Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Формування компетентностей сучасного педагога: інструменти професійного саморозвитку
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Магістерська робота «ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ІНТЕРНЕТ- ЗАЛЕЖНОСТІ НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ СТАРШОКЛАСНИКІВ».

pdf

Психологія

Для кого: I курс, II курс, III курс, IV курс, V курс, VI курс, Дорослі, Змішаний

16.09.2022

119

0

0

Вміст матеріалу: показано 22 з 109 сторінок

+Показати ще (10)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Об’єкт дослідження – інтернет-залежність як форма адиктивної

поведінки старшокласників.

Предмет дослідження – профілактика комп'ютерної ігрової залежності

у старшокласників.

Метою роботи є науково обґрунтувати та представити програму

профілактики інтернет-залежності у старшокласників.

Відповідно до мети визначені завдання дослідження:

1. Визначити сутність, ознаки, причини та наслідки негативного впливу

інтернет-залежності у старшокласників.

2. Обґрунтувати мету, завдання, зміст профілактики інтернет -

алежності старшокласників.

3. Проаналізувати особливості гемблінгу у старшокласників.

4. Розробити програму профілактики інтернет-залежності

старшокласників.

Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що:

− вперше запропоновано авторське визначення поняття гемблінгу

(комп’ютерної ігроманії) як нехімічної адикції, що виражається у соціальній

дезадаптації через надмірну фіксацію відчуття задоволення від певних видів

комп’ютерних ігор;

− з’ясовано місце відповідного феномену у структурі адиктивної

поведінки старшокласників поряд з іншими формами нехімічної та хімічної

адикції;

− теоретично обґрунтовано та експериментально виявлено критерії

сформованості інтернет залежності особистості;

− виявлено і охарактеризовано рівні сформованості комп'ютерної

інтернет залежності (низький, середній, високий);

− розкрито етапи формування інтернет адикції у старшокласників;

− удосконалено перелік основних ознак та причин виникнення адикції

від віртуальних ігор;

− подальшого розвитку набули характеристики інтернет-залежності

поведінки у старшокласників, форми і методи її профілактики.

Практичне значення дослідження полягає в розробці програми

профілактики інтернет-залежності старшокласників.

Результати дослідження можуть бути використані при підготовці

лекцій з проблеми інтернет-залежності особистості; педагогами і

психологами – в практичній роботі по попередженню і подоланню інтернет-

залежності у старшокласників; для подальших наукових досліджень у цьому

напрямі.

Експериментальне дослідження проводилось у ...

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в кабінеті покупок.