Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

КТП з англійської мови для 6 класу (для дітей з особливими освітніми потребами) за підручником А.Несвіт

Англійська мова

Для кого: 6 Клас

05.09.2021

298

41

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування складено за підручником English 6 авторки Алли Несвіт , для дітей з особливими освітніми потребами , 3 години на тиждень І семестер.При складанні була використана " Програма для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів інтенсивної педагогічної корекції"
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування для вивчення англійської мови з уч. 6 класу у відповідності з висновками комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини із ЗПР (по підручнику А . Несвіт).

Дата

Кількість год.

Зміст уроку

Педагогічні технології,спрямовані на досягнення мети

Завдання додому

1

1 год.

Коригуюче повторення матеріалу за 5 клас

Спогади про літні канікули. Пори року.

Ілюстративне навчання,ігрові технології.

Називати місяці за картинками

2

1год.

Коригуюче повторення навчального матеріалу за 5клас

Моя родина..

Залучення до групової роботи, Розвивати мотивацію для спілкування.

Опис членів родини по фотографії.

3

1год.

Коригуюче повторення навчального матеріалу за 5 клас

Мій друг.


Підвищити впевненість учениці у своїх силах і розвивати бажання спілкуватись з друзями.

Розповісти про друга та його захоплення

4

1 год.

Коригуюче повторення навчального матеріалу за 5 клас

Мої покупки..


Ілюстративне навчання.

Розвиток зорової уваги,запам’ятовування предметів у певній послідовності.

Скласти список покупок

5

1 год.

Коригуюче повторення навчального матеріалу за 5 клас

Моя школа. Мій клас


Формувати мовне чуття і вміння розподіляти увагу з одного об’єкту на інший та утримувати її.


Назвати предмети класної кімнати.




6

7

8

9

10

11

12

7 год.

Тема. Моя родина.Мої друзі

Підтеми:

Сімейне дерево

Мої батьки

Мої брати та сестри

Мої родичі

Сімейні свята і традиції

Шкільний друг.

Тематичне оцінювання



Введення нових лексичних одиниць. Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.


Писати нові лексичні одиниці та складати прості речення

з ними.




13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

10 год.

Тема. Покупки.Магазини.

Підтеми:

Магазини

У супермаркеті

В універмазі

Покупка товарів

Улюблений магазин

Улюблені покупки

Гроші

Магазини Лондона

Покупки в Лондоні

Тематичне оцінювання

.Введення нових лексичних одиниць.

Ілюстративне навчання, ігрові технології.

Вивчити назви магазинів та товарів , які там купують.





23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33


11 год.

Тема. Харчування

Підтеми:

Повякденні страви

Поживна їжа

Час сніданку

Мій сніданок

Час обіду

Приготування їжі

Пікнік

Українська кухня

Улюблені страви

Десерти

Тематичне оцінювання


Ілюстративне вивчення продуктів харчування.

Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій

Розповідати про прийом їжі та страви. Вміти реагувати на репліку співрозмовника



34

35

36

37

38

39

40

41

42


43




44

45

46

47

48




10 год

Тема. Спорт.Дозвілля

Підтеми:

Види спорту.

Спортивні клуби

Ми любимо спорт

Зимові види спорту

Літні види спорту

Спорт, яким я займаюся

Відомі спортсмени

Урок фізкультури

Мій улюблений вид спорту.

Тематичне оцінювання

Узагальнення і коригуюче повторення вивченого матеріалу.

Контроль читання.

Контроль говоріння.

Контроль аудіювання.

Контроль письма.

Аналіз контролю знань.

Узагальнення вивченого.




Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання та письма.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

Писати та читати нові лексичні одиниці. Розповідати про улюблений вид спорту.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.