Кубик Блума "Продукти харчування"

Опис документу:
Бенджамін Блум відомий як автор унікальної системи алгоритмів педагогічної діяльності. Запропонована ним теорія, або "таксономія", розділяє освітні цілі на три блоки: когнітивну, психомоторну і афективну. Простіше кажучи, ці цілі можна позначити блоками "Знаю", "Творю" і "Вмію". Тобто, дитині пропонують не готове знання, а проблему. А він, використовуючи свій досвід і знання, повинен знайти шляхи вирішення цієї проблеми.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

"Кубик Блума" - прийом технології критичного мислення. Що це таке і як його використовувати?

Для довідки: Бенджамін Блум відомий як автор унікальної системи алгоритмів педагогічної діяльності. Запропонована ним теорія, або "таксономія", розділяє освітні цілі на три блоки: когнітивну, психомоторну і афективну. Простіше кажучи, ці цілі можна позначити блоками "Знаю", "Творю" і "Вмію". Тобто, дитині пропонують не готове знання, а проблему. А він, використовуючи свій досвід і знання, повинен знайти шляхи вирішення цієї проблеми.

Кубик Блума: методика використання

1. Знадобитися звичайна паперовий куб, на гранях якого написано:

Назви. • Чому. • Поясни. • Запропонуй. • Придумай. • Поділися.

2. Формулюється тема уроку. Тобто тема повинна визначити коло питань, на які доведеться відповідати.

3. Учитель кидає кубик. Випала грань вкаже: якого типу питання слід задати. Зручніше орієнтуватися по слову на межі кубики - з нього і повинен починатися питання.

Класифікація питань

Прийом розвитку критичного мислення "Кубик Блума" унікальний тим, що дозволяє формулювати питання самого різного характеру.

Назви. Передбачає відтворення знань. Це найпростіші питання. Учневі пропонується просто назвати предмет, явище, термін і т.д.

Чому. Це блок питань дозволяє сформулювати причинно-наслідкові зв'язки, тобто описати процеси, які відбуваються з зазначеним предметом, явищем.

Поясни. Це питання уточнюючі. Вони допомагають побачити проблему в різних аспектах і сфокусувати увагу на всіх сторонах заданої проблеми.

Запропонуй. Учень повинен запропонувати свою задачу, яка дозволяє застосувати те або інше правило. Або запропонувати своє бачення проблеми, свої ідеї. Тобто, учень повинен пояснити, як використовувати ту чи іншу знання на практиці, для вирішення конкретних ситуацій.

Придумай - це запитання творчі, які містять у собі елемент припущення, вигадки.

Поділися - питання цього блоку призначені для активації розумової діяльності учнів, вчать їх аналізувати, виділяти факти і слідства, оцінювати значимість отриманих відомостей, акцентувати увагу на їх оцінці.

Начало формы

Конец формы

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн