Всесвітня історія, 9 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до кожного уроку всесвітньої історії в 9 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу всесвітньої історії для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника зі всесвітньої історії для 9 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., 2017

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 22. Італія

Мета: сформувати в учнів уявлення про Італію наприкінці XIX ст.; аналізувати
причини та наслідки трудової еміграції; розглянути основні напрямки соці-
ально-економічного і політичного розвитку Італії наприкінці XIX ст.; охарак-
теризувати особливості «ери Джолітті»; розвивати вміння оцінювати коло-
ніальну політику Італії, висловлювати власну думку щодо взаємовпливу
держави й церкви.

Обладнання: підручник, карти світу, Італії.

Тип уроку: комбінований.

Поняття та назви: Соціалістична партія італійських трудящих, Італійська респу-
бліканська партія, трудова еміграція, анархізм, «ера Джолітті».

Основні дати та події: 3 жовтня 1871 р. — завершення об'єднання Італії, 1911 р. —
захоплення Лівії.

Історичні постаті: Умберто I, Д. Джолітті.

Очікувані результати: учні навчаться: показувати на карті територію Італії та її
колонії; тлумачити, співвідносити та застосовувати поняття й терміни; ха-
рактеризувати особливості «ери Джолітті»; аналізувати причини й наслідки
трудової еміграції; визначати основні напрямки соціально-економічного і по-
літичного розвитку Італії наприкінці XIX ст.; давати оцінку колоніальній полі-
тиці Італії; висловлювати власне судження.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  2. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

Пояснити тему уроку, його план, мету, завдання, форми роботи.

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдань підручника. 2. Опитування. 3. Виконання тесто-
вих завдань.

ІУ ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Поставити перед класом проблемне запитання.

Вивчення нового матеріалу за планом

1. Італія після завершення процесу об'єднання. 2. Економічний роз-
виток. 3. Трудова еміграція. 4. «Ліберальна ера Дж. Джолітті». 5. Зовніш-
ня політика.

Розглянути Італію після завершення об'єднання як конституційну мо-
нархію.

Розповісти про економічний розвиток країни — кризи та досягнення.
Охарактеризувати особливості трудової еміграції та її вплив на суспіль-
ство й державу.

Обговорити досягнення Ліберальної ери, або «ери Джолітті».

Пояснити зовнішню політику Італії, спрямовану на створення колоні-
альної імперії.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виконання завдань підручника. 2. Робота з візуальними джерела-
ми (ілюстрації підручника). 3. Робота з історичною картою.

VI ПІДСУМКИ УРОКУ

Вибірково перевірити виконання завдань, зупинитися на типових по-
милках. Підсумовуючи урок, повернутися до проблемного запитання.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацюйте матеріал § 19. 2. Виконайте завдання підручника. 3. Твор-
че завдання: порівняйте становище церкви в різних країнах наприкінці
XIX ст.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн
395 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.