Конспект заняття "Бережливе ставлення до іграшки. Стриманість до своїх бажань."

Опис документу:
Мета: Продовжити вчити дітей бережливого ставлення до речей. Дати поняття про обмеженість купівельних спроможностей батьків, скінченність грошей. Формувати вміння відповідати на запитання за змістом твору. Активізувати узагальнюючі слова. Закріпити уміння розрізняти характер музики, та відповідно діяти під неї. Виховувати бережливість, стриманість до своїх бажань

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема заняття: Бережливе ставлення до іграшки. Стриманість до своїх бажань.

Мета: Продовжити вчити дітей бережливого ставлення до речей. Дати поняття про обмеженість купівельних спроможностей батьків, скінченність грошей. Формувати вміння відповідати на запитання за змістом твору. Активізувати узагальнюючі слова. Закріпити уміння розрізняти характер музики, та відповідно діяти під неї. Виховувати бережливість, стриманість до своїх бажань.

Хід заняття:

Організаційний момент. Мотивація

  • Підійдіть до мене і скажіть: «Що це?» (Іграшки). Візьміть хто яку хоче і будемо гратися з ними під музику. Якщо весела музика—іграшки танцюють, коли сумна—потрібно жаліти їх. Ось бачите, ви іграшки жалієте, гарно граєтеся. А хочете послухати оповідання про ляльку яку не жаліли? Слухайте уважно.

Називається оповідання «Сумна лялька».

Був пізній вечір. Дітей із садочка забрали додому. Всі іграшки лежали на поличках. Лише ляльки про щось розповідали.

-Ось подивиться, яка гарна сукня в мене- каже лялька Катя,

- А мені стрічечку на голівку пов’язали»- промовила лялька Наталочка.

Лише лялька Марійка Сумно зітхнула. Вона була не причесана, її сукня була брудною, черевичок зовсім не було.

- Як називається оповідання?

- Про кого розповідається?

- Де знаходились ляльки?

- Скільки їх було?

- Чим хвалилися ляльки?

- Чому Марійка була сумна? (тому що сукня у неї була брудною, не було зовсім черевичок, були відірвані гудзики.

- Як ви думаєте. ваші іграшки не сумують?

- Діти, як потрібно поводитися з іграшками? Будемо ляльку передавати і правила називати.

Дидактична вправа «Ляльку передай, правила називай» (іграшки треба мити, не псувати, не ламати, не наступати, ставити на місце)

Діти, а ви знаєте звідки з'явилися іграшки в дитячому садочку? (всі іграшки куплені в магазині)

- А ви ходите з батьками в магазин? що купуєте? А чи вередуєте. коли вам не купують те що ви хочете?

- А ми зараз і подивимось, і сходимо за покупками до магазину. Що потрібно для того, щоб купити щось в магазині? (сумка, гаманець, гроші)

- Як називаються українські гроші?(гривня). Кожен з вас отримає по одній гривні. скільки товару в магазині? (багато) а скільки у кожного з вас гривень? (одна) Запрошую вас до магазину. Розгляньте уважно товари та назвіть одним словом ( одяг, мебель, іграшки, продукти, посуд)

В нашому магазині можна купити за гривню лише одну річ. Оберіть собі товар, який хочете і покладіть свою гривню на предмет. який бажаєш купить.

- Що ти купив? (я купив ведмедика…

- Я купив стілець

- Я купив чашку…

- Ось бачите і ви, і ваші батьки не можуть купити багато речей, тому що мало грошей. І всі речі,та іграшки, які ми купуємо, потрібн берегти. А у мене є іграшки, які потребують ремонту. Хочете мені допомогти? Їх відремонтуємо щоб гратися.

Практична робота «Відремонтуй іграшку»

Пальчикова гімнастика.

«Я з іграшками граю, м'ячик підкидаю, башточку збираю, кубики складаю.

(після роботи нагадую дітям прибрати свої місця)

Підсумок: Чому іграшки бувають сумні? (тому що їх не бережуть). Чи будете ви вередувати, коли батьки не сможуть купить вам іграшку? Ви гарно попрацювали, всі дружно дуже старалися.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00