Конспект уроку з німецької мови на тему : "Що ти маєш?"

Німецька мова

Для кого: 5 Клас, 6 Клас

15.08.2021

118

3

0

Опис документу:
Конспект уроку з німецької мови для учнів 5 класу на тему :"Що ти маєш?". Урок спрямований на засвоєння нового лексичного матеріалу, тренування учнів в аудіюванні та розширенні своїх знань з даної теми.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Що ти маєш?

Мета:

Навчальнa:

розвивати навички відтворення звуків і слів іноземної мови;вчити відтворювати мовленнєві зразки, наслідуючи вчителя, розуміти і виконувати прості інструкції вчителя;формувати навички діалогічного мовлення, роботи в парах і групах;формувати вміння працювати з книжкою. Ознайомити з граматичними конструкціями Hast du einen Bleistift? Ich brauche einen Bleistift.; ввести нові ЛО: Haben, brauchen, tut mir Leid, wir, ihr, Sie, doch. Ich habe ein Lineal. Macht nichts.

освітня:розширювати загальний кругозір дітей;розвивати пізнавальний інтерес у учнів;вчити співпрацювати у парі, групі.

Розвиваюча: розвивати мову дітей, працюючи