КТП з читання 3 клас НУШ. За підручником О.В. Вашуленко

Літературне читання

Для кого: 3 Клас

08.01.2021

1762

54

0

Опис документу:
КТП з читання 3 клас НУШ. За посібниками: «Українська мова ти читання: підручник для 3 класу (у 2-х частинах). Ч. 2/ О.В. Вашуленко. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2020; Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах серії «Шкільна бібліотека»/укладач Стус Т.В. – Львів: Видавництво старого Лева, 2016; Робочий зошит з читання. 3 клас/ О.В. Вашуленко. – К.: Видавничий дім «Освіта, 2020
Перегляд
матеріалу
Отримати код

за підручником: «Українська мова ти читання: підручник для 3 класу (у 2-х частинах). Ч. 2/ О.В. Вашуленко. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2020

Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах серії «Шкільна бібліотека»/

укладач Стус Т.В. – Львів: Видавництво старого Лева, 2016

Робочий зошит з читання. 3 клас/ О.В. Вашуленко. – К.: Видавничий дім «Освіта, 2020

уроку

Дата

Тема

Матеріал до уроку

Сторінки

Зошит

І семестр

Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край

Вересень красне літо проводжає, золоту осінь зустрічає

Інна Кульська. Вересень

3-4

Вересень — горіховий місяць

Алевтина Волкова. Перший подих осені Марія Xоросницька. Осінь

4-5

1

ПЧ

І.Андрусяк Вірші

Хр. 12-19

Осінь на рябому коні їздить.

Марія Пономаренко. Осінь пензлика взяла Наталка Поклад. Вересень, Леонід Куліш-Зіньків. Жовтень, Вікторія Забава. Місяць жовтень Степан Жупанин. Осіння пожежа

5-8

1-2

Павутиння літає — осінь літо проводжає.

Із журналу «Світ дитини». Бабине літо

9-10

2-3

Жовтень ходить по краю та виганяє птиць із гаю.

Василь Сухомлинський. Що найтяжче журавлям, Микола СингаїЗський. Прощальний танок

10-12

3

В осінній час сім погод у нас.

Анатолій Качан. Дощова осінь Лідія Андрієць. Про парасольку

12-14

3-4

Листопадовий день, як заячий хвіст.

Ірина Прокопенко. Як Жолудь дубом став, Володимир Титаренка. Сойчині жолуді

15-16

4-5

Осінній іній — на суху погоду

Вадим Скомаровський. Клени

17

ПЧ

І.Андрусяк Як подружитися з Чакалкою

Хр. 20-31

ДР № 1

Аудіювання

Наші проекти

17

5-6

Книжка – найкращий винахід людства

3 історії створення книги.

Іван Франко. Книги — морська глибина За Віктором Дацкевичем. Як з'явилася друкована книжка

18-21

7-8

Книга — мудрий учитель

Тху Хионг. Найцінніший подарунок

22-24

8-9

Книжка любить, коли її читають.

Василь Сухомлинаький. Спляча Книга, Костя Гнатенко. Ображена книжка ч. 1

24-26

9-10

Костя Гнатенко. Ображена книжка ч. 2

26-27

ПЧ

Т. Стус. Як пасує краватка…

Хр. 33-37

Вода камінь точить.

із журналу «Малятко», Азбука, що завоювала світ

28-29

10-12

ДР № 2

Навичка читання мовчки

Наші проекти

29

12-13

ЗОЛОТІ ЗЄРНЯТА УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ

Народна пісня — душа народу.

Українська народна пісня. Ой хвалилася та берізонька

30-31

14-16

Загадка — гімнастика для розуму.

Загадки

31-32

16-17

Скоромовки тренують правильну вимову.

Скоромовки.

32-33

17-18

ПЧ

Т. Стус. Як пасує краватка…

Хр. 38-41

Лічилка- водилочка у грі помічниця.

Лічилки

33-34

18

Прислів’я вчить, як на світі жить.

Прислів'я Приказки

34-35

18-19

ДР №3

Усний переказ

Наші проекти

35

19-20

ЧАРІВНИЙ СВІТ КАЗКИ

Казки маленькі, а розуму в них багато.

Українська народна казка. Кирило Кожум’яка

36-39

21-23

Де відвага, там і щастя.

Українська народна казка. Котигорошко

40

ПЧ

А. Качан. Вірші

Хр. 42-49

Де хоробрість, там нагорода за добрість.

Українська народна казка. Круглячок

41-43

23-25

43-44

Літературні (авторські) казки. Краденим добром багатий не будеш.

Олександр Зима. Про Сірого Ворона та чарівні окуляри

44-46

25

46-48

Дівчина красива, та до роботи лінива.

