КТП української мови та читання 3 клас О. Іщенко А.Іщенко

Українська мова

Для кого: 3 Клас

21.10.2021

67

3

0

Опис документу:

Календарно-тематичне планування до підручника за типовою освітньою програмою під керівництвом Р.Б.Шияна для 3-го класу «Українська мова та читання» Олена Іщенко Андрій Іщенко на І семестр з компетентностями.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування  за підручниками

для 3-го класу «Українська мова та читання»

(у двох частинах) (О. Л. Іщенко, А. Ю. Іщенко)

І семестр

п/п

Тема уроку



Повторення вивченого у другому класі.Текст.

Ключові компетентності:

► вільне володіння державною мовою

► громадянські та соціальні компетентності

►компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

► інформаційно-комунікаційна компетентність

Дата

Примітки

1

Як ми спілкуємося

02.09


2

Читаємо уважно і виразно. В. Нестайко. Одиниця з обманом

03.09


3

Що ми знаємо про слово

03.09


4

Збагачуємо мовлення. Г. Фалькович. Віршик про мови

06.09


5

Від речення до тексту

07.09


6

Що, де, навіщо ми читаємо

09.09


7

Діагностувальна робота №1. Аудіювання

10.09


8

Вивчаємо будову тексту. В. Нестайко. «Одиниця з обманом» («Фігура»)

10.09


9

Текст-розповідь і текст-опис

13.09


10

Текст-міркування

14.09


11

Передаємо настрій. В. Нестайко. «Одиниця з обманом» («Фігура»)

16.09


12

Діагностувальна робота №2 .Диктант

17.09


13

Готуємося писати твір

17.09


14

Пишемо твір-міркування

20.09


15

Міркуємо самостійно

21.09


16

Навіщо текст ділять на абзаци

23.09


17

Добираємо заголовки до абзаців. Н. Гузєєва. «23 обра зи Петрика П’яточкіна»

24.09


18

Пояснюємо емоці . Н. Гузєєва. «23 обра зи Петрика П’яточкіна»

24.09


19

Складаємо план тексту

27.09


20

Шукаємо ключові слова

28.09


21

Перевіряємо, що вміємо і знаємо

30.09


22

Діагностувальна робота №3.Читання мовчки

01.10


Речення

Ключові компетентності:

► вільне володіння державною мовою

► громадянські та соціальні компетентності

►компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

► екологічна компетентність

23

Читаємо діалог. М. Носов. «Як Незнайко складав вірші»

01.10


24

Визначаємо вид речення

04.10


25

Уживаємо звертання

05.10


26

Визначаємо позицію героїв. М. Носов. «Як Незнайко складав вірші»

07.10


27

Досліджуємо вірші. М. Вінграновський. «Котик». М. Рильський. «Віє вітер з-під воріт»

08.10


28

Шукаємо підмет

08.10


29

Шукаємо присудок

11.10


30

Описуємо відчуття – складаємо вірші. Визначаємо зв'язок слів у реченні.

12.10


31

Створюємо подкаст. Ю. Тувім. Паротяг

15.10


32

Визначаємо зв'язок слів у реченні.

15.10


33

Діагностувальна робота №4.Списування

18.10


34

Вчимо вірш напам’ять. О. Сенатович. «Чапля і крапля»

19.10


35

Поширюємо речення

21.10


36

Визначаємо причину і наслідок. Р. Єнджієвська- Врубель. «Вередливий настрій Іполита Собакевича»

22.10


37

Читаємо інтерв’ю. О. Чигран. «Є така мова!»

22.10


38

Шукаємо відповіді на запитання. Н. Гузєєва.«Любов та 17 страждань Петрика П’яточкіна»

01.11


39

Перевіряємо, що вміємо і знаємо

01.11


40

Діагностувальна робота №5. Усний переказ

02.11



Будова слова

Ключові компетентності:

► вільне володіння державною мовою

► громадянські та соціальні компетентності

►компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

► інформаційно-комунікаційна компетентність

► ​математична компетентність

41

Дивимося інакше на звичайні речі. С. Лем. «Як Ерг блідавця переміг». («Казки роботів»). Фантастика

04.11


42

Навіщо потрібні закінчення

05.11


43

Добираємо споріднені слова

05.11


44

Читаємо інфографіку

08.11


45

Чергування звуків у коренях слів

09.11


46

Чергування звуків у коренях слів

11.11


47

Вивчаємо місце дії і персонажів. Р. Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика»

12.11


48

Діагностувальна робота №6. Діалог

12.11


49

Ненаголошені [е], [и] в корені слова

15.11


50

Ненаголошені [е], [и] в корені слова

16.11


51

Уявляємо героя. Р. Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика»

18.11


52

Вчимося переказувати. «Як роблять шоколад». С. Покотило. «Як роблять шоколадні цукерки»

19.11


53

Упорядковуємо інформацію. Працюємо з журнальною статтею про дитячі страхи

19.11


54

Запам’ятовуємо правопис слів з ненаголошеними [е], [и]

22.11


55

Запам’ятовуємо правопис слів з ненаголошеними [е], [и]

23.11


56

Смішно чи страшно. Б. Кантіні. «Мортіна»

25.11


57

Подаємо інформацію в таблиці. «Українські монстри»

26.11


58

Перевіряємо, що вміємо і знаємо

26.11


59

Діагностувальна робота №7. Письмовий переказ

29.11


Правопис коренів і префіксів

Ключові компетентності:

► вільне володіння державною мовою

► громадянські та соціальні компетентності

►інформаційно-комунікаційна компетентність

60

Як можна розповісти казку

30.11


61

Правильно вимовляємо слова з дзвінкими і глухими приголосними

02.12


62

Правильно пишемо слова з дзвінкими і глухими приголосними

03.12


63

Знайомимося з чарівною казкою. Українська народна казка «Котигорошко»

03.12


64

Навіщо потрібен префікс

06.12


65

Розрізняємо префікс і прийменник

07.12


66

Діагностувальна робота №8.Читання вголос

09.12


68

Описуємо героїв чарівної казки

10.12


69

Пишемо правильно слова з префіксами роз-, без-

10.12


70

Пишемо правильно слова з префіксами роз-, без-

13.12


71

Досліджуємо чарівну казку

14.12


72-73

Складаємо казку

16.12

17.12


74

Визначаємо роль ілюстрацій і підзаголовків. Історія футболу

17.12


75

Перевіряємо, що вміємо і знаємо

20.12


76

Діагностувальна робота №9 Диктант

21.12


77

Аналіз діагностувальної роботи

23.12


78

Підсумковий урок за І семестр

24.12


79

Резервний час

24.12


80

Резервний час

28.12




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.