! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Мастер-класс "Методы, приемы и средства проблемного обучения" (из опыта работы)

Опис документу:
Математика начинается вовсе не со счета, что кажется очевидным, а с … загадки, проблемы. Урок треба осмислити не як основну форму організації процесу навчання, а як акумулятор життя дитини в цілому, створюючи цим інший рівень життя дітей, цікавішого, багатограннішого і багатшого, ніж їх спонтанне життя.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Мастер – класс Методы, приемы и средства проблемного обучения учитель математики Славянской общеобразовательной школы І – ІІІ ступеней № 10 Пилипен...
Слайд № 1

Мастер – класс Методы, приемы и средства проблемного обучения учитель математики Славянской общеобразовательной школы І – ІІІ ступеней № 10 Пилипенко Виктория Юрьевна

Урок треба осмислити не як основну форму організації процесу навчання, а як акумулятор життя дитини в цілому, створюючи цим інший рівень життя діте...
Слайд № 2

Урок треба осмислити не як основну форму організації процесу навчання, а як акумулятор життя дитини в цілому, створюючи цим інший рівень життя дітей, цікавішого, багатограннішого і багатшого, ніж їх спонтанне життя. Шалва Амонашвілі

Предмет математики настільки серйозний, що корисно не нехтувати нагодами робити його трохи цікавішим. Блез Паскаль
Слайд № 3

Предмет математики настільки серйозний, що корисно не нехтувати нагодами робити його трохи цікавішим. Блез Паскаль

Хороших методов существует ровно столько, сколько существует хороших учителей. Д.Пойа
Слайд № 4

Хороших методов существует ровно столько, сколько существует хороших учителей. Д.Пойа

Математика начинается вовсе не со счета, что кажется очевидным, а с … загадки, проблемы.
Слайд № 5

Математика начинается вовсе не со счета, что кажется очевидным, а с … загадки, проблемы.

Говорят, уравнение вызывает сомнение, но итогом сомнения может быть озарение!
Слайд № 6

Говорят, уравнение вызывает сомнение, но итогом сомнения может быть озарение!

Найти решение уравнения 29k + 30n + 31m = 366 Смотреть – не значит видеть!
Слайд № 7

Найти решение уравнения 29k + 30n + 31m = 366 Смотреть – не значит видеть!

Слайд № 8

Мозговой штурм Гра ТАК чи НІ Лото Швидке опитування Бліц – опитування Тестування
Слайд № 9

Мозговой штурм Гра ТАК чи НІ Лото Швидке опитування Бліц – опитування Тестування

Гра Світлофор
Слайд № 10

Гра Світлофор

Э Р У Д И Т 1 Т Р 2 И Г 3 О Н 4 О М Е 5 Т Р 6 И Я
Слайд № 11

Э Р У Д И Т 1 Т Р 2 И Г 3 О Н 4 О М Е 5 Т Р 6 И Я

1. Який знак має добуток усіх основних тригонометричних функцій тупого кута?
Слайд № 12

1. Який знак має добуток усіх основних тригонометричних функцій тупого кута?

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

5. У якій чверті всі основні тригонометричні функції набувають від'ємних значень?
Слайд № 16

5. У якій чверті всі основні тригонометричні функції набувають від'ємних значень?

Графічні диктанти Інтегровані диктанти Задачі на готових кресленнях
Слайд № 17

Графічні диктанти Інтегровані диктанти Задачі на готових кресленнях

З миру по нитці – зі слова буква
Слайд № 18

З миру по нитці – зі слова буква

ЕРУДИТ ЕРУДИЦІЯ ЗДІБНІСТЬ НАВЧАННЯ РОЗУМНИКИ
Слайд № 19

ЕРУДИТ ЕРУДИЦІЯ ЗДІБНІСТЬ НАВЧАННЯ РОЗУМНИКИ

МАТЕМАТИКА ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ Робота в групах Розв'язування вправ з використанням пізнавального матеріалу.
Слайд № 20

МАТЕМАТИКА ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ Робота в групах Розв'язування вправ з використанням пізнавального матеріалу.

Віднови теорему
Слайд № 21

Віднови теорему

Нетрадиційна самостійна робота "Невідома Україна"
Слайд № 22

Нетрадиційна самостійна робота "Невідома Україна"

1. Акація 5. Київ 7. Одеса 10. Кривий Ріг 12. Львів
Слайд № 23

1. Акація 5. Київ 7. Одеса 10. Кривий Ріг 12. Львів

УКРАЇНА, (діти розводять руки по сторонах) РІДНИЙ КРАЙ, (піднімають руки догори) ПОЛЕ, РІЧКА, (повороти тулуба з розведеними по сторонах руками) СИ...
Слайд № 24

УКРАЇНА, (діти розводять руки по сторонах) РІДНИЙ КРАЙ, (піднімають руки догори) ПОЛЕ, РІЧКА, (повороти тулуба з розведеними по сторонах руками) СИНІЙ ГАЙ. (присідають) ЛЮБО СТЕЖКОЮ ІТИ (ходьба) ТУТ ЖИВЕМО Я І ТИ ! (за руки)

Пошукові завдання
Слайд № 25

Пошукові завдання

История нашего города неразрывно связана с его минеральными озёрами, единственными на территории Украины солёными озёрами, расположенными вдали от ...
Слайд № 26

История нашего города неразрывно связана с его минеральными озёрами, единственными на территории Украины солёными озёрами, расположенными вдали от моря. Используя некоторые интересные факты о Славянских озерах, вы должны составить квадратные уравнения.

