На сьогодні залишається актуальна проблема розвитку пізнавального інтересу учнів до навчання. Небачено зросла кількість інформації, отже, і розумове навантаження на учнів. Це примушує небайдужого до свого предмета вчителя замислитися над засобами, які допомогли б підтримувати в учнів цікавість до матеріалу та підтримувати їх активність на протязі всього уроку.
Одним із ефективних засобів для досягнення цієї мети є використання на уроках елементів гри. Пропоноване завдання полягає в роботі з картками. Картки поділені навпіл. На одній картці справа записане питання, на іншій зліва – відповідь на це питання. Всього карток 13, отже, питань – 12. Картки роздаються учням. Перше питання зачитує вчитель, учні на своїх картках шукають відповідь. Учень, у якого на лівій стороні картки правильна відповідь, зачитує наступне питання з правої сторони своєї картки і прикріплює її на дошці магнітиком до попередньої картки і т.д. На дошці утворюється своєрідне «доміно». Якщо скласти «доміно» не вдається – шукайте помилку.
Завдання можна давати малій групі – двом чи чотирьом учням на парту. Якщо «доміно» складене без помилок з першого разу, то учні отримують максимальну оцінку – 12 балів. В іншому випадку бали нараховуються за кожну правильну відповідь. Дане завдання можна використати на уроках фізики при вивченні теми «Кінетична енергія» у 7 класі.
Для перевірки правильності виконання завдання зручно скористатися фотографією вірно складеного «доміно», спроєктувавши її на екран. Залишається тільки порівняти відповіді учнів з цим фото.
Користуйтесь, будь – ласка! Бажаю успіхів!