Марина Павленко. Хатка для Нехайка

49-51

26-27

51-55

ПЧ

В. Вздульська . Потяги

Хр. 51-55

Казки з усього світу навчають добра.

Брати Грімм. Зачарована красуня

52-53

27-28

53-56

Повість. Добро добром згадують.

Отфрід Пройслер. Паперові квіти

56-58

29-30

58-60

Доброму всюди буде добре.

Леся Мовчун. Горіхові принцеси

31-63

30-31

63-67

ПЧ

В. Голобородько Вірші

Хр. 56-59

ДР №4

Навичка читання вголос

Наші проекти

31-34

У МІСТА І СЕЛА ПРИЙШЛА ЗИМА ВЕСЕЛА

Грудень — кінець року, початок зими.

Валентина Зорик. Зимовий ранок

Марійка Підгірянка. Сипле сніг

68-70

35-37

«Чи бувають однакові сніжинки?» із журналу «Розумашки»

с. 71

37

Зима все самоцвітами вкриває.

«Як утворюються сніжинки?», «Чому сніжинки блищать?» (із журналу «Розумашки»)

72-73

Не можна легковажити своїм життям.

О. Радушинська «Перший сніг»

73-74

38-39

ПЧ

Л. Воронина. Пригоди голубого папуги.

Хр. 60-73

Не можна легковажити своїм життям.

О. Радушинська «Перший сніг»

75-76

38-39

РУ

РУ

РУ

уроку

Дата

Тема

Матеріал до уроку

Сторінки

Зошит

ІІ семестр

Зимою сонце світить, та не гріє.

В. Скомаровський «Морозенко». Навчальне аудіювання: В. Приходько «Жадібна синичка»

с. 76-77

39-40

Підгодуй птахів зимою, послужать тобі весною.

А. Бондарчук «Забіяка»

с. 78-79

40-41

Робота з дитячою книжкою

М. Савка «Казка про старого лева»

Хр. 74-79

Ліс — безцінний дар природи.

Ю. Домашець «Лісова вечірка в стилі «еко»»

с. 79-80

41-42

Новорічної ночі мрії збуваються.

Навчальне аудіювання: А. Григорук «Чого в Діда Мороза борода з вовни». О. Комова «Новий рік у шафі»

с. 81-84

42-44

Вір у диво — і життя стане казкою

В. Мельник «Крижаний кіт»

с. 84-86

45

Людяність дорожча за багатство

І. Жиленко «Снігова баба»

с. 87-89

46-47

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом

«У міста і села прийшла зима весела». Наші проекти

с. 89

47-48

Легенди рідного краю

Вступ до розділу «Легенди рідного краю». Оживає минувшина в легендах.

Навчальне аудіювання: легенда «Дністер» (народна легенда)

с. 90

Робота з дитячою книжкою

О. Лущевська вірші

Хр. 80-87

Гарна дівчина, як маків цвіт

«Легенда про мак» (легенда Наддніпрянщини)

с. 90-92

49

Квіти — землі окраса.

«Легенда про сон-траву» (народна легенда)

с. 92-94

49-50

За добро добром віддячать

Ф. Мамчур «Бузина». Складання плану легенди

с. 94-96

50-51

Де козак, там і слава.

«Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького» (народна легенда)

с. 96-97

51-52

Діагностична робота

Аудіювання

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом

Наші проекти

с. 97

52

Робота з дитячою книжкою

Д. Кузьменко «Чим корова не собака»

Хр. 88-91

Читаю байку для науки

Вступ до розділу «Читаю байку для науки»

Байка навчає, на розум навертає. Байка. Навчальне аудіювання: Езоп «Пастух-жартівник»

с. 98

У лиху годину пізнаєш вірну людину

Езоп «Двоє приятелів і ведмідь»

с. 98-100

53

У хаті гульки, а на городі — ні цибульки

Л. Глі6ов «Коник-стрибунець». Інсценування за текстом байки

с. 100-102

54

Не копай іншому ями, бо сам упадеш.

П. Глазовий «Жолудь»

с. 102-103

54

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом

Наші проекти

с. 103

55

Квітує радісно весна

Вступ до розділу Буває, що березень морозом хвалиться.

С. Черкасенко «Зима і весна». Читання в особах. Навчальне аудіювання: А. Назаренко «Який це місяць?»

с. 104-105

56-57

Робота з дитячою книжкою

М. Григорів вірші

Хр. 92-95

Весна днем красна.

С. Мацюцький «У гостях у весни»

с. 105-106

57-58

Зацвіла верба — настала весна.

