і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Контролье аудіювання

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Контрольне аудіювання

А. Коцюбинський «Ліки для Буцика» 

Тестові завдання

1. Кого виводить пастися дід Василь на леваду? (1 б)

    А козу;

    Б телятко;

    В коня.

 

2. Чому занепокоївся Максимко?(1 б)

    А він хвилювався, чи не захворів Буцик;

    Б побачив, що наближається гроза;

    В бо у нього був поганий настрій.

 

3. Як хлопчик хотів допомогти теляткові?(1 б)

    А знайшов ліки для нього;

    Б викликав лікаря;

    В почав його розважати.

 

4. Чому усміхнувся дід Василь, коли почув, що онук хоче лікувати телятко таблетками? (1 б)

     А тому, що сам забув напоїти уранці телятко;

     Б тому, що хотів пожартувати з онуком;

     В тому, що любив Буцика.

 

5. Встанови послідовність подій: ( 2 б)

⃝ Буцик дякує за воду;

⃝ Максимко занепокоївся;

⃝ Хлопчик біжить до криниці.

 

6. Як змінилася поведінка Буцика, коли він побачив відро з водою? (2 б)

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

 

7. Чим ще хотів пригостити Буцика Максимко? (2 б)

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

 

8. Яка мета оповідання? Чого воно нас вчить? (2 б)

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

Контрольне аудіювання

А. Коцюбинський «Ліки для Буцика» 

Тестові завдання

1. Кого виводить пастися дід Василь на леваду? (1 б)

    А козу;

    Б телятко;

    В коня.

 

2. Чому занепокоївся Максимко?(1 б)

    А він хвилювався, чи не захворів Буцик;

    Б побачив, що наближається гроза;

    В бо у нього був поганий настрій.

 

3. Як хлопчик хотів допомогти теляткові?(1 б)

    А знайшов ліки для нього;

    Б викликав лікаря;

    В почав його розважати.

 

4. Чому усміхнувся дід Василь, коли почув, що онук хоче лікувати телятко таблетками? (1 б)

     А тому, що сам забув напоїти уранці телятко;

     Б тому, що хотів пожартувати з онуком;

     В тому, що любив Буцика.

 

5. Встанови послідовність подій: ( 2 б)

⃝ Буцик дякує за воду;

⃝ Максимко занепокоївся;

⃝ Хлопчик біжить до криниці.

 

6. Як змінилася поведінка Буцика, коли він побачив відро з водою? (2 б)

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

 

7. Чим ще хотів пригостити Буцика Максимко? (2 б)

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

 

8. Яка мета оповідання? Чого воно нас вчить? (2 б)

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Контрольне аудіювання А. Коцюбинський «Ліки для Буцика» Тестові завдання
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    3 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    89
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    JK394946
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання