• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Діловодство
  • Критерії оцінювання професійного рівня педагогічних працівників, директора школи та заступника директора з виховної роботи.
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
6
міс.
0
4
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Критерії оцінювання професійного рівня педагогічних працівників, директора школи та заступника директора з виховної роботи.

Опис документу:
На сучасному етапі становлення Української держави за умови складного політичного і соціально-економічного її стану особливо відчутний негативний вплив на сучасну школу багатьох суспільних явищ. Аналіз цих деструктивних процесів у сучасному суспільстві дозволяє зробити висновок, що є небезпека виростити бездуховне покоління. Розв’язання цієї проблеми можливе за умови оптимізації управління процесом виховання за допомогою гуманізації освіти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Критерії оцінювання професійного рівня вчителя, директора та заступника директора з виховної роботи.

Професійний рівень компетентності педагогічного працівника:

  • виконання професійних обов’язків;

  • рівень розвитку об’єктів та суб’єктів педагогічної діяльності;

  • методичні та наукові доробки;

  • педагогічна активність (участь у педагогічних заходах різного рівня);

  • відзнаки та нагороди.

Загальнофаховий рівень компетентності керівника

(заступника керівника):

  • якість освіти у навчальному закладі (за результатами моніторингу);

  • задоволення освітніх потреб педагогів (за результатами діагностики);

  • управлінська активність (участь в управлінських заходах різного рівня, у роботі творчих груп, експертних комісій);

  • активність громадської позиції (є членом громадських рад і т.п.);

  • відзнаки та нагороди колективу підлеглих.

Спеціально-фаховий рівень компетентності заступника директора з виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу:

  • стан нормативно-методичного супроводу виховного процесу;

  • стан документації з питань виховної роботи;

  • стан фізичного та психічного здоров’я учасників навчально-виховного процесу;

  • рівень вихованості учнів і розвитку учнівського колективу;

  • участь учнів у творчих конкурсах, позакласних заходах різного рівня;

  • методичні та наукові доробки з питань виховної роботи;

  • участь учителів у конкурсах педагогічної майстерності, проектах з виховної роботи різного рівня (навчального закладу; міста; регіону; всеукраїнського; міжнародного).

  • 01.08.2019
  • Діловодство
  • Дошкільнята, 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас
  • Інші методичні матеріали
  • 125
  • 0
  • 15
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.