Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках
»

КТП з української мови 2 класу НУШ. (1 семестр)

Українська мова

Для кого: 2 Клас

08.08.2021

212

10

0

Опис документу:
Календарно тематичне планування з української мови. 2 клас НУШ. (1 семестр). За підручником М. С. Вашуленко, С.Г.Дубовик (1 частина). Планування розраховане на 16 навчальних тижнів по 3,5 години - 56 годин.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Українська мова

за підручником: «Українська мова ти читання: підручник для 2 класу (у 2-х частинах). Ч. 1/ М. С. Вашуленко, С.Г.Дубовик. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2019

16 тижнів х 3,5 годин = 56 години

тиждень

уроку

Дата

Теоретичний матеріал

Вправи підручника

Тема уроку

ОРН

І семестр

Розділ 1 Звуки і букви


§ 1. Звуко-буквений склад слова

Вправи

1-4

Поняття про звук як елемент людської мови.

Аналізую звуковий склад слова.


Вправи

5-6

Поняття про букву як писемний знак, що позначає звук. Звуко-буквений аналіз слів.

Аналізую звуко-буквений склад слова.


Вправи

7-11

Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків у словах.

Експериментую зі словами.


§ 2. Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу

Вправи

1-4

Літературна вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим.

Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу.


§ 3. Апостроф


Вправи

1-5

Вимова і написання слів із апострофом. Спо- стереження за твердою вимовою приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом.

Навчаюся вимовляти і писати слова з апострофом.



Зошит

1. Урок розвитку мовлення.



§ 4. Наголос


Вправи

1-5

Наголос. Уявлення про наголос як сильніше вимовляння складу в слові.

Навчаюся правильно наголошувати слова.



Вправи

6-11

Спостереження за смислорозрізнювальною роллю наголосу в словах. Тренувальні вправи на визначення наголосу в словах.

Експериментую з наголосом у словах.


§ 5. Поділ слів на склади

Вправи

1-6

Склад слова. Уявлення про складоутворювальну роль голосних звуків.

Навчаюся ділити слова на склади.


§ 6. Перенос частин слів із рядка в рядок по складах


Вправи

1-3

Перенос частин слів із рядка в рядок по складах. Правило переносу слів зі складами, позна- ченими однією буквою.

Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків.

Навчаюся переносити слова з рядка в рядок.



Вправи

4-6

Правила переносу частин слів із буквами й та ь у середині слів. Правила переносу слів із буквосполученнями ьо, йо.

Навчаюся переносити слова з рядка в рядок.


Вправи

7-10

Правила переносу слів із буквосполученнями

дж, дз. Правило переносу слів із апострофом.

Навчаюся переносити слова з рядка в рядок.



Зошит

2. Урок розвитку мовлення.



§ 7. Алфавіт

Вправи

1-5

Українська абетка. Поняття про абетку (алфавіт) як сукупність букв, що прийнята у писемності певної мови. Вправляння у розташуванні слів за абеткою з орієнтацією на першу букву слова.

Навчаюся розташовувати слова за алфавітом.



Вправи

6-12

Користування алфавітом у роботі з навчальними словниками.

Навчаюсь користуватися алфавітом.




Узагальнення знань із розділу «Звуки і букви».





Урок контролю навчальних досягнень учнів.


Розділ 2 Слово. Значення слова


§ 8. Слова, близькі за значенням

Вправи

1-5

Слова, близькі за значенням

Розпізнаю близькі за значенням слова.


§ 9. Слова, протилежні за значенням

Вправи

1-5

Слова, протилежні за значенням

Розпізнаю протилежні за значенням слова.



Зошит

3. Урок розвитку мовлення.




Вправи

6-8

Розподіл слів на групи.

Розподіляю слова на групи.


§ 10. Слова з прямим і переносним значенням

Вправи

1-3

Слова з прямим і переносним значенням



Розрізняю пряме і переносне значення слова.


§ 11. Багатозначні слова

Вправи

1-3

Лексичні значення багатозначних слів.

Пояснюю значення багатозначних слів.


Вправи

4-8

Доречне вживання слів різних лексичних груп у власному мовленні.

Навчаюсь доречно вживати слова в мовленні.




Узагальнення знань із розділу «Слово. Значен- ня слова».





Урок контролю навчальних досягнень.




Зошит

4. Урок розвитку мовлення.


Розділ 3 Слово. Частини мови



§ 12. Іменник


Вправи

1-3

Поняття про слова назви предметів (іменники)..

Навчаюся розрізняти слова, що називають предмети


Вправи

4-7

Вправляння у доборі слів, які відповідають на питання хто? що?

Навчаюся добирати слова, що називають предмети.


Вправи

8-11

Іменники — назви істот і неістот Розпізнавання слів — назв предметів, які відповідають на питання хто? або що?

Розрізняю слова, що відповідають на питання хто? що?


Вправи

12-14

Іменники — власні і загальні назви Розрізняю слова, що є загальними і власними назвами.



Вправи

15-19

Розрізнення сліва, що є загальними і власними назвами.

Розрізняю слова, що є загальними і власними назвами.


Вправи

20-22

Велика буква у власних назвах Правило вживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людей.

Навчаюся писати імена, по батькові, прізвища


Зошит

5. Урок розвитку мовлення.



Вправи

23-27

Написання з великої букви кличок тварин.

Навчаюся писати клички тварин.


Вправи

28-31

Правило вживання великої букви в назвах країн, міст, сіл, річок, гір та ін..

Навчаюся писати назви країн, міст, сіл, річок, гір.


Вправи

32-35

Число іменників

Змінювання іменників за числами (один — багато).

Навчаюся змінювати слова — назви предметів.


Вправи

36-39

Змінювання слів — назв предметів.

Навчаюся змінювати слова — назви предметів.


Вправи

40-44

Вправляння у доречному вживанні слів — назв предметів у мовленні.

Навчаюся вживати слова назви предметів


Впр. 45-49

Уживання в мовленні слів — назв предметів.

Навчаюся вживати слова назви предметів.



Зошит

6. Урок розвитку мовлення.




Закріплення знань і вмінь, пов’язаних зі словами — назвами предметів.





Урок контролю навчальних досягнень учнів.



§ 13. Прикметники


Вправи

1-3

Поняття про слова — назви ознак предметів (прикметники).

Навчаюсь розрізняти слова –– назви ознак предметів


Впр.

4-7

Вправляння у доборі слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?

Навчаюсь добирати слова — назви ознак предметів.



Вправи

8-12

Зв’язок прикметників з іменниками. Утворення словосполучень іменників із прикметниками.

Навчаюсь утворювати сполучення слів зі словами — назвами ознак предметів.


Вправи

13-16

Вправляння у доречному вживанні слів — назв ознак предметів у мовленні.

Навчаюсь вживати слова — назви ознак предметів у власних висловлюваннях.


Зошит

7. Урок розвитку мовлення.




Закріплення знань і вмінь, пов’язаних зі слова- ми — назвами ознак предметів.





Урок контролю навчальних досягнень учнів.





Резервний урок





Резервний урок





Резервний урок





Резервний урок




Зошит

8. Урок розвитку мовлення.





Резервний урок







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.