Конспект заняття з розвитку мовлення на тему «Кому потрібна вода» у 2 молодшій групі

Опис документу:
Уточнити уявлення про те, що вода необхідна всім живим істотам (рослин, тварин, людей; людям потрібна вода для їжі, пиття, миття тіла і т. д.). Виховувати дбайливе ставлення до природи, воді. Попередня робота. Колективна праця в куточку природи і іграшок (миють іграшки, перуть лялькове білизна).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект заняття з розвитку мовлення на тему «Кому потрібна вода» у

2 молодшій групі

Мета. Уточнити уявлення про те, що вода необхідна всім

живим істотам (рослин, тварин, людей; людям потрібна вода для їжі, пиття, миття тіла і т. д.). Виховувати дбайливе ставлення до природи, воді.

Попередня робота. Колективна праця в куточку природи і іграшок (миють іграшки, перуть лялькове білизна).

Обладнання. Повітряна куля з намальованими очима і ротом, посудки різної форми, різноколірні камінчики.

Методичні прийоми. Бесіда, показ, розглядання картин, сюрпризный момент, досліди з водою.

Хід заняття.

Вихователь. Хлопці я вам загадаю загадку , а ви спробуйте відгадати. Ми дізнаємося, про що будемо говорити сьогодні.

Якщо руки наші в ваксе,

Якщо на ніс сіли плями.

Хто тоді нам перший друг

Зніме бруд з обличчя і рук?

Діти. Вода.

Лунає стукіт у двері і входить Крапелька.(В руках повітряна кулька наповнена водою і зав'язаний, на ньому намальовані очі і рот, носик)

Крапелька. Здрастуйте, діти. Я прийшла до вас в гості. Мама Хмара дозволила мені погуляти.

Діти. Здрастуй, Крапелька.

Вихователь. Залишайся з нами Крапелька. Давайте всі разом обійдемо групу, щоб з'ясувати, кому і навіщо потрібна вода?

Крапелька зупиняється біля рослин у куточку природи.

Крапелька. Хлопці, скажіть, чи потрібна вода цим рослинам і чому?

Діти. Так, без води рослини загинуть .Вода потрібна для того, щоб вони росли.

Вихователь. Діти давайте разом будемо поливати квіти.(Діти беруть маленькі лійки і поливають).

Крапелька. Чим займається ваш вихователь молодшої?

Діти. Вона миє посуд і підлоги.

Крапелька. Правильно, їй треба дуже багато води, щоб посуд був чистий.

Далі йдучи по групі, Крапелька зупиняється в ігровому куточку. Крапелька. Діти, що ви вчора робили, так - що іграшки стали такими чистими і веселими?

Діти. Ми помили всі іграшки, випрали білизна.

Вихователь. Давайте трохи відпочинемо і зробимо физкультминутку.

Хлоп-хлоп ручками,

Повний мила таз.(махають руками)

Ти не чіпай, Катька (загрожують пальчиком)

Мильній ручкою таз.

А вода піниться,

Катруся помоется (діти імітують)

Причешется, одягнеться і піде гуляти.

Крапелька. Діти,що за труби і крани тут у вас близько раковини?

Вихователь. Крапелька,подивися , ось по цих трубах тече вода до нас у групу. Тут ми миємо руки і обличчя. Правда, хлопці! Але пити її не можна , потрібно прокип'ятити, перш ніж пити.

Діти. Ми п'ємо тільки кип'ячену воду.

Крапелька. Діти , я пропоную вам трохи пограти. Подивіться, які в мене гарні посудки з різними формами. Зараз ми з вашою вихователькою розіллємо воду з цим посудкам. Хто хоче нам допомогти? (Діти беруть активну участь)

Вихователь. (розливаючи воду пояснює дітям)

Хлопці, вода може приймати різні форми. Подивіться, вода прозора, крізь неї видно. (Роблять досвід). Вона безбарвна...

Що ви ще можете сказати про воду?

Діти. Вона буває холодною, чистою, брудною.

Вихователь. Я вам пропоную за допомогою воронки розлити воду в вподобані вам формочки. Хлопці, як ви думаєте, чому потрібно розливати акуратно, не поспішаючи?

Діти. Вода може розлитися на стіл або на підлогу.

Крапелька. Які ви діти молодці, акуратні в роботі. Ви так старалися, що майже нічого не пролили. Адже ми з вами знаємо , що воду треба економити і тому я пропоную, всю воду знову налити мені в мій кульку. Я заберу її з собою і розповім своїй мамі Хмарі, що я була сьогодні в гостях у таких чудових дітей, які знали і зараз ще більше дізналися про нас про воду. Спасибі вам велике за гостинність. Мені у вас дуже сподобалося, можна я ще раз прийду в гості і приведу з собою своїх друзів.

Діти. Так, ми будемо чекати тебе Крапелька.

Крапелька. До побачення.

Вихователь. Спасибі Крапелька тобі, за захоплюючу подорож і гру.

Діти. До побачення.

Вихователь. Бачите, діти, завдяки Крапельки ми дізналися ще багато нового про воду. Вам діти сподобалося?

Діти. Так.

Вихователь. Тепер ми з вами знаємо, що вода потрібна всім, як людям так і рослинам, тваринам. А ще ми знаємо, що воду треба економити.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Соціальне партнерство закладу позашкільної освіти та сім’ї»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн