До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
5
міс.
1
7
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Конспект виховної години "Визначення нахилу до певного типу професії"

Опис документу:
Визначення за допомогою тестування нахил учнів до певного типу професій; дізнатися, чи збігається бажання оволодіти обраною професією з профе-сійними нахилами учнів; виробити в учнів вміння співвідносити свої природні мо-жливості і задатки з професійною робітничою діяльністю

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Визначення нахилу до певного типу професії

Мета заходу: визначити за допомогою тестування нахил учнів до певного типу професій; дізнатися, чи збігається бажання оволодіти обраною професією з профе-сійними нахилами учнів; виробити в учнів вміння співвідносити свої природні мо-жливості і задатки з професійною робітничою діяльністю.
Хід заходу
Вступ
В нашому сучасному суспільстві умовно за предметом праці можна виділити та-кі типи професій як: «людина – людина» (групи, спілки, колективи людей), «люди-на – техніка» (технічні системи, механізми, матеріали), «людина – природа» (рос-лини, тварини), «людина – знакова система» (цифри, коди, мови, умовні знаки), «людина – художній образ» (художні образи умови їхньої побудови).
Умови проведення тесту
Із запропонованих тверджень виберіть те, що вам підходить і позначте його номер.
Тест
Вам подобається і ви хотіли б:
1. Доглядати за квітами;
2. Обслуговувати машини, прилади;
3. Допомагати хворим людям, лікувати їх;
4. Складати таблиці, схеми, програми для обчислювальних машин;
5. Спостерігати за якістю книжкових ілюстрацій, плакатів;
6. Спостерігати за станом і розвитком рослин;
7. Обробляти матеріали (дерево, тканину, метал);
8. Доносити товари до споживача (рекламувати, продавати);
9. Обговорювати науково-популярні книжки, статті;
10. Обговорювати художні книжки, спектаклі, концерти;
11. Вирощувати молодняк тварин;
12. Тренувати ровесників або молодших товаришів у виконанні будь-яких дій (трудових, навчальних, спортивних);
13. Копіювати малюнки, зображення, настроювати музичні інструменти;
14. Керувати вантажним підйомником, транспортним засобом (підйомним кра-ном, трактором);
15. Повідомляти, роз’яснювати людям потрібні їм відомості(у довідковому бю-ро, на екскурсії тощо);
16. Художньо оформляти виставки, вітрини або брати участь у підготовці спек-таклів, концертів;
17. Ремонтувати речі, вироби (одяг, житло, техніку);
18. Шукати і виправляти помилки в текстах, таблицях;
19. Лікувати тварин;
20. Виконувати обчислення, розрахунки;
21. Виводити нові сорти рослин;
22. Конструювати, проектувати нові види промислових виробів (машини, одяг);
23. Розбиратися в суперечках між людьми, переконувати, пояснювати, заохочу-вати, карати;
24. Розбиратися в схемах, кресленнях, таблицях (перевіряти, уточнювати);
25. Працювати з гуртками художньої самодіяльності;
26. Спостерігати, вивчати життя живих організмів;
27. Вивчати, налагоджувати медичні прилади й апарати;
28. Надавати людям медичну допомогу при пораненнях, опіках тощо;
29. Складати точний опис явищ, подій, що досліджуються за допомогою вимі-рювальних приладів;
30. Художньо описувати, зображати події, які спостерігаєте або уявляєте;
31. Проводити лабораторні аналізи в лікарні;
32. Приймати, оглядати хворих, вести бесіду з ними, призначати лікування;
33. Фарбувати або розписувати стіни приміщень, поверхні виробів;
34. Монтувати будівлі, складати машини;
35. Організовувати культпоходи ровесників чи молодших школярів до театру, музею, на екскурсію;
36. Грати на сцені театру;
37. Виготовляти за кресленням деталі, вироби, споруджувати будинки;
38. Виготовляти креслення, копіювати карти;
39. Боротися з хворобами рослин, шкідниками лісу, саду;
40. Працювати на клавіатурі, друкарській машині, телетайпі, тощо;

З перелічених вище тверджень кожне співвідноситься з відповідним типом про-фесій.
Отже, до типу професій «людина – природа» належать твердження: 1, 6, 11, 19, 21, 26, 31, 39;
до типу професій «людина – техніка» належать твердження: 2, 7, 14, 17, 22, 27, 34, 37;
до типу професій «людина – людина» належать твердження: 3, 8, 12, 15, 23, 28, 32, 35;
до типу професій «людина – знакова система» належать твердження: 4, 9, 18, 20, 24, 29, 38, 40;
до типу професій «людина – художній образ» належать твердження: 5, 10, 13, 16, 25, 30, 33, 36.

Підсумок
До яких типів професій у вас є нахил?
Які це професії?
Якою професією ви хочете оволодіти?
Чи співпадає ваше бажання оволодіти певною професією з професійними нахилами?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн