Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Стратегії подолання наслідків психологічної травми у педагогів засобами арттерапії
»
Взяти участь Всі події

Контрольна робота "Початкові хімічні поняття"

Хімія

Для кого: 7 Клас

17.01.2022

79

0

0

Опис документу:

Тема: КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1

Початкові хімічні поняття

Мета: визначити рівень навчальних досягнень учнів з частини теми „Початкові хімічні поняття”, виявити труднощі в засвоєнні нового матеріалу і визначити шляхи їх подолання.

Поняття і терміни: атом, молекула, атомна одиниця маси, типи простих речовин, метали, неметали.

Тип уроку: урок контролю та корекції знань.

Методи і методичні прийоми: методи контролю.

Обладнання: Таблиці, схеми, ПС хімічних елементів..

Засоби навчання: наочні (ілюстрування фото з книг), підручник, зошит, калькулятор.

Міжпредметні і внутрішньопредметні зв’язки: природознавство, біологія, основи здоров’я, фізика.

Структура уроку

І Організаційний момент

ІІ Виконання контрольної роботи.

ІІІ Домашнє завдання

V Підбиття підсумків уроку

І Організаційний момент. Проведення інструктажу учням щодо виконання роботи та її оформлення.

ІІ Виконання контрольної роботи.

Контрольна робота №1 Початкові хімічні поняття 1 В

Рівень 1

1.Чи можна у хімічному кабінеті речовини пробувати на смак?

2.Яким хімічним посудом можна виміряти 10 мл рідини?

3.З чого складається ядро?

Рівень 2

1. Що таке атом?

  1. Як назвати Н, О, К.

  2. Чому дорівнює відносна атомна маса Na, Ca?

Рівень 3

1.Укажіть формулу простої речовини:АСиО; БСаО; В О2;Г2О3

2. Позначте ряд, утворений лише з назв складних речовин:
А вода, вуглекислий газ, кухонна сіль;

Б молоток, колба, пробірка; В азот, водень, алюміній;

Г скло, гума, пластмаса.

3. Виберіть поняття, що відповідає твердженню: найменша частинка, що має її хімічні властивості це

А іон; Б атом; В молекула; Г кристал.

Рівень 4

1. Установіть відповідність між групами простих речовин і конкретни­ми прикладами:

А мідь;

1 Метали Б азот;

2 Неметали В натрій;

Г водень

2. Укажіть запис, яким позначено три молекули кисню: А О3; Б ЗО2; В ЗО; Г ЗН2О.3. Скільки протонів і електронів у К, Na?

Контрольна робота №1 Початкові хімічні поняття 2 В

Рівень 1

1.Для чого використовують скляну паличку?

2.Як нюхати речовини? 3.З чого складається атом?

Рівень 2

1. Що таке молекула?

  1. Як назвати В, С, N.

  2. Чому дорівнює відносна атомна маса К, C?

Рівень 3

1.Укажіть формулу складноъ речовини:А СиО;Б Сu; В О2; Г H2 2. Позначте ряд, утворений лише з назв простих речовин:
А вода, вуглекислий газ, кухонна сіль;

Б молоток, голка, склянка;

В азот, водень, алюміній;

Г скло, гума, пластмаса.

3. Виберіть поняття, що відповідає твердженню: вид атомів з однаковим зарядом ядраце А хімічний елемент; Б атом;

В молекула; Г кристал.

Рівень 4

1. Установіть відповідність між групами простих речовин і конкретними прикладами:

А мідь;

1 Метали Б азот;

2 Неметали В натрій;

Г водень

2. Укажіть запис, яким позначено чотири атоми Нітрогену:
А NH3; Б 4N2; В 4N2; Г 4N.

3. Скільки протонів і електронів у O, N?

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1

Початкові хімічні поняття

Мета: визначити рівень навчальних досягнень учнів з частини теми „Початкові хімічні поняття”, виявити труднощі в засвоєнні нового матеріалу і визначити шляхи їх подолання.

Поняття і терміни: атом, молекула, атомна одиниця маси, типи простих речовин, метали, неметали.

Тип уроку: урок контролю та корекції знань.

Методи і методичні прийоми: методи контролю.

Обладнання: Таблиці, схеми, ПС хімічних елементів..

Засоби навчання: наочні (ілюстрування фото з книг), підручник, зошит, калькулятор.

Міжпредметні і внутрішньопредметні зв’язки: природознавство, біологія, основи здоров’я, фізика.

Структура уроку

І Організаційний момент

ІІ Виконання контрольної роботи.

ІІІ Домашнє завдання

V Підбиття підсумків уроку

І Організаційний момент. Проведення інструктажу учням щодо виконання роботи та її оформлення.

ІІ Виконання контрольної роботи.

Контрольна робота №1 Початкові хімічні поняття 1 В

Рівень 1

1.Чи можна у хімічному кабінеті речовини пробувати на смак?

2.Яким хімічним посудом можна виміряти 10 мл рідини?

3.З чого складається ядро?

Рівень 2

1. Що таке атом?

  1. Як назвати Н, О, К.

  2. Чому дорівнює відносна атомна маса Na, Ca?

Рівень 3

1.Укажіть формулу простої речовини:АСиО; БСаО; В О2;Г Fе2О3

2. Позначте ряд, утворений лише з назв складних речовин:
А вода, вуглекислий газ, кухонна сіль;

Б молоток, колба, пробірка; В азот, водень, алюміній;

Г скло, гума, пластмаса.

3. Виберіть поняття, що відповідає твердженню: найменша частинка, що має її хімічні властивості це

А іон; Б атом; В молекула; Г кристал.

Рівень 4

1. Установіть відповідність між групами простих речовин і конкретни­ми прикладами:

А мідь;

1 Метали Б азот;

2 Неметали В натрій;

Г водень

2. Укажіть запис, яким позначено три молекули кисню: А О3; Б ЗО2; В ЗО; Г ЗН2О.3. Скільки протонів і електронів у К, Na?

Контрольна робота №1 Початкові хімічні поняття 2 В

Рівень 1

1.Для чого використовують скляну паличку?

2.Як нюхати речовини? 3.З чого складається атом?

Рівень 2

1. Що таке молекула?

  1. Як назвати В, С, N.

  2. Чому дорівнює відносна атомна маса К, C?

Рівень 3

1.Укажіть формулу складноъ речовини:А СиО;Б Сu; В О2; Г H2 2. Позначте ряд, утворений лише з назв простих речовин:
А вода, вуглекислий газ, кухонна сіль;

Б молоток, голка, склянка;

В азот, водень, алюміній;

Г скло, гума, пластмаса.

3. Виберіть поняття, що відповідає твердженню: вид атомів з однаковим зарядом ядраце А хімічний елемент; Б атом;

В молекула; Г кристал.

Рівень 4

1. Установіть відповідність між групами простих речовин і конкретними прикладами:

А мідь;

1 Метали Б азот;

2 Неметали В натрій;

Г водень

2. Укажіть запис, яким позначено чотири атоми Нітрогену:
А NH3; Б 4N2; В 4N2; Г 4N.

3. Скільки протонів і електронів у O, N?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.