Матеріали. Презентація "Гра по – новому. Навчання по – іншому в освітньому просторі Нової української школи"

НУШ

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, Дорослі

22.03.2021

458

27

0

Опис документу:
«Шість цеглинок» — це технологія навчання, яка допоможе учням тренувати пам’ять, розвивати моторику і творчо мислити. Через гру вони зможуть навчитися таких важливих, передбачених НУШ умінь, як, наприклад, вирішення проблемних завдань.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Гра по – новому. Навчання по – іншому в освітньому просторі Нової української школи
Слайд № 1

Гра по – новому. Навчання по – іншому в освітньому просторі Нової української школи

Сучасна педагогіка і дитяча психологія прекрасно простежили взаємозв'язок між розвитком мозку і розвитком моторики рук. Очі й вуха - органи, які сп...
Слайд № 2

Сучасна педагогіка і дитяча психологія прекрасно простежили взаємозв'язок між розвитком мозку і розвитком моторики рук. Очі й вуха - органи, які сприймають інформацію, але закріплення цієї інформації проводиться методом дії. Діяльність мозку безпосередньо пов'язана з дією рук, зі здатністю точного і тонкого маніпулювання ними. Тому такі ігри, як конструктор LEGO, є саме тими методиками, які розвивають мислення в прямому сенсі цього слова.

Спільна мета зробити нашу освіту освітою для життя! І в цьому процесі всі учасники (тренери, педагоги) виступають агентами змін. Зміни вимагають но...
Слайд № 3

Спільна мета зробити нашу освіту освітою для життя! І в цьому процесі всі учасники (тренери, педагоги) виступають агентами змін. Зміни вимагають нових підходів, нестандартних рішень і виходу за рамки звичного, комфортного і контрольованого. І зміни починаються прямо тут і зараз.

Слайд № 4

Створив конструктор дідусь Оле Кирк для свого внука в 1934 році.
Слайд № 5

Створив конструктор дідусь Оле Кирк для свого внука в 1934 році.

Конструктор LEGO – це потужний інструмент навчання, в ході використання якого дитина застосувує логіку, розвиває моторику, креативне мислення, а та...
Слайд № 6

Конструктор LEGO – це потужний інструмент навчання, в ході використання якого дитина застосувує логіку, розвиває моторику, креативне мислення, а також вчиться створювати реальні речі.

LEGO Я складаю Я навчаюсь
Слайд № 7

LEGO Я складаю Я навчаюсь

Слайд № 8

Слайд № 9

Ще 2010 року в Україні за­початковано програму «Сприяння освіті». Поча­лося все з підписання Меморан­думу про взаєморозуміння між Міністерством осв...
Слайд № 10

Ще 2010 року в Україні за­початковано програму «Сприяння освіті». Поча­лося все з підписання Меморан­думу про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки, мо­лоді та спорту України й Благо­дійним фондом LEGO Foundation (Данія).

Меморандум про взаєморозуміння між LEGO Foundation та Міністерством освіти України 22 грудня 2016 року The LEGO Foundation в Україні Проект “ Сприя...
Слайд № 11

Меморандум про взаєморозуміння між LEGO Foundation та Міністерством освіти України 22 грудня 2016 року The LEGO Foundation в Україні Проект “ Сприяння освіті ”

The LEGO Foundation Місія фонду - розвивати і надихати творців завтрашнього Мета фонду визначати гру по-новому, по – іншому переосмислити процес на...
Слайд № 12

The LEGO Foundation Місія фонду - розвивати і надихати творців завтрашнього Мета фонду визначати гру по-новому, по – іншому переосмислити процес навчання

Лише 2011 року в проек­тах LEGO Foundation задіяли 78 країн світу й більш ніж 600 тисяч дітей. Однак програма «Спри­яння освіті» втілюється тільки ...
Слайд № 13

Лише 2011 року в проек­тах LEGO Foundation задіяли 78 країн світу й більш ніж 600 тисяч дітей. Однак програма «Спри­яння освіті» втілюється тільки в шести: Індії, ПАР, Україні, Бра­зилії, Китаї та Мексиці. Благо­дійний фонд забезпечує садочки та школи навчальними наборами LEGO, проводить тренінги для педагогів і надає їм ме­тодичну підтримку. І проект цей уже має прихильників серед ви­хователів і педагогів, а шануваль­ників у своїй наймолодшій ау­диторії LEGO завжди вистачає.

