Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Розвиток зв’язного мовлення першокласників у букварний період навчання грамоти
»
Взяти участь Всі події

Контрольна робота. Вступ. Жанр балади у європейських літературах

Вміст матеріалу:

+Показати ще (6)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Тест для перевірки знань та вмінь. Учень (учениця): • виразно читає балади, висловлює власне враження про них, емоційне ставлення до змальованих подій, героїв; • дає визначення жанру «балада», виявляє її характерні ознаки в текстах прочитаних творів; • визначає характерні риси фольклорних балад («Король Лір і його дочки» та балади про Робіна Гуда); • характеризує образи фольклорних балад як традиційні й вічні, розкриває втілення в них народних уявлень (про мораль, патріотизм, героїзм та ін.); • переказує сюжети балад (в окремих частинах і цілісно); • визначає ключові (зокрема кульмінаційні) моменти в баладах, • установлює, як у ключових моментах виявляються риси героїв, увиразнюється ідея твору; • характеризує образи персонажів прочитаних творів; • виявляє засоби поетичної мови в баладах (гіперболи, епітети, метафори, повтори та ін.), зокрема фольклорного походження; • визначає у прочитаних творах символи (наприклад, рукавичка, озеро, білі лілії, вересовий напій та ін.), розкриває їхній прихований зміст; • зіставляє оригінали літературних балад із художніми перекладами (за умови володіння іноземною мовою); • розкриває особливості відтворення сюжетів та балад у мистецтві (творах живопису, музики, кіно, мультиплікації та ін. – за вибором); • називає перекладачів балад, виявляє майстерність їхніх перекладів.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.