1. Озеро Репное Глубина воронки – 4,5 м. Площадь залегания грязей – 5 га. 2. Озеро Слепное – самое большое и самое мелкое Глубина озера – 3 м. Слой...
Слайд № 27

1. Озеро Репное Глубина воронки – 4,5 м. Площадь залегания грязей – 5 га. 2. Озеро Слепное – самое большое и самое мелкое Глубина озера – 3 м. Слой залегания грязей – 6 м.

3. Содержание соли в озёрах Максимальное – 8% и минимальное - 2,5% 4. Озеро Вейсово – самое маленькое с большим количеством воронок, заполненными с...
Слайд № 28

3. Содержание соли в озёрах Максимальное – 8% и минимальное - 2,5% 4. Озеро Вейсово – самое маленькое с большим количеством воронок, заполненными сероводородом Глубина воронки – 19 м. Диаметр воронки – 80 м.

Використання на уроках історичного матеріалу "МАШИНА ЧАСУ" Гра "Склади афоризм від Рене Декарта"(лото) Вислів: Розмовляти з математикою інших столі...
Слайд № 29

Використання на уроках історичного матеріалу "МАШИНА ЧАСУ" Гра "Склади афоризм від Рене Декарта"(лото) Вислів: Розмовляти з математикою інших століть – те саме, що подорожувати.

Аукцион Найти значение как можно большего числа величин. Правильная четырехугольная пирамида. Боковое ребро 5 см, высота пирамиды 4 см.
Слайд № 30

Аукцион Найти значение как можно большего числа величин. Правильная четырехугольная пирамида. Боковое ребро 5 см, высота пирамиды 4 см.

Кросворди Геометричні фігури. Геометричні фігури – символи української вишивки.
Слайд № 31

Кросворди Геометричні фігури. Геометричні фігури – символи української вишивки.

Це цікаво знати Відомі люди і математика Т. Г. Шевченко. Дії з ра- ціональними числами. М. В. Остроградський. Розв'язування ліній- них нерівностей.
Слайд № 32

Це цікаво знати Відомі люди і математика Т. Г. Шевченко. Дії з ра- ціональними числами. М. В. Остроградський. Розв'язування ліній- них нерівностей.

Підсумок уроку Заповніть картку-порадницю «Масштаб у моєму житті». Масштаб — це… Щоб знайти відстань на місцевості, потрібно… Щоб знайти масштаб, п...
Слайд № 33

Підсумок уроку Заповніть картку-порадницю «Масштаб у моєму житті». Масштаб — це… Щоб знайти відстань на місцевості, потрібно… Щоб знайти масштаб, потрібно… Щоб знайти відстань між містами, потрібно… Щоб знайти відстань на карті, потрібно… Домашнє завдання Скласти три авторські задачі краєзнавчого характеру за будь-якою картою України і розв’язати їх у зошиті.

Слайд № 34

Такая система работы развивает у учащихся творческую активность, формирует интерес к изучению математики, истории родного края, способствует развит...
Слайд № 35

Такая система работы развивает у учащихся творческую активность, формирует интерес к изучению математики, истории родного края, способствует развитию познавательного интереса.

Все в нас самих, и невозможное – возможно. Учитель – бездонный кладезь мудрости и знаний. Он не только обучает, но и сам всю жизнь учится, постигае...
Слайд № 36

Все в нас самих, и невозможное – возможно. Учитель – бездонный кладезь мудрости и знаний. Он не только обучает, но и сам всю жизнь учится, постигает новое и создает великолепные работы. Он-то и позволяет сделать урок интересным, а учеников – соучастниками увлекательного творческого процесса.

М А С Т Е Р
Слайд № 37

М А С Т Е Р

М - мудрость, она приобретается с годами. А - активность, в ней сила, здоровье, успех. С – счастье; А.С.Макаренко писал «Научить человека быть счас...
Слайд № 38

М - мудрость, она приобретается с годами. А - активность, в ней сила, здоровье, успех. С – счастье; А.С.Макаренко писал «Научить человека быть счастливым нельзя, но воспитать его так, чтобы он был счастливым – можно!» Т –творчество; ведь, чтобы озарять светом других, нужно носить солнце в себе. Е – единство; только в единстве учитель - ученик - родитель можно добиться всех поставленных целей, создать атмосферу доверия и ситуацию успеха. Р – результат; я хочу видеть своих учеников уверенными, умело выбирающими свой путь в жизни, снабженными прочными знаниями.

Слайд № 39

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись