І. Вступна частина
1.1. Визначення спрямованості курсової роботи
Мета. Дослідити і визначити ефективні шляхи формування навичок моральної поведінки, як основи соціальної компетентності дитини .
Завдання дослідження.
Проаналізувати стан вивченості проблеми морального виховання в сучасній дошкільній освіті.
Дати характеристику шляхів, методів, засобів формування навичок моральної поведінки .
Визначити ефективні шляхи, методи формування навичок моральної поведінки .
Об’єкт дослідження. Методика морального виховання дітей дошкільного віку.
Предмет дослідження. Ефективні шляхи формування моральної поведінки дітей .
Гіпотеза дослідження. Моральна поведінка дитини як основа соціальної компетентності дитини , формується під впливом комплексу методів і прийомів з боку дорослих.