LEGO асоціація З чим у Вас асоціюється слово “LEGO”? LEGO -- вміння думати руками. Світ без меж. І тільки наша уява може обмежувати світ.
Слайд № 14

LEGO асоціація З чим у Вас асоціюється слово “LEGO”? LEGO -- вміння думати руками. Світ без меж. І тільки наша уява може обмежувати світ.

Із 2 цеглинок можна створити 24 комбінації. Із 3 цеглинок -1060 комбінацій, а з 6 цеглинок – 915 мільйонів… Компанія LEGO надає таку можливість укр...
Слайд № 15

Із 2 цеглинок можна створити 24 комбінації. Із 3 цеглинок -1060 комбінацій, а з 6 цеглинок – 915 мільйонів… Компанія LEGO надає таку можливість українським дітям. Загалом освітні проекти – це важливий напрям діяльності організації.. Шість цеглинок і цілий світ без меж

«ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» «ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» — це практичний інструмент для навчання, це технологія навчання. Виконуючи веселі завдання і граючись набором з ш...
Слайд № 16

«ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» «ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» — це практичний інструмент для навчання, це технологія навчання. Виконуючи веселі завдання і граючись набором з шести різнокольорових цеглинок LEGO DUPLO, діти тренують пам’ять, розвивають моторику і мислять творчо. Використання цієї технології дає можливість адаптувати і створювати власні завдання відповідно до вмінь та інтересів дітей.

«Шість цеглинок» – це технологія навчання, яка допоможе учням тренувати пам’ять, розвивати моторику і творчо мислити. Через гру вони зможуть навчит...
Слайд № 17

«Шість цеглинок» – це технологія навчання, яка допоможе учням тренувати пам’ять, розвивати моторику і творчо мислити. Через гру вони зможуть навчитися таким важливим, передбаченим НУШ умінням як, наприклад, вирішення проблемних завдань.

Досвідчені педагоги знають: кінчики пальців – це інтелект. Працюючи з Lego, діти готуються до письма й читання, навчаються формулювати свої думки.
Слайд № 18

Досвідчені педагоги знають: кінчики пальців – це інтелект. Працюючи з Lego, діти готуються до письма й читання, навчаються формулювати свої думки.

Девіз LEGO Foundation – «Сьогодні ми створюємо творців завтрашнього». Це стосується і працівників завтрашнього, які завдяки LEGO навчаться працюват...
Слайд № 19

Девіз LEGO Foundation – «Сьогодні ми створюємо творців завтрашнього». Це стосується і працівників завтрашнього, які завдяки LEGO навчаться працювати в команді. До 2030 року з’являться 186 нових професій. 57 професій – зникнуть взагалі. 63% теперішніх дітей будуть працювати в професіях, яких ще не існує.

"Шість цеглинок" - це практичний інструмент для навчання, це технологія навчання. Виконуючи веселі завдання і граючись набором з шести різнокольоро...
Слайд № 20

"Шість цеглинок" - це практичний інструмент для навчання, це технологія навчання. Виконуючи веселі завдання і граючись набором з шести різнокольорових цеглинок LEGO DUPLO, діти тренують пам`ять, розвивають моторику і мислять творчо. Крім того, використання цієї технології дає можливість адаптувати і, звичайно, створювати власні завдання відповідно до вмінь і інтересів дітей.

Фасилітатор -- сприяє, полегшує, допомагає вчитися Направляє, допомагає самостійно здобувати дитині знання Відкриває простір для пізнання Створює у...
Слайд № 21

Фасилітатор -- сприяє, полегшує, допомагає вчитися Направляє, допомагає самостійно здобувати дитині знання Відкриває простір для пізнання Створює умови для здобуття нових знань і вмінь Веде діалог з дитиною Ставить відкриті запитання

Педагог минулого Педагог фасилітатор Фарширує знаннями Обмежує простір Акцент на результат Фіксованість Спілкування у формі тверджень і закритих за...
Слайд № 22

Педагог минулого Педагог фасилітатор Фарширує знаннями Обмежує простір Акцент на результат Фіксованість Спілкування у формі тверджень і закритих запитань Допомагає дитині самостійно здобувати знання Відкриває простір для пізнання Акцент на процесі Гнучкість Діалог з дитиною і відкриті запитання

