Логоритміка. Загальнорозвивальні вправи для дітей дошкільного віку.

Опис документу:
Ці вправи (для розвитку окремих груп м’язів та суглобів) допомагають тренувати м’язи шиї, плечового поясу, ніг, корпусу, активізують їхню роботу; розвивають швидкість, чіткість, розмах рухів, допомагають ліквідувати окремі фізичні вади. Вони проводяться з предметами (прапорцями, султанчиками, м’ячами тощо) і без них.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Загальнорозвивальні вправи

Ці вправи (для розвитку окремих груп м’язів та суглобів) допомагають тренувати м’язи шиї, плечового поясу, ніг, корпусу, активізують їхню роботу; розвивають швидкість, чіткість, розмах рухів, допомагають ліквідувати окремі фізичні вади. Вони проводяться з предметами (прапорцями, султанчиками, м’ячами тощо) і без них.

Частіше за все їх використовують на фізкультурних заняттях, під час ранкової гімнастики, фізкультхвилинки, а також на музичних заняттях і заняттях з логоритміки.

Серед загальнорозвивальних вправ важливе місце займають вправи, що вдосконалюють рухи рук: плавні, махові, з реальним і уявним предметами, на розрізняння лівої та правої рук, на дрібну моторику.

Наприклад: вправи: «Хитання рук зі стрічками», «Хитання рук», «Вітряк», «Великі крила», «Малюємо на піску», «Оплески і долоні», «Гра з уявним м’ячем», «Вправи зі стрічкою», «Виразні руки»: діти передають характер музики, її темп і ритм рухами рук (травичка коливається, дерева хитаються, віти завиваються, райдуга з’являється, хмаринки пливуть, пташки летять).

Навчити розрізняти праву і ліву руку допоможуть вправи: «Підтягнулись» під музику Ф.Шуберта «Екосез», та «Руку повинен мені простягнути під польську народну мелодію», а також вправи «Салют», «Вправи з квітами», «Вправи з прапорцями» та іншими предметами, де всі діти водночас починають вправу з правої руки. Якщо при розучуванні таких вправ застовується показ дорослого, він має пам’ятати про дзеркальне відображення рухів.

Вправи в танцювальних рухах

Ці вправи тісно пов’язані з загальнорозвивальними. Танцювальними рухами діти оволодівають у таких піснях-іграх, як «Райдуга-дуга», музичних вправах (іграх «Дзеркало», «Ой, хмелю мій, хмелю»).

Коли починають вчити дітей виразності рухів, треба пам’ятати про таке:

1. Починати розучування танцювальних рухів краще без музики, щоб діти повністю могли зосередитися на техніці виконання.

2. Складним рухам треба навчати поетапно. Наприклад, «напівприсяд» - починають навчати правильно присідати, а потім додають пряме виставлення ноги на п’ятку і стрибок під час присідання та розпрямлення.

3. Якщо діти не відчувають ритм цих рухів (колупалочка), треба спочатку програти його ритм на бубні чи брязкальцях, а потім «відобразити» це ногами.

4. Щоб допомогти дітям краще відчути темп рухів у таночку, який будується на кроках чи бігу, треба потренувати крок чи біг на місці.

5. Дітям з вадами мовлення дуже тяжко дається змінний крок, а також крок польки. Тому над цими рухами треба працювати довго та поетапно.

Працюючи над навичками виразних рухів, треба пам’ятати, що дуже корисно починати заняття з танцювальної розминки.

Наприклад, коли діти виконують нескладні рухи: «райдуга», «віконець», «крильця», «ліхтарики», «тупцюючий крок на місці», «каблучок», «підтоп однією ногою», «вільний таночок», вони танцюють так, як їм підказує музика.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн