Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Нестандартний підхід до формувального оцінювання: досвід, інструментарій, новації
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

"Корекція розвитку" 9 клас для дітей із ЗПР за програмою Сак Т.

docx

Інклюзивна освіта

Для кого: 9 Клас

19.09.2022

1833

35

4

Вміст матеріалу: показано 3 з 7 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Метою корекційно-розвиткових занять для учнів із затримкою психічного розвитку основної школи визначено формування навчально-пізнавальної діяльності та емоційно-вольової сфери.

Мета корекційно-розвиткових занять реалізується розв’язанням завдань,

пов’язаних із формуванням:

• наочно-образного мислення засобом конструювання;

• репродуктивної уяви;

• логічного мислення;

• причинно-наслідкового мислення;

• довільної уваги;

• саморегуляції (навчальної мотивації, самоконтролю, самооцінки).

Відповідно до типового навчального плану корекційно-розвиткові заняття здійснюються 2 години на тиждень. Протягом цього часу передбачається застосування корекційної програми, спрямованої на розвиток когнітивної та вольової сфер школярів із затримкою психічного розвитку.

Корекційний розвиток когнітивної та вольової сфер охоплює такі напрямки.

Дев’ятий клас

Формування уяви в нових (змінених) умовах діяльності. Формування логічного мислення;

• формування причинно-наслідкового мислення.

Формування саморегуляції:

• мотивації;

• самоконтролю;

• самооцінки;

• рефлексії.

Організація корекційно-розвиткових занять визначається контингентом учнів, які продовжують навчання в основній школі. Це діти зі стійкими недоліками навчально-пізнавальної діяльності, які не вдалося достатньою мірою скоригувати в початковій школі.

Програма включає завдання, спрямовані на формування наочно-образного мислення, логічного мислення, довільної уваги, репродуктивної уяви, саморегуляції. Окрім того, корекційна спрямованість реалізується через добір навчального матеріалу. Так, посилення мотиваційної функцій до виконання розвивальних завдань, а відтак і пізнавальної активності, забезпечить введення завдань з навчальних предметів, які в цей час опановуються учнями на уроках.

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в кабінеті покупок.