Логоритміка. Вправи для розвитку дрібної моторики. Вправи, що регулюють м’язовий тонус.

Опис документу:
Ці вправи (для розвитку окремих груп м’язів та суглобів) допомагають тренувати м’язи шиї, плечового поясу, ніг, корпусу, активізують їхню роботу; розвивають швидкість, чіткість, розмах рухів, допомагають ліквідувати окремі фізичні вади. Вони проводяться з предметами (прапорцями, султанчиками, м’ячами тощо) і без них.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вправи для розвитку дрібної моторики

На велике значення цих вправ для розвитку мовлення звертають увагу всі фахівці.

Дуже корисно починати роботу з таких пісень-ігор, як «Сорока», «Йде коза рогата», «Ладоньки».

На подальших етапах слід використовувати такі вправи, як «Веселі долоньки», «Дудочка», «Вітер і вітерець», «Гра з водою», «Збираємо камінчики», а також ігрове завдання «Уявний оркестр».

Ще більше допоможуть розвитку дрібної моторики вправи з предметами: «Вправи з м’ячами», українська народна мелодія, композиція Н.Щербакової, «Весела стрічка» (муз. М.Сатуліної), «Дудочка» (муз. Т.Ломової).

Вправи, що регулюють м’язовий тонус

М’язовий тонус – це стан кістково-м’язового апарату, його готовність до виконання рухів. Вправи допомагають дітям регулювати ступінь напруги м’язів та перекладати навантаження з однієї їх групи на іншу.

Вправи, які регулюють м’язовий тонус, є допоміжними та проводяться без музичного супроводу, щоб дитина могла повністю зосередитися на своїх відчуттях та виконувати вправи у зручному для себе темпі.

1. «Кинь свої руки». Підняти руки у сторони, трішки нахилитися вперед, зняти напругу в плечах і дати рукам вільно впасти вниз.

2. «Кулачки-пальці». Міцно стиснути пальці обох рук у кулачки, а потім розтиснути їх.

3. «Стряхнути воду з пальців». Зігнути руки в ліктях. Вільними рухами потрясти руками (пальчиками).

4. «Піднімати та опускати плечі» . Підняти плечі якомога вище і опустити їх.

5. «Буратіно і П’єро». Діти показують, як рухаються ляльки з дерева, а як з ганчір’я.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи комунікативної компетентності молодшого школяра. Практичні матеріали»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн