+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

Креслення - методичні матеріали

Креслення – є спеціалізованою дисципліною, в основі якої лежить створення стандартизованих технічних рисунків. Курс креслення включає вивчення правил та технік для правильної їх побудови, а також систему оформлення кресленика (графічного конструкторського документу).

Сам предмет допомагає учням освоїти ази креслярської роботи, техніки креслення, розвиває не тільки творчу, але і просторову уяву.

Як вже зазначалося, одним з головних елементів при вивченні даного предмету є кресленик. Він визначає, яка буде конструкція виробу, містить усі необхідні відомості для розробки, контролю, виготовлення та експлуатації виробу. Як приклад, бувають: кресленик загального виду (визначає конструкцію, пояснює принцип роботи та взаємодію складових частин виробу), монтажний (спрощене зображення та необхідні дані для монтажу), деталі (зображення та дані для виготовлення виробу) та складальний (дані, необхідні для виготовлення складальної одиниці)

В кресленні все має свої суворі стандарти. Так, наприклад, найпоширенішим форматом аркушу паперу є А0. Велике значення мають масштаби, лінії, зображення, ортогональні проекції (проектування 3Д-проекції: фронтальна, горизонтальна та профільна), до яких відносяться такі елементи, як: види, розрізи, перерізи та виносні елементи; аксонометричні проекції (малюнок в об’ємному зображенні, так як його бачить око людини, в залежності від використання системи координат можуть бути ізометричні, симетричні та триметричні) та пояснювальні написи.

Часто курси креслення спрямовані на визначення професійного напрямку учнів. Такий предмет навчає дітей основними поняттям креслення, наприклад, позначенням шорсткості, допусків, посадок та інших спеціальних даних.

Ще одним корисним моментом є навчання використовувати на практиці різні вимірювальні інструменти, виконувати наочні малюнки та геометричні побудови, деталізувати вузли деталей тощо.

Курс креслення, на відміну від багатьох інших предметів потребує постійного та поступального навчання. Тобто засвоєння матеріалу повинне відбуватися на кожному етапі його викладання. Це, в свою чергу, спонукає до пошуку поєднання традиційних та інноваційних методів викладання, за допомогою яких учні краще засвоюватимуть матеріал. Так без досконалого знання теоретичного матеріалу, учням навряд чи вдасться освоїти практичні навички. Чим далі просувається навчання, тим більше вчитель має давати самостійності учням, ставати для них порадником та консультантом у вивченні предмету. Це сприятиме самонавчанню та зануренню у предмет, а отже і його краще засвоєння.

149 матеріалiв
149 матеріалiв