Завдання полягає в роботі з таблицею у текстовому документі. Таблиця має дев’ять стовпчиків. У першому стовпці розташовані фізичні величини. Якщо в кожному завданні одиниця вимірювання цієї величини одна й та ж, то доцільно один раз поставити її в першому стовпці. Якщо одиниці вимірювання різні, то їх треба проставляти в кожному стовпці. В інших восьми стовпчиках записані значення фізичних величин першого стовпця.
В стовпчиках таблиці кілька клітинок порожні, їх необхідно заповнити. Для цього треба скористатися відповідною формулою, або ж виразити з цієї формули необхідну величину і виконати обчислення. В процесі виконання завдання порожні клітинки таблиці заповнюються.
Для перевірки правильності заповнення пропусків можна скопіювати таблицю на наступну сторінку текстового документа і заповнити порожні клітинки іншим кольором. Залишається тільки порівняти відповіді учнів з цією таблицею. Знак ,,---‘‘ означає, що механізмів з таким ККД не існує, оскільки він більший 100%. Дану таблицю можна використати при вивченні теми «Рівновага тіл. Момент сили. ККД механізмів» у 10 класі.
Для виконання завдання необхідні знання формул моменту сили, ККД механізмів, вміння виводити з цих формул інші величини, а також вміння виражати сантиметри в метри. Червоним записана відповідь. Завдання доцільно виконати у формі змагання малих груп, по одному стовпчику кожній команді. Якщо в класі достатня кількість учнів, то кількість стовпчиків можна збільшити. Зручно застосувати проєкцію таблиці на екран.
Користуйтесь, будь ласка! Бажаю успіхів!