Бібліотека

Майстер-клас для педагогів ЗДО "Палітра ранкових зустрічей"

Опис документу:
За допомогою ігор під час ранкових зустрічей діти можуть ділитися власним досвідом зі своїми товаришами, брати участь у короткій енергійній вправі, виховувати почуття єдності, опанувати різноманітні соціальні та навчальні навички, об'єднати дитячий колектив.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Майстер - клас для педагогів методичного об’єднання закладів дошкільної освіти міста

Тема: "Палітра ранкових зустрічей» Вихователь: Шаманова І. В., спеціаліст вищої категорії Учасники: діти середньої групи, педагоги ЗДО міста

Ранкова зустріч, саме вона надає настрою вихователю і малюкам на цілий день.

Мета ранкової зустрічі – організований цікавий, спільний початок ще одного щасливого дня, що проживає дитина разом з однолітками та дорослими.

І щоб ранок виявився чудовим, цікавим та емоційно насиченим педагог готується напередодні: іде підготовка до заняття, викладається обладнання, планується індивідуальна робота, підбираються ігри.

Саме на ігровому репертуарі я хочу зосередити вашу увагу.

Звісно, що не всі ігри підходять для ранкових зустрічей, і час для їх проведення обмежений.

Підійдуть: ігри з елементами тренінгу психогімнастика; психоетюди; ігри зі співом; рухливі ігри малої рухомості; рухливі ігри середньої рухомості.

Гра - це одна з форм активності дитини на ранковому полі.

Ігри малої рухової активності передбачають невелике фізичне навантаження на дітей, а спрямовані на об’єднання дітей, емоційне забарвлення ранку. Рухи виконуються в повільному темпі.

Ігри середньої рухової активності передбачають, навпаки, активну участь дітей. Але все ж таки характер рухової активності відносно спокійний (передавання, ходьба, підлізання, переступання через предмети… Рухові дій виконуються командами / підгрупами.

Ігрова палітра для ранку повинна бути різноманітною, це дозволить дитині з цікавістю йти до дитячого садка.

В рухливих іграх присутні: мета, сюжет, правила.

Для ранкової зустрічі краще підбирати ігри, виграшем яких є гарний настрій, а не шалена перемога окремих учасників.

Значення рухливих ігор для ранкових зустрічей.

  • Сприяють формуванню всебічному фізичному розвитку та зміцненню здоров’я.

  • Позитивно впливають на всі системи організму.

  • Збуджують апетит, сприяють міцному су.

  • Впливають на розумовий розвиток, розширюють кругозір.

  • Розвивають увагу, фантазію, пам'ять.

  • Сприяють об’єднанню колективу!

Всі ігри поділяються на блоки.

«Каштанчик»

Мета: Вчити намагатися бути уважним, спритнім; швидко реагувати на сигнал, розвивати доброзичливість, повагу один до одного.

Обладнання та матеріал: каштанчик, мотузка

Хід: Діти сидять на стільчиках півколом. Ведучий намагається по черзі вкласти каштанчик у складені «човником» руки комусь із дітей, промовляючи слова:

Цей каштанчик молодець-

Що маленький бігунець.

З руки в руку скаче,

Ніхто його не бачить.

Де він зупиняється,

Ніхто не здогадається.

У кого в руках опиняється каштанчик, той намагається вибігти за мотузку, а діти спробують його вловити.

«Плетінь»

Мета: Вчити орієнтуватися у просторі, розвивати спритність, увагу, пам'ять.

Хід: Діти стають по кілька чоловік на чотири сторони, руки переплетені, імітуючи плетінь. Після слів вільно рухаються, за сигналом збираються командами.

У садку чи на городі

Опудало стояло.

Воно старою мітлою

Пташок відганяло.

У садку чи на городі

Вишні визрівали.

А пташки їх не клювали-

Опудало лякались.

«Сороконіжка»

Мета: Вчити тримати рівним коло, ходити один за одним, не розриваючи «ланцюжок». Розвивати витривалість, доброзичливість.

Обладнання та матеріал: Шапочка сороконіжки або її вусики

Хід: Діти стоять у колі, тримаючись за руки вгорі, утворюючи «воротики». Ведучий проходить під «воротиками» та обирає дітей для тулуба сороконіжки зі словами:

Має ніг багато, не знаю, що взувати.

Знає всі доріжки- я Сороконіжка.

Дітей, яких обирають, стають один за одним та рухаються за ведучим, імітуючи рух сороконіжки.

«Літала сорока».

Мета: Вчити тримати коло, вміння домовлятися один з одним; вправляти у бажанні виконувати вказівки дітей.

Обладнання та матеріал:

Хід: Діти шикуються у коло і промовляють слова:

Літала сорока над квітучим гаєм,

Збирала новини, голосно кричала:

«Гей, гей, багато нас!

Ти один- іди від нас!»

(Коли коло зменшується до двох граків, діти по черзі повертаються на свої місця до кола. Чергу вибирають граки, які залишилися у колі)

(Гей, гей, мало нас! Ти один іди до нас)

«Голуби»

Мета: Вчити шикуватися трійками; знаходити серед дітей собі пару; виховувати доброзичливі стосунки між однолітками, симпатію.

Хід: Пара дітей ходять між дітьми та шукають собі друга

Ведуча: Летіли голуби попід хмарою,

Шукаючи собі пару.

Діти: Ой голубе-голубоньку,

Візьмімо собі ластівоньку.

Пара продовжує гру, шукаючи собі одного гравця, щоб утворити трійку.

«Люстерко»

Мета: Розвивати увагу, фонематичний слух, спритність.

Хід:

До люстерка підійшли-

і себе ми там знайшли.

(Діти стають в коло, ведучий називає частини тіла і на собі торкаючись показує. Ведучий плутається- називає одне, а показує інше. Діти повинні уважно слухати і не звертати увагу на рухи ведучого. Темп можна збільшувати.)

«Колобок»

Мета: Розвивати фонематичний слух. Вчити орієнтуватися у просторі.

Обладнання та матеріал: Іграшка Колобок, бубон.

Хід: Діти стоять у колі із заплющеними очима. Вихователь з ведучим ховають іграшку –колобок. Діти ідуть по колу і співають:

Покотився Колобок,

Колобок – рум’яний бочок.

Треба нам його знайти,

Діду з бабою віднести.

Діти шукають іграшку, а ведучий з вихователем оплесками « холодно»-«гаряче» , або грою в бубон допомагають відшукати Колобок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.