Конспект заняття з логоритміки (cередня група).

Опис документу:
Головна задача логоритміки – це виховання і розвиток почуття ритму крізь рухи шляхом розвитку слухової уваги та поліпшення мовлення шляхом виховання ритму мовлення. Мета. Налаштування дітей на позитивну роботу. Акцентування уваги кожної дитини на її імені.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект заняття з логоритміки 

(cередня група)

Мета. Налаштування дітей на позитивну роботу. Акцентування уваги кожної дитини на її імені.

  1. Привітання.

  • Добрий день вам, діти! Починаємо урок. Вчитель співаючи і помахуючи рукою, звертається до кожної дитини та відповідає помахом руки.

  • Добрий день, Оксанко!

  1. Розминка.

Поплескаєм в долоньки,

Поплескаємо трохи.

Поплескаємо трохи.

Дуже добре!

А пальчики танцюють,

А пальчики танцюють,

А пальчики танцюють

В маленьких діточок.

Бам, бам, барабан,

Що за шум і тарарам?

Бам, бам, барабан

Прокидайся, бам, бам, бам.

Ду-ду-ду, ду-ду-ду,

Ось яка в нас дудка..

Ду-ду-ду, ду-ду-ду,

Ось яка в нас дудка.

3. Музичний керівник.

- Діти, ви зараз показали, як граєте на барабані і дудочці.

Я пропоную вам за допомогою картинок і музичних інструментів змалювати осінній день.

Хлопчик з сопілкою в руках гуляє. (сопілка)

На небі світить сонечко. (трикутник – «вийди, вийди, сонечко» )

Раптом подув вітер. (маракаси)

На небі з’явилася хмаринка.

З неї упала одна велика краплинка.. (металофон – один раз)

Краплинки падали все частіше. (металофон – часті удари)

Розпочався дощ. (металофон – пісенька дощу) – «іди, іди дощику»

Дощик падав на металеві дахи будинків… (трикутник)

… на дерев’яний грибок на дитячому майданчику… (дер. палички)

… на пісок… (баночки з піском)

Всі люди: і малі й дорослі побігли додому. (плескаємо долонями по колінах)

Раптом гримнув грім! (барабан) Іще голосніше! Іще!!!

І почався сильний дощ! (грають всі діти разом)

4. Музично – ритмічні рухи.

Мета. Створити дітям веселий настрій, вчити емоційного спілкування в парах за допомогою міміки і рухів. Виховувати почуття ритму, уміння передавати в рухах простий ритмічний рисунок. Розвивати координацію рухів

ПАРНИЙ ТАНОЧОК.

Станьте парами швиденько,

Та побігли веселенько.

Вище ніжки піднімаєм,

Біжимо, а не стибаєм.

Зупинились, посміхнулись

Та навколо обернулись.

Ще й в долоньки поплескали –

Ой як радісно нам стало!

Покрутили ми руками,

Притупнули каблуками.

Подивилися на п’ятку,

Збудували собі хатку.

З хатки лиска виглядає,

Зайчик лісом он стрибає,

Виставляє клешні рак –

Ми танцюємо ось так!

діти, взявшись за руки, бігають парами по колу

виконують рухи за текстом

піднявши руки на рівень очей, діти виконують «ліхтарики»

притупують обома ніжками,

виставляють ногу на п’ятку, з’єднавши руки над головою, роблять дашок.

діти виконують повороти голови вліво-вправо,

стрибають на обох ногах,

по черзі виставляють руки долоньками вперед,

вільно танцюють.

5. Психогімнастика.

Мета. Розвивати емоційно - вольову сферу, артикуляційний апарат, міміку, фізіологічне дихання та силу голосу. Знімати напруження, сприяти руховій активності дітей.

Ми з вами, дітки, підемо до чарівного лісу.

А в лісі панує осінь. Вона радісна.

Високо в небі яскраво світить сонечко.

Йдемо з вами далі.

І раптом побачили ведмедика.

Але цей ведмедик добрий,

він пригощає нас малинкою.

Смачна малинка, аж хочеться губки облизати.

Тепер потрібно почистити зубки.

Ведмедик поїв, потягнувся, позіхнув, він готується до зимового сну.

Йдемо далі і бачимо пухнастих хом’ячків, у них великі щічки,

а тепер хом’ячки усе поїли і щічки у них худенькі.

Раптом високо на дереві, серед гілочок

майнула хвостиком білочка.

Зірвала білочка горішки і пригостила нас.

А в лісі дуже гарно і тихо, дихається легко.

І, раптом, повіяв легенький вітерець.

Листочки ледь ворушаться.

Подув сильний вітер.

Заблукали ми у лісі і закричали: «А-у!»

йдемо пальчиками по колінах

всі посміхаються

піднімаємо ручки вгору

йдемо пальчиками по колінах

злякалися

посміхнулися

ласуємо малинкою

облизуємо губки

чистимо зубки язичком

потягнулися, позіхнули

йдемо пальчиками по колінах

надули щічки

втягнули щічки

повертаємо сильно висунутий язик вправо-вліво

клацаємо зубками

вдих носиком, пауза, видих ротиком

кажуть тихо «у-у-у»

кажуть голосно «у-у-у»

кричимо голосно «А-у», потім тихо

6. Співи.

Мета. Розвивати дихання, голос, формувати почуття ритму і темпу. Активізувати мовлення дітей. Розвивати слухову увагу та пам’ять.

Вже фарбує осінь листячко кленове,

Подивись: зелене, жовте і червоне.

Листя кольорове у танку кружляє,

килимом барвистим землю укриває.

плавно ведуть ручкою вверх – вниз

витягують руки вперед, повертають долоньки вверх – вниз

плавні кругові рухи руками

плавні рухи кистями рук внизу.

7. Музично-рухлива гра.

Мета. Вчити дітей прислухатися до слів пісні, яка звучить під час гри, та виконувати рухи відповідно до тексту.

Наші кульки ми берем,

І трясем, трясем, трясем,

Моя кулька не проста:

з горохом, рисом, є крупа.

Підніму я кульку свою

Високо над головою.

На носик можна теж покласти,

Тільки головне не впасти.

Покладу перед собою

І піду навколо неї.

Можна навіть поскакати,

Тільки головне не впасти.

Плигай, плигай вище, вище,

З кулькою ще легше, легше,

Стрибати можна веселіше,

Ніжок можна не жаліти.

трясуть кульками

піднімають над головою

кладуть на носик

кладуть на підлогу, йдуть навколо неї

стрибають навколо неї

беруть кульку, стрибають із нею

9. Прощання.

До побачення, малята,

Вже закінчилось заняття.

До побачення, Іринко,

Ти сьогодні молодець.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.