Контрольна робота №4. 6 клас

Опис документу:
Контрольна робота №4. 6 клас Тема: Відношення і пропорції. Пряма та обернена пропорційна залежність. Варіант 1 1. Значенням якого відношення є число 0,5? А) 4 : 5; Б) В) Г) 2 : 5. 2. Знайдіть значення відношення А) 0,2; Б) 2; В) 0,02; Г) 20.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Контрольна робота №4. 6 клас

Тема: Відношення і пропорції. Пряма та обернена пропорційна залежність.

Варіант 1

1. Значенням якого відношення є число 0,5?

А) 4 : 5; Б) В) Г) 2 : 5.

2. Знайдіть значення відношення

А) 0,2; Б) 2; В) 0,02; Г) 20.

3. Яка з наведених рівностей є пропорцією?

А) 16 : 3 = 18 : 4; Б) : 4 = : 9; В) : 2 = : 3; Г) 14 : 1,6 = 18 : 2,1.

4. Знайдіть невідомий член пропорції 7 : х = 8 : 1,6.

А) 1,8; Б) 1,4; В) 1,7; Г) 35.

5. За 3 год у млині змололи 24 т борошна. Скільки тонн борошна можна змолоти за 5 год?

А) 40 т; Б) 46 т; В) 42 т; Г) 45 т.

6. Відрізок довжиною 56 см поділили на частини у відношенні 1 : 3 : 4. Знайдіть довжину кожної частини.

А) 8; 16; 32; Б) 6; 18; 32; В) 8; 18; 30; Г) 7; 21; 28.

7. З 2,5 кг соняшникового насіння виготовляють 1,8 кг чистого насіння.

a) Скільки потрібно соняшника, щоб дістати 4,2 кг чистого насіння?

b) Який відсоток маси насіння йде у відходи?

8. У будинку 68 двохкімнатних квартир, що становить 17% усіх квартир. Скільки квартир у будинку?

9. 560 кг апельсинів розподілили між чотирма школами у відношенні

4 : 3 : 5 : 2. Скільки кілограмів апельсинів одержала кожна школа?

10. Дев’ять робітників виконують деяке завдання за 14 год. За який час виконають це завдання три робітники, якщо будуть працювати з тією ж самою продуктивністю праці?

11. 340 кг руди одного сорту містять 61,2 кг заліза, а 260 кг руди іншого сорту – 59,8 кг заліза. В якій руді, першого чи другого сорту, вищий відсотковий вміст заліза?

12. Розв’яжіть рівняння

Додаткове. Перша бригада може виготовити 84 деталі за 4 год, а друга – за 3 год. Як розподілити бригадам між собою 84 деталі, щоб вони виконали завдання в найкоротший термін.

Контрольна робота №4. 6 клас

Тема: Відношення і пропорції. Пряма та обернена пропорційна залежність.

Варіант 2

1. Значенням якого відношення є число 0,5?

А) 6 : 8; Б) В) Г) 4 : 6.

2. Знайдіть значення відношення

А) 0,03; Б) 3; В) 0,3; Г) 30.

3. Яка з наведених рівностей є пропорцією?

А) 15 : 4 = 22 : 6; Б) : 4 = : 8; В) : = : ; Г) 1,4 : 2 = 1,8 : 3.

4. Знайдіть невідомий член пропорції 9 : х = 6 : 1,4.

А) 2,1; Б) 0,9; В) 3,8; Г) 1,6.

5. Відстань 240 км автомобіль подолав за 3 год. Яку відстань проїде автомобіль за 2 год?

А) 130 км; Б) 150 км; В) 140 км; Г) 160 км.

6. Відрізок довжиною 64 см поділили на частини у відношенні 1 : 2 : 5. Знайдіть довжину кожної частини.

А) 9; 18; 37; Б) 8; 16; 40; В) 7; 14; 43; Г) 10; 20; 34.

7. З 30 кг свіжих слив одержують 10,5 кг сушених.

a) Скільки треба взяти свіжих слив, щоб одержати 14,7 кг сушених слив? b) Який відсоток маси свіжих слив втрачається при сушінні?

8. Авансом робітник одержав 84 гривні, що становить 12 % його заробітної плати. Визначте зарплату робітника?

9. 1600 кг бананів розподілили між чотирма дитсадками у відношенні: 4 : 7 : 3 : 2. Скільки кілограмів бананів одержав кожний дитсадок?

10. Чотири робітники виконують деяке завдання за 24 дні. За який час виконають це завдання 32 робітники, працюючи з тією самою продуктивністю праці?

11. 160 г одного розчину містить 56 г солі, а 440 г іншого розчину – 176 г солі. В якому розчині, першому чи другому, вищий відсотковий вміст солі?

12. Розв’яжіть рівняння

Додаткове. Для приготування напою беруть 2 частини вишневого соку, 4 частини води й 1 частину меду. Скільки напою отримають, якщо візьмуть 600 г вишневого соку?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.