Конспект заняття. Тема: «Виготовлення великоднього зайчика».

Опис документу:
навчити учнів виготовляти великоднього зайчика; удосконалити уміння та навички набуті на попередніх заняттях; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, дрібну моторику рук, творчі здібності та фантазію дітей; виховувати охайність, працелюбність, вмінню бережливо та економно використовувати матеріал, підтримувати у чистоті робоче місце та дотримуватись правил техніки безпеки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття. Тема: «Виготовлення великоднього зайчика».

Мета:

  • навчити учнів виготовляти великоднього зайчика;

  • удосконалити уміння та навички набуті на попередніх заняттях;

  • розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, дрібну моторику рук,

творчі здібності та фантазію дітей;

  • виховувати охайність, працелюбність, вмінню бережливо та

економно використовувати матеріал, підтримувати у чистоті робоче

місце та дотримуватись правил техніки безпеки.

Тип заняття: формування і вдосконалення вмінь та навичок

Обладнання: фетр кольоровий, ножиці, шпажка, вата, стрічка, оченята пластмасові, олівець, клей, зразок виробу.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

Привітання з вихованцями.

Підготовленість дітей до заняття.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Пригадайте, чим ми займалися на попередньому занятті?

  • З яким видом мистецтва ми познайомилися?

  • Що ви знаєте про фетр? (розповідь учня)

Фетр - прекрасний матеріал з унікальними властивостями, улюблений і широко використовуваний майстринями у всіляких видах рукоділля. Якщо ви хочете зробити щось оригінальне і красиве, але, в той же час, просте, з мінімумом витрат і часу, тоді вироби з фетру - це саме те, що вам потрібно.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Демонстрація різних пасхальних виробів з фетру.

  1. Оголошення теми заняття.

Сьогодні ми з вами будемо виготовляти пасхального зайчика.

ІV. Основна частина

  1. Історія про фетр та його властивості (перегляд презентації).

Матеріал фетр, що це таке – це різновид шерсті, виробництво якого ведеться з пуху кіз та кролів (він досить тонкий). Одночасно з цим, якщо матеріал фетр має густий, м’який і короткий ворс, то його прийнято називати велюром.

Фетрова тканина має досить незвичайну структуру і великим рахунком, не є тканиною. Його можна віднести, скоріше, до категорії нетканих матеріалів, тому що виготовлення ведеться завдяки технології (валяння) вовни. Іншими словами, переплетених волокон тут немає.

На Великдень можна робити і дарувати маленькі великодні подарунки, зроблені своїми руками: великодні кошики з декоративними яйцями, великодні паски, великодні сувеніри. Особливо цікаво робити такі милі вироби діткам. Пропонуємо кілька варіантів дитячих виробів на Великдень в школу або просто на подарунок своїм близьким.

2. Повторення правил техніки безпеки.

Перед тим, як розпочати виконувати завдання, давайте повторимо правила

безпечного користування ножицями:

  • Не тримай ножиці кінцями догори.

  • Не залишай ножиці розкритими.

  • Передавай ножиці лише закритими кінцями в сторону товариша.

  • Не кидай ножиці товаришу.

3. Практична робота.

Послідовність виготовлення.

  1. Обвести на рожевому фетрі по шаблону 2 зайчика.

  1. Вирізати їх.

  1. На одну частину зайчика нанести клей ПВА та приклеїти вату.

  1. Також на цю частину приклеїти шпажку.

  1. З'єднати дві частини.

  1. З тілесного кольору вирізати животик, ніжки та вуха для зайчика.

  1. Приклеїти бантик.

  1. Приклеїти очі на гарячий клей.

(Під час самостійної роботи учнів при потребі допомагаю).

V. Підсумки.

1. Бесіда.

- Що сьогодні ми виготовляли?

- В якій техніці працювали?

- Що ви дізналися цікавого?

- Чи сподобалася вам ваша робота?

2. Прибирання робочого місця.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.