Л. Костенко «Вербові сережки», «Берізки по коліна у воді». Робота з картиною В. Скомаровський «Місяць-квітникар». Робота з картиною

с. 107-109

58-59

Збережи первоцвіт — хай красивим буде світ.

Н. Козленко «Не зривайте первоцвіти». Виразне читання

с. 110-111

60

Травень літо в гості чекає.

О. Копиленко «Найвеселіший місяць»

с. 111—112

60-61

Діагностична робота

Читання мовчки

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом

Наші проекти (Ч. 2, с. 112).

112

61

Робота з дитячою книжкою

С. Дерманський «Мрія Маляки»

Хр. 96-99

Поезія — це сила чарівна, що музикою серце надихає.

Творчість Лесі Українки.

Леся Українка «Як дитиною бувало...», «Вишеньки»

с. 113-114

62

Шевченків заповіт облетів увесь світ.

Т. Шевченко «Зацвіла в долині...», «Тече вода з-під явора...» (напам’ять)

с. 115-116

62-63

Творчість Олександра Олеся.

Природа всім — як рідний дім. Олександр Олесь «Степ». Виразне читання

с. 117-118

63-64

Творчість Грицька Бойка.

Жартуй, та знай міру. Грицько Бойко «Провалився по коліна», «Бабуся і внук», «Булка з маслом», «Де Іванко?»

с. 119-120

64-65

Майбутнє належить мрійникам.

0. Подоляк «Мій зореліт». Перегляд відео

с. 120-121

65-66

Творчість С. Дерманського.

Дітям і зорі всміхаються. С. Дерманський «Кого беруть у космонавти»

с. 122- 123

66

Робота з дитячою книжкою

Г. Вдовиченко «Найдовші вуса»

Хр. 100-105

Відгадка-вірш — то акровірш.

Л. Глібов «Хто вона?», «Хто баба?». Акровірші В. Довжика і Д. Білоуса. Складання акровірша

с. 123-124

66

Творчість А. Костецького. Не хвалися силою, а хвалися вмінням.

А. Костецький «Новенька» «Як захочеш — буде все!»

с. 124-126

67-68

Бережливість краще за прибуток.

Г. Джемула «Як Андрійко вчився заощаджувати»

с. 127-128

68

Діагностична робота

Робота з літературним твором

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом

Наші проекти

с. 128

68-69

Читаю оповідання про дітей.

Творчість А. Григорука.

Не знаючи броду, не лізь у воду. А. Григорук «Льодохід»

129-131

70

Робота з дитячою книжкою

З. Мензатюк «Небилиці про рукавиці»

Хр. 106

Щаслива людина та, яка дарує щастя іншим людям.

А. Григорук «Гра в шашки»

с. 131-133

70-71

Нічого не руйнуй — братів менших шануй. Творчість В. Чухліба. Всяка пташка своє гніздо любить.

Навчальне аудіювання: М. Магера «Он як буває» В. Чухліб «Дикі каченята»

с. 134-136

71-72

Правди не приховаєш

А. Туз «Новий планшет»

с. 136-138

72-73

Знаєш, як битися, навчись, як миритися.

Дж. Мур-Маллінос «Вирішуємо конфлікти». Переказування оповідання

с. 139-141

73-74

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом

Наші проекти

с. 141

74

Україна— це я, це ти, це ми!

Рідний край— земний рай.

М. Савка «Україна».

с. 142-143

75

Робота з дитячою книжкою

К. Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба»

Хр. 112-117

Кожному мила своя сторона.

Є. Гуменко «Наша країна— Україна»

с. 144-145

75-76

Хто мови рідної цурається, з тим і друг не знається.

«Чубчик» (за М. Магерою)

с. 146-147

76-77

с. 147-148

Не лінуйся сказати, щоб тебе зрозуміли.

Г. Павлишин «Економія слів» (скорочено)

с. 149-150

77-78

Майстра славить його творчість.

3. Мензатюк «Квіти з Петриківки»

с. 151—152

78-79

Живопис — поезія, яку бачать.

Науково-художній текст. X. Мельник «Життя Марії Приймаченко у десяти фактах» (скорочено)

с. 153-154

79

Робота з дитячою книжкою

Л. Денисенко «Як диварлики віднайшли у собі гідність»

Хр. 118-129

Людину кличе небо.

«Перший космонавт незалежної України» (за О. Ємченком). Перегляд відео

с. 155-156

79

Діагностична робота

Читання вголос

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом

Наші проекти

с. 156

80

Резервний урок

Резервний урок

Резервний урок

Робота з дитячою книжкою

О. Караванська «Вишиванка»

Хр. 130-133

Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.