Емоційний стан школяра у сьогоднішній школі: - страх помилки; - страх поганої оцінки; - страх бути покараним; - страх запитати у педагога і попроси...
Слайд № 23

Емоційний стан школяра у сьогоднішній школі: - страх помилки; - страх поганої оцінки; - страх бути покараним; - страх запитати у педагога і попросити пояснити ще раз; - страх бути осміяним однокласниками

І як наслідок: небажання вчитися і відсутність мотивації; - невміння спілкуватися; - пошук підказок і алгоритмів дії від «авторитетів»; - невпевнен...
Слайд № 24

І як наслідок: небажання вчитися і відсутність мотивації; - невміння спілкуватися; - пошук підказок і алгоритмів дії від «авторитетів»; - невпевненість і занижена самооцінка; - закомплексованість; - безініціативність

Нам потрібен не комплекс комплексів, а комплекс умінь і навичок, необхідних суспільству у XXI столітті!
Слайд № 25

Нам потрібен не комплекс комплексів, а комплекс умінь і навичок, необхідних суспільству у XXI столітті!

Взаємодія педагога з дітьми повинна бути направлена на розвиток умінь: - уміння висловлювати свою думку; - критичне мислення; - ініціативність; - т...
Слайд № 26

Взаємодія педагога з дітьми повинна бути направлена на розвиток умінь: - уміння висловлювати свою думку; - критичне мислення; - ініціативність; - творчість; - уміння вирішувати проблеми, ризики та приймати рішення; - уміння конструктивно керувати емоціями; - уміння працювати в команді.

Гра як новітня технологія розвитку та навчання. Концепція «Шість цеглинок»
Слайд № 27

Гра як новітня технологія розвитку та навчання. Концепція «Шість цеглинок»

Знайомтесь: Шість Цеглинок Підступна вежа Запам’ятайки Cпина до спини або Розуміємо один одного Побудуй, що можеш! Будуємо куб Сортуємо-складаємо
Слайд № 28

Знайомтесь: Шість Цеглинок Підступна вежа Запам’ятайки Cпина до спини або Розуміємо один одного Побудуй, що можеш! Будуємо куб Сортуємо-складаємо

Візерунки Скопіюєш? Шпигунська гра Зміюка-закарлюка Зведи, накриваючи Збільш удвічі або зменш удвічі Пропусти рахунок Граємо
Слайд № 29

Візерунки Скопіюєш? Шпигунська гра Зміюка-закарлюка Зведи, накриваючи Збільш удвічі або зменш удвічі Пропусти рахунок Граємо

Висока вежа
Слайд № 30

Висока вежа

через гру до навчання
Слайд № 31

через гру до навчання

"ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК" -  це реальне і, водночас, творче знаряддя (інструменти), завдяки яким діти можуть:  1) розпочати навчання, немаючи спеціальних на...
Слайд № 32

"ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК" -  це реальне і, водночас, творче знаряддя (інструменти), завдяки яким діти можуть:  1) розпочати навчання, немаючи спеціальних навичок та вмінь;  2) будувати прості і складні конструкції;  3) поєднувати цеглинки будь-яким можливим способом;  4) будувати і перебудовувати без негативних наслідків;  5) використовувати цеглинки LEGO як засіб вираження власних думок та ідей; 6) у фізичному плані діти розвивають моторику пальців і рук, а також вчаться керувати своїм тілом;  7) застосування реальних знарядь (інструментів) робить виконання завдань змістовним. Наприклад, дітям важко запам*ятовувати кольори, проте коли вони бачать три цеглинки різних кольорів і запамятовують їх - це набагато простіше і цікавіше; 8) виконання завдань за методикою "ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК" розвиває у дітей вміння зосереджуватися, утримувати інформацію у пам*яті та підлаштовуватися до змін;  9) методика «ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» спрямована на розвиток у дітей мотивації, зацікавленості на отримання знань і уявлень, необхідних для досягнення успіхів у подальшому житті. Виконуючи вправи, діти отримують задоволення і розвивають впевненість у собі та своїх вміннях виконувати складні завдання і приймати рішення; 10) граючи, діти розвивають свої найбільш важливі функції мозку - це здатність контролювати власну поведінку для досягнення мети. Методика «ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» дає багато можливостей для покращення у дітей самоконтролю, який є основоположним для решти всього навчання у житті.  11) "ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК" - це безпечний та сучасний практичний інструмент для навчання через гру.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.