Контрольна робота. 6 клас. "Фразеологія"

Опис документу:
Контрольна робота з теми «Фразеологія» містить завдання на застосування теоретичних знань з теми на практиці. Допоможе вчителю при підготовці до уроків. Розрахована на клас, в якому переважають достатній і середній рівень успішності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Контрольна робота. 6 клас. "Фразеологія" І варіант

 

  1.                  Підкреслити в реченні фразеологізм і пояснити значення.

Народу зійшлося, що ніде було й голці впасти.

  1. Доповнити фразеологізми.

В рот води ... , грати першу ... , тримати язик ... , обминати десятою ... , робити з мухи... .

  1. Пояснити значення фразеологізмів.

Росте як на дріжджах

Накивати п’ятами

Мало каші з’їв

Наламати дров

  1.                  Доберіть до кожного з поданих фразеологізмів фразеологізм-синонім. Запишіть їх парами.

Як кіт наплакав

кури не клюють,

робити з мухи слона,

пасти задніх,

рукою подати.

Бути у хвості

хоч греблю гати

не за морями

крапля в морі

згущувати фарби.

  1. Згрупуйте фразеологізми в антонімічні пари.

Іти попереду, не викурити й ладаном, за тридевять земель, хоч голки визбируй, пасти задніх, не заманити й калачем, хоч око виколи, не за горами.

  1.                  Записати речення, підкреслити головні й другорядні члени речення.

Марійка розповідала про пригоду в лісі пяте через десяте.

Пішов козак світ за очі

Контрольна робота. 6 клас. "Фразеологія" ІІ варіант 

  1.                  Підкреслити в реченні фразеологізм і пояснити значення.

Дмитро обходив панський двір десятою дорогою.

  1. Доповнити фразеологізми.

Покласти зуби на…, мало каші …, виводити на чисту …, брати близько до …, грати першу …

  1. Пояснити значення фразеологізмів.

Дати волю язику

Кіт наплакав

Води в рот набрати

Вітер у голові свище

  1. Доберіть до кожного з поданих фразеологізмів фразеологізм-синонім. Запишіть їх парами.

Як п’яте колесо до воза

море по коліна

робити з мухи слона

пасти задніх

рукою подати.

Бути у хвості

хоч трава не рости

як торішній сні

не за морями

згущувати фарби.           

  1. Згрупуйте фразеологізми в антонімічні пари.

Як кішка з собакою, душа в душу, аж кипить у руках, за тридевять земель, хоч голки визбируй, не хоч око виколи, як мокре горить, рукою подати.

  1.                  Записати речення, підкреслити головні й другорядні члени речення.

Сергій із Назаром глека побили

Однак новина упала як грім серед ясного неба

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн