КТП з математики 2 клас НУШ. (2 семестр) За підручником Н.О. Будна, М.В Беденко

Математика

Для кого: 2 Клас

08.08.2021

87

6

0

Опис документу:
Календарно тематичне планування з математики. 2 клас НУШ (2 семестр). За підручником Н.О. Будна, М.В Беденко. Планування розраховане на 19 навчальних тижнів по 4 години - 76 годин. Наприкінці семестру заплановано резервні уроки для поточної корекції.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Математика

За підручником: Н.О. Будна Математика: підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти / Н.О. Будна, М.В Беденко – Т.: Навчальна книга - Богдан, 2019.

19 тижнів х 4 години на тиждень = 76 години


Тижні

№ уроку

Дата

Тема уроку

Стор.

Завдання

ІІ семестр

Множення і ділення


Дія множення. Повторення




Задачі на множення. Повторення.




Складання таблиці множення числа 2. Задачі на множення.

74-75

№489– 497


Закріплення таблиці множення числа 2. Розв’язування складених задач.

75-76

№№498–506


Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі на множення.

77-78

№№507–514


Вправи і задачі на дві дії різного ступеня. Збільшення числа у 2 рази.

Самостійна робота.

78-79

№№515–522


Ознайомлення з дією ділення. Знак ділення.

79-80

523–530


Зв’язок дій множення і ділення. Складання рівностей на ділення з рівностей на множення.

80-81

№№531–538


Складання таблиці ділення на 2. Задачі на ділення. Знаходження зна- чень виразів на дії різного ступеня.

82-83

№№539–546


Назви чисел при діленні. Розв’язування задач на ділення на рівні частини та ділення на вміщення.

83-84

№№547–556


Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Розв’язування задач на зменшення числа у 2 рази.

84-85

№№557–564


Діагностична робота №5.




Аналіз роботи. Складання таблиці множення числа 3.

86-87

№565–572


Вправи та задачі на застосування таблиці множення числа 3.

87-88

№573– 581


Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач.

88-90

№№582–589


Обчислення виразів та розв'язування задач на вивчені випадки арифметичних дій.

90-91

№№590–597


Задачі на дві дії, які вміщують збільшення (зменшення) числа в кілька разів.

91-92

№№598–605


Взаємозв’язок дій множення та ділення. Таблиця ділення на 3.

92-93

№606–614


Парні та непарні числа. Розв’язування задач та знаходження значень виразів на застосування таблиці ділення на 3.

94-95

№№615–622


Поділ на рівні частини. Половина, третина. Розв’язування задач.

95-96

№623– 629


Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв’язування задач та знаходження значень виразів.

96-97

№№630–638


Застосування таблиці множення числа 4 для знаходження значень виразів та розв’язування задач.

97-98

№№639–647


Вирази з дужками на дії різного ступеня. Вправи на закріплення таблиці множення чисел 3 і 4.

98-99

№№648–655


Знаходження значень виразів на дві дії різного ступеня. Розв’язування задач.

100-101

№№656–663


Складання таблиці ділення на 4. Застосування таблиці для знаходження значень виразів і розв’язування задач.

101-102

№№664–672


Засвоєння таблиці ділення на 4. Знаходження значень виразів, розв’язування задач.

102-103

№№673–680


Обчислення значень виразів зі змінною. Розв’язування задачі на три дії за поданим планом.

103-104

№№681–688


Засвоєння таблиць ділення на 3 і 4. Самостійна робота.

105-106

№689–696


Складання таблиці множення числа 5. Застосування таблиці для зна- ходження значень виразів і розв’язування задач.

106-107

№№697–706


Розв’язування задач на засвоєння таблиці множення числа 5. Знахо- дження значень виразів на дві дії різного ступеня.

107-108

№№707–714


Закріплення таблиці множення числа 5. Розв’язування задач.

108-109

№715– 721


Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

109-110

№722–729


Складання таблиці ділення на 5. Прості і складені задачі, які включають ділення на 5.

110-111

№№730–737


Знаходження значень виразів, які включають ділення на 5. Визначення довжини сторони п’ятикутника за його периметром.

111-112

№№738–745


Обчислення значень виразів зі змінною. Розв’язування задач.

112-113

№746– 754


Властивості дії множення. Вирази на дві дії. Розв’язування задач.

114

№755–762


Діагностична робота №6.




Складання таблиці множення числа 6. Знаходження значень виразів з буквою, що повторюється.

115

№ 763–771


Закріплення знань про таблицю множення числа 6. Знаходження значень виразів, розв'язування задач. Робота з діаграмою.

116

№772–779


Знаходження невідомого множника. Розв'язування задач та обчислення виразів на порядок дій.

116-118

№780–788


Повторне вивчення випадків множення і ділення. Розв'язування задач.

118-119

№789–796


Таблиця ділення на 6. Розв’язування задач, які включають ділення на 6. Творча робота над задачею.

119-120

№№ 797–804


Коло, круг. Центр кола. Розв’язування задач, творча робота над задачею.

120-121

№№805–812


Складання таблиці множення числа 7. Розв'язування задач.

121-122

№ 813–820


Множення і ділення з числом 1. Ділення числа самого на себе. Об- числення виразів і розв’язування задач, які містять множення числа 7.

122-123

№№ 821–830


Таблиця ділення на 7. Задачі на порівняння даного числа з результатом першої дії.

123-124

№№ 831–840


Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Складання виразів та зна- ходження їх значень. Розв’язування задач. Творча робота над задачею.

124-125

№841–848


Множення на 0. Закріплення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розв'язування задач. Дії з іменованими числами.

126-127

№№849–857


Діагностична робота №7.




Аналіз роботи. Складання таблиці множення числа 8.

Розв’язування задач на дві та три дії.

127-128

№№858–865


Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Закріплення таблиці множення числа 8. Знаходження значення вправ. Розв’язання задач.

128-129

№№ 866–875


Таблиця ділення на 8. Розв'язування задач. Знаходження значень виразів.

129-130

№№876–884


Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач. Порядок дій у виразах.

130-131

№№885–892


Знаходження невідомого дільника. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Розв'язування задач та обчислення виразів.

131-132

№№893–900


Таблиця множення числа 9. Складання та розв’язування задач. Обчислення виразів.

132-133

№№901-908


Таблиця ділення на 9. Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 9.

134-135

№№909–916


Кратне відношення чисел. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9 та таблиці ділення на 9.

135-136

№№917–924


Діагностична робота №8.




Множення числа 10. Складання і розв’язування задачі. Знаходження значень виразів з буквеними даними.

136-137

№№925–932


Множення і ділення числа на 10. Розв’язування задач. Знаходження значень виразів. Робота з діаграмою.

137-138

№№933–939


Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Перевірка дії множення; задачі на час. Робота з графіком.

138-139

№№940–946


Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Перевірка дії ділення. Робота з діаграмою.

139-141

№№947–954


Повторення вивченого. Знаходження значень виразів на дві дії.

Розв’язування задач. Периметр многокутника.

141-142

№№955–963


Розв’язування складених задач. Знаходження значень виразів.

142-143

№964–974


Повторення табличного множення і ділення. Розв’язування задач.

Ознайомлення з об’ємними фігурами (циліндр, конус)

143-144

№№975–984


Закріплення знань таблиці множення і ділення. Повторення про геометричні фігури, периметр многокутника. Знаходження значення виразів на порядок дій. Розв'язування задач.

144-145

№№985–933


Обчислення виразів. Розв’язування складених задач. Циліндр.

145-146

994–1002


Розв’язування задач, які містять дії різних ступенів. Знаходження значень виразів зі змінною.

146-147

№№1003–1013


Повторення письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел.

Розв’язування задач.

147-148

№№1014–1020


Обчислення виразів на дії одного ступеня. Знаходження значень ви- разів зі змінною. Розв’язування задач.

148-150

№№1021–1030


Зменшення, збільшення числа на кілька одиниць (повторення).

Розв’язування задач.

150-151

№№1031–1040


Діагностична робота №9




Аналіз контрольних робіт. Узагальнення знань. Календар. Місяць. Рік.

151-153

1041–1048


Узагальнення і систематизація знань з вивченого матеріалу.

153-154

1049– 1056


Резервний урок




Резервний урок





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.