Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Нестандартний підхід до формувального оцінювання: досвід, інструментарій, новації
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

"Корекція розвитку" 7 клас для дітей із ЗПР за програмою Сак Т.

docx

Інклюзивна освіта

Для кого: 7 Клас

04.10.2022

2060

41

0

Вміст матеріалу: показано 3 з 7 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Метою корекційно-розвиткових занять для учнів із затримкою психічного розвитку основноїшколи визначено формування навчально-пізнавальної діяльності та емоційно-вольової сфери.

Мета корекційно-розвиткових занятьреалізується розв’язанням завдань,

пов’язаних із формуванням:

  • наочно-образного мислення засобомконструювання;

  • репродуктивної уяви;

  • логічного мислення;

  • причинно-наслідкового мислення;

  • довільної уваги;

  • саморегуляції (навчальної мотивації, самоконтролю, самооцінки).

Відповідно до типового навчального плану корекційно-розвиткові заняття здійснюються 1 година на тиждень. Протягом цього часу передбачається застосування корекційної програми,спрямованої на розвиток когнітивної та вольовоїсфер школярів із затримкою психічного розвитку.

Корекційний розвитоккогнітивної та вольовоїсфер охоплює такі напрямки.

Сьомий клас

  • Формування репродуктивної уяви

  • Формування логічного мислення (на матеріалі навчальних предметів),

  • формування причинно-наслідкового мислення.

  • Формування саморегуляції:

  • навчальної мотивації;

  • самоконтролю;

  • самооцінки.

Організація корекційно-розвиткових занять визначається контингентом учнів, які продовжують навчання в основній школі. Це діти зі стійкиминедоліками навчально-пізнавальної діяльності, які не вдалосядостатньою мірою скоригувати в початковій школі.

Програма включає завдання, спрямовані на формування наочно-образного мислення, логічногомислення, довільної уваги, репродуктивної уяви, саморегуляції. Окрім того, корекційна спрямованість реалізується через добір навчального матеріалу. Так, посилення мотиваційної функцій до виконання розвивальних завдань, а відтак і пізнавальної активності, забезпечить введення завдань з навчальних предметів, які в цей час опановуються учнями на уроках.

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в кабінеті покупок.