Конспект заняття з розвитку мовлення в старшій логопедичній групі на тему «Іграшки».

Опис документу:
Мета: уточнення, розширення і узагальнення уявлень дітей про іграшки, матеріали, з яких вони зроблені. Формування узагальнюючого поняття - іграшки. Уточнення і розширення словника за темою (іграшка, пірамідка, дзига, катати, будувати тощо). Удосконалювати граматичний лад мовлення (освіту імен іменників із зменшувально - пестливими суфіксами). Учити утворювати прикметники з іменниками.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися


Конспект заняття з розвитку мовлення в старшій логопедичній групі на тему «Іграшки»

Корекційно - освітні цілі. Уточнення, розширення і узагальнення уявлень дітей про іграшки, матеріали, з яких вони зроблені. Формування узагальнюючого поняття - іграшки. Уточнення і розширення словника за темою (іграшка, пірамідка, дзига, катати, будувати тощо). Удосконалювати граматичний лад мовлення (освіту імен іменників із зменшувально - пестливими суфіксами). Учити утворювати прикметники з іменниками. Продовжувати вчити розуміти і відгадувати загадки.

Корекційно - розвиваючі цілі. Розвиток діалогічного мовлення, мислення, уваги, пам'яті. Сприяти розвитку дрібної моторики. Вчити чітко вимовляти слова, правильно будувати речення. Тренувати графомоторные навички. Розвивати елементарні математичні уявлення. Розвиток загальної моторики.

Корекційно - виховні цілі. Формування позитивної установки дітей на участь у занятті. Виховання вміння слухати товариша, виконувати завдання до кінця.

Обладнання. Іграшки, предметні картинки із зображенням іграшок, гра «Збери картинку» за кількістю дітей, пенали з кольоровими олівцями за кількістю дітей, роздруківки із завданнями для дітей (залежно від рівня розвитку дитини.

Попередня робота. Розучування пальчикової гімнастики «Іграшки».

Хід заняття.

Вихователь пропонує дітям підійти до столу, на якому лежать предметні картинки.

Ст. Подивіться на картинки, які лежать перед вами. Що ви бачите на них?

Д. Іграшки.

Вихователь роздає дітям по одній картинці, на яких зображено різну кількість іграшок, в межах 5.

Ст. Спочатку сяде той, у кого на картинці дві машинки (Дитина показує картинку з двома машинками, сідає за стіл).

Тепер може сісти той, у кого три неваляшки (Діти сідають).

Так поступово всі діти сідають.

В. Я думаю, що ви здогадалися діти, сьогодні ми будемо говорити про іграшки.

Зараз, я пропоную вам пограти в гру «Відгадай загадку і знайти відгадку».

(Діти, отгадавшие загадку, підходять до столу, де лежать картинки з зображенням іграшок, знаходять відгадку, беруть її і вішають на дошку).

Його штовхають, а він не плаче. Оченята голубі, кучері золоті,

Його кидають назад скаче (м'яч). Рожеві Губки (лялька).

Це диво цеглу Кліпає очима,

Я в подарунок отримав, Скрипить - гальмами (машина).

Що порозбиваю з них - зламаю. Танцює крихта,

Все спочатку починаю (кубики). А всього одна ніжка (юла).

В. Молодці, всі загадки відгадали правильно і відгадки до них знайшли.

А зараз гра «Доскажи слівце».

(Вихователь починає пропозицію, а дитина, яку запитує він, закінчує його).

- Якщо іграшка зроблена з дерева, це означає, що вона ... (дерев'яна).

- Якщо іграшка зроблена з заліза, значить вона ... (залізна). Аналогічно:

- з паперу, глини, скла, плюшу, гуми, пластмаси.

В. А тепер у нас гра, вам сподобається вона «Назви ласкаво».

(Діти виходять на килим і встають у коло. Вихователь у центрі кола з м'ячем у руках. Вихователь кидає м'яч кожній дитині, називаючи іграшку. Дитина ловить м'яч і називає цю іграшку лагідно).

В. Перед виконанням наступного завдання, давайте проведемо пальчикову гру «Іграшки».

На великому дивані в ряд

Ляльки таніни сидять:

Два ведмеді, Буратіно,

Та веселий Чіполіно.

І кошеня, і слоненя.

Раз, два, три, чотири, п'ять

Допомагаємо нашої Тані

Ми іграшки порахувати.

Далі діти проходять, сідають за столи. Вихователь, в залежності від рівня розвитку дітей, роздає завдання. Діти працюють самостійно. Ведеться індивідуальна робота, надається допомога затрудняющимся дітям.

В. А зараз ми пограємо в гру «Склади картинку».

Кожній дитині лунає конверт з розрізними картинками «Іграшки» (у всіх дітей різні картинки). Діти складають картинки на килимі. Після того, як зберуть картинку, називають іграшку, порівнюють з оригіналом.

Підводиться підсумок заняття.

В кінці заняття вихователь вносить велику красиву коробку. Розкривають її з дітьми. Дістають з коробки нові іграшки, з якими вони будуть грати в групі.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.