Курсова робота на тему;"«Формування естетичних почуттів молодших школярів на уроках трудового навчання»

Опис документу:
КУРСОВА РОБОТА з методики трудового навчання в початковій школі на тему: «Формування естетичних почуттів молодших школярів на уроках трудового навчання» Розділ 1 Формування естетичної культури молодших школярів на уроках трудового навчання 1.1. Сутність і значення естетичного виховання молодших школярів 1.2. Шляхи і форми естетичного виховання молодших школярів

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Комунальний заклад «Покровський педагогічний коледж»

Циклова комісія викладачів українознавчих дисциплін

КУРСОВА РОБОТА

з методики трудового навчання в початковій школі

на тему: «Формування естетичних почуттів молодших школярів на уроках трудового навчання»

Здобувача ______ курсу ______ групи

напряму підготовки 01 Педагогічна освіта

спеціальності 5.01010201 Початкова освіта

5.01010301 Технологічна освіта

_______________________________________

(прізвище, імя, по батькові)

Керівник: _____________________________

(прізвище та ініціали, науковий ступінь, посада)

Покровськ-2017

ЗМІСТ

Вступ

Розділ 1

Формування естетичної культури молодших школярів на уроках трудового навчання

1.1. Сутність і значення естетичного виховання молодших школярів

1.2. Шляхи і форми естетичного виховання молодших школярів

1.3. Засоби формування естетичної культури як складової естетичного виховання молодших школярів на уроках трудового навчання

Розділ 2

Шляхи формування естетичної культури молодших школярів на уроках трудового навчання

2.1. Аналіз практики реалізації завдань формування естетичної культури молодших школярів вчителями початкових класів ЗОШ№ 12

2.2. Педагогічне дослідження щодо формування естетичної культури учнів 1-В класу ЗОШ № 12 на уроках трудового навчання

2.3. Аналіз результатів педагогічного дослідження

Актуальність проблеми

Цю тему було обрано тому, що роль естетичного виховання у формуванні особистості, її всебічному розвитку деже важлива. Вже в давні часи відзначали значення краси в житті та діяльності людини. Великий і різноманітний вплив мистецтва як найважливішого елементу краси і естетичного ставлення до дійсності на людину. Естетичне виховання сприяє розвитку свідомості та почуттів особистості, її поглядів і переконань, відіграє велику роль у формуванні моральних і духовних складових людини.

Естетичне освоєння дійсності людиною присутнє у будь-якої творчої діяльності.  Людина виступає художником не тільки тоді, коли створює твори мистецтва, присвячує себе поезії, живопису чи музики.  Естетичний розвиток особистості починається у дитинствіТому необхідно звернути особливу увагу на естетичне виховання дітей  в початкових класах. У зв'язку головна відповідальність за здійснення освітнього та виховного процесу в тому числі і естетичного виховання покладається на вчителя.

Саме це визначило вибір теми дослідження - " Формування естетичних почуттів молодших школярів на уроках трудового навчання".

Об’єкт дослідження: освітній процес здобувачів початкової школи.

Предмет дослідження: шляхи формування естетичних почуттів молодших школярів на уроках трудового навчання.

Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми, методи формування у молодших школярів естетичних почуттів на уроках трудового навчання.

Для досягнення мети дослідження реалізовувалися такі завдання:

1. З’ясувати сутність і значення естетичного виховання молодших школярів.

2. Визначити шляхи, форми і засоби естетичного виховання молодших школярів

3.Виокремити педагогічні умови формування у молодших школярів естетичних почуттів.

4. Розробити, експериментально апробувати та впровадити методи формування естетичних почуттів у молодших школярів на уроках трудового навчання.

Гіпотеза дослідження

В основу нашого дослідження покладено гіпотезу про те, що ефективність формування у молодших школярів естетичних почуттів зросте за умови ефективність формування у молодших школярів естетичних почуттів засобами гуманно-особистісного підходу до вихованців на основі діалогічної взаємодії у процесі співтворчості вчителя та учнів; розвитку активізації образного мислення учнів на матеріалі творчої інтерпретації емоційно-чуттєвих вражень, творчої самореалізації кожного вихованця на основі системного розширення естетичного досвіду на уроці.

Методи

Практична значущість

Практична значущість здобутих результатів полягає у

Апробація результатів дослідження здійснювалася через використання різних форм і методів проведення уроків трудового навчання, щодо формування естетичної культури учнів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.