Міні-конспект уроку «Географічний та історичний простір» (пропедевтичний курс «Вступ до історії», 5 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до уроку історії в 5 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу історії України для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника пропедевтичного курсу «Вступ до історії» для 5 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., 2018

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 6. Географічний та історичний простір

Мета уроку: сформувати в учнів початкове уявлення, що таке географія;
створити умови для розуміння, що таке географічний та історичний
простір; ознайомити з основними компонентами історичної карти; по-
яснити, яка різниця між фізичними та історичними картами; характе-
ризувати вплив географічного простору на розвиток історії та розви-
вати вміння працювати з картою.

Обладнання: підручник.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Поняття та назви: географія, карта, фізична карта, історична карта, ле-
генда карти, контурна карта.

Основні дати та події:

Історичні постаті:

Очікувані результати: учні та учениці навчаться: застосовувати та пояс-
нювати на прикладах поняття й терміни; знати, що таке географічний
та історичний простір; пояснювати, яка різниця між фізичними та іс-
торичними картами; характеризувати вплив географічного простору
на розвиток історії та розвивати вміння працювати з картою.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  2. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Пояснити назву теми 2 «Де відбувається історія», оголосити
кількість годин, відведених на її вивчення, ознайомити з формою
проведення тематичного оцінювання тощо.

  1. ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

» Вивчення нового матеріалу за планом

  1. Географія.

  2. Фізична карта.

  3. Історична карта.

  4. Як працювати з сторичною картою?

Розповісти про географію, як навчальну дисципліну та її зна-
чення для історії.

Ознайомити учнів та учениць з фізичними картами.

Показати, що таке історична карта.

Навчити учнів та учениць працювати з історичною картою.

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Виконання завдань підручника: '

  2. Опитування.

  3. Робота з історичною картою.

  1. ПІДСУМКИ УРОКУ

Вибірково перевірити виконання завдань, зупинитися на типо-
вих помилках.

  1. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  1. Опрацювати матеріал підручника (§3).

  2. Виконати завдання підручника: '

  3. Творче завдання: підготувати характеристику однієї з істо-
    ричних карт.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.