Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії
Рівнінавчальнихдосягненьучнів | Бали | Критеріїоцінюваннянавчальнихдосягненьучнів |
I. Початковий | 1 | Учень (учениця) розпізнаєдеякіхімічніоб'єкти (хімічнісимволи, формули, явища, посуд тощо) і називаєїх (на побутовомурівні); знає правила безпекипід час проведенняпрактичнихробіт |
2 | Учень (учениця) описуєдеякіхімічніоб'єкти за певнимиознаками; знаєпризначення лабораторного обладнання | |
3 | Учень (учениця) маєфрагментарніуявлення з предмета вивчення і можевідтворитиокремійогочастини; підкерівництвом учителя виконуєнайпростішіхімічнідосліди | |
II. Середній | 4 | Учень (учениця) знаєокреміфакти, щостосуютьсяхімічнихсполук і явищ; складаєпростіприлади для проведеннядослідів і виконуєїхпідкерівництвом учителя; складає з допомогоювчителяскороченуумовузадачі |
5 | Учень (учениця) з допомогоювчителявідтворюєокремічастини начального матеріалу, даєвизначенняосновних понять; самостійновиконуєдеякіхімічнідосліди, описуєхідїхвиконання, дотримується порядку на робочомумісці; самостійноскладає і записуєскороченуумовузадачі | |
6 | Учень (учениця) відтворюєнавчальнийматеріал з допомогоювчителя;описуєокреміспостереження за перебігомхімічнихдослідів; робитьобчислення за готовою формулою | |
III. Достатній | 7 | Учень (учениця) самостійновідтворюєзначнучастинунавчальногоматеріалу, з допомогоювчителяпорівнюєхімічніоб'єкти, описуєспостереження за перебігомхімічнихдослідів; наводить рівнянняреакцій за умовоюзадачі |
8 | Учень (учениця) самостійновідтворюєфактичний і теоретичнийнавчальнийматеріал, порівнює і класифікуєхімічніоб'єкти; самостійновиконуєвсіхімічнідослідизгідно з інструкцією; робитьобчислення за рівняннямреакції | |
9 | Учень (учениця) виявляєрозумінняосновоположниххімічнихтеорій і фактів, наводить приклади на підтвердженняцього; робитьокремівисновки з хімічнихдослідів; з допомогоювчителярозв'язуєзадачі | |
IV. Високий | 10 | Учень (учениця) володієнавчальнимматеріалом і застосовуєзнання у стандартнихситуаціях, умієаналізувати, узагальнювати й систематизуватинадануінформацію, робитивисновки; робитьвисновки з практичноїроботи; самостійно наводить і використовуєнеобхідніформули для розв'язування задач |
11 | Учень (учениця) володієзасвоєнимизнаннями і використовуєїх у нестандартнихситуаціях, встановлюєзв'язкиміжявищами; самостійнознаходить і використовуєінформаціюзгідно з поставленимзавданням; виконуєхімічнийексперимент, раціональновикористовуючиобладнання і реактиви; самостійнорозв'язуєзадачі, формулюєвідповіді | |
12 | Учень (учениця) маєсистемнізнання з предмета, аргументовановикористовуєїх, у тому числі у проблемнихситуаціях; аналізуєдодатковуінформацію; самостійнооцінюєявища, пов'язані з речовинами та їхперетвореннями; Робитьобґрунтованівисновки з хімічногоексперименту; розв'язуєекспериментальнізадачі за власним планом; самостійноаналізує та розв'язуєзадачіраціональним способом |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»