Конспект уроку з німецької мови на тему : "У школі."

Німецька мова

Для кого: 5 Клас, 6 Клас

15.08.2021

153

10

0

Опис документу:
Конспект уроку з німецької мови для учнів на тему :"У школі.". Урок спрямований на засвоєння нового лексичного матеріалу, тренування учнів в аудіюванні та розширенні своїх знань з даної теми.Буду влячна за вподобанки:)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема:У школі.

Мета:

навчальна: ввести нову лексику з теми (Am Wochenende, faul, kurz, plus, minus, durch, mal, ist (gleich)), ознайомити з утворенням числівників 20-100; тренувати учнів у їх вживанні, читанні, усному мовленні, вести бесіду з теми;

освітня: поглибити знання учнів про діяльність на уроках іноземної мови;

розвивальна: розвивати мовні здібності, навчальні уміння, увагу, зорову та слухову пам'ять, мовну здогадку;

виховна: виховувати інтерес до німецької мови, позитивне ставлення до навчання, повагу до вчителів.

Тип уроку: урок застосування нових знань і навичок(реалізації)

Методи роботи: робота в групах, робота в парах, фронтальна робота з усім класом.

Обладнання: малюнки, шкільні речі, роздатковий матеріал (картки), комп'ютер (слайди).



Хід уроку

I. Організаційна частина.

Guten Morgen, liebe Kinder!

Guten Morgen!

Wie geht es euch? Was gibt's Neues? Was macht die Schule? Wie viele Stunden habt ihr heute? Welche Stunden habt ihr heute? Wer fehlt heute?

Welcher Tag ist heute? Der Wievielte ist heute?



II. Перевірка знань учнів

Знайти слова, що римуються, виписати.

Aufgabe .

Wer findet mehr Reimpaare?

Zirkel Bleistift Montag Kreide

F?ller Cassette Kugelschreiber

Schultag Stunde Schrank Hand

Pappe Welt


Wand Mappe Pappe

Geld Mathematik Karte Lehrer

Physik Tafel

Farbstift Fehler krank



Знайти відповідники

Kunst turnen

Sport rechnen

Musik lernen Grammatik

Mathe malen

In der Aula singen

Im Schwimmbad lernen

Im Klassenzimmer tanzen

Im Speiseraum schwimmen

















III. Актуалізація та корекція опорних знань.

Фонетична зарядка.

Мета: налаштувати учнів на спілкування німецькою мовою.

Eins, zwei, drei, vier,

in die Schule gehen wir,

Eins, zwei, drei, vier,

in der Schule lernen wir,

Eins, zwei, drei, vier

in der Schule tanzen wir.



IV. Мотивація учіння

На сьогоднішньому уроці ми ознайомимось із числівниками 20-100, повторимо вивчений лексичний та граматичний матеріал.



V.Осмислення змісту.

1.Впр.6, с.80 – учитель пояснює утворення числівників 20-100.

2.Описати класну кімнату.

Das ist ein Klassenzimmer. Es ist... Hier stehen...

Der Tisch ist... Die Schulbänke sind... Die Stühle sind... Die Tafel ist... Der Bücherschrank ist... Das Fenster ist...

3. Робота з підручником.

1.Впр.1, с. 79 – читання і переклад вірша.

2. Розвиток мовлення – впр.3, с.79 – учні складають речення про заняття учнів на шкільних гуртках, розповідають, які шкільні гуртки відвідують вони.

Впр. 7, с.81 – читання і переклад діалогу, складання подібного (робота в парах).



VI.Закріплення вивченого матеріалу.

    1. Впр.8, с.81 – закріплення навичок називання числівників.

    2. Порівняти текст та його переклад і знайти помилки в перекладі.

In unserer Schule gibt es viele Klassenzimmer. Unser Klassenzimmer ist groß und hell. Hier sitzen 30 Schüler: 12 Jungen und 18 Mädchen, im Klassenzimmersind 15 Schulbänke: 31 Stuhle, ein Lehrertisch, zwei Schranke, eine Tafel, viele Bücher, ein Bild, eine Landkarte, viele Blumen.

Das ist mein Klassenzimmer. Vorne an der Wand hangt eine Tafel. An der Tafel hängt eine Tabelle. Vor der Tafel steht der Lehrertisch. Am Lehrer tisch stellt ein Stuhl. Links an der Wand hangt auch ein Bild. Rechts ist eine Tür. Rechts an der Wand steht ein Bücherschrank. Links sind drei Fenster. Sie sind groß. Auf dem Fensterbrett stehen Blumentöpfe. Inder Mitte stehen Schulbänke. Dort sitzen die Schüler. Hinten an der Wand steht noch ein Bücherschrank. Unser Klassenzimmer ist groß und hell.

Це моя класна кімната. Попереду на стіні висить картина. На дошці висить таблиця. Перед дошкою стоїть стіл вчителя. Біля стола вчите­ля стоїть стілець. праворуч на стіні висить картина. Ліворуч —двері. Праворуч біля стіни стоїть книжкова шафа. Ліворуч — два вікна. Вони — малі. На підвіконні стоять горщики з квітами. У середині стоять парти. Там сидять діти. Позаду біля стіни стоїть ше книжкова шафа Наша класна кімната велика і світла.


    1. Прочитати і перекласти листа німецького школяра про його розклад уроків.

Hallo! Hier ist mein Stundenplan. Jeden Tag habe ich 5 Stunden. Am Montag ist die erste Stunde Mathe, die zweite — Deutsch, die dritte — Englisch, die vierte — Literatur, die fünfte — Sport.

Am Dienstag ist die erste Stunde Geschichte, die zweite — Erdkunde, die dritte —Mathe, die vierte—Deutsch, die fünfte —Kunst. Ara Mittwoch ist die erste Stunde Englisch, die zweite — Mathe, die dritte — Deutsch, die vierte — Musik, die fünfte — Werken. Am Donnerstag ist die erste Stunde Mathe, die zweite — Deutsch, die dritte — Literatur, die vierte — Kunst, die fünfte —Sport. Am Freitag Ist die erste Stunde Deutsch, die zweite — Mathe, die dritte —- Deutsch, die vierte—Geschichte, die fünfte — Musik Am Wochenende — das heißt am Samstag und Sonntag—habe ich keinen Unterricht. Ich habe Deutsch und Englisch sehr gem. Mathe habe ich nicht sehr gem. Und welche Stunden hast du jeden Tag? Welche hast du gern, und welche nicht besonders gern? Erzähl doch mal!




VIII Підсумок уроку (Zusammenfassung)

Ihr habt heute sehr gut gearbeitet. Was haben wir heute in der Stunde gemacht?

Wir haben heute das Thema “In der Deutschstunde” behandelt.

Was Neues und Interessantes habt ihr erfahren?

Hat euch die heutige Stunde gut gefallen/ nicht so gut gefallen? Alle waren aktiv in der Stunde. Ich bin mit eurer Arbeit sehr zufrieden. Besonders gut haben ... gearbeitet.

Ihr bekommt folgende Noten...



IX. Повідомлення домашнього завдання.

Написати свій розклад уроків на німецькій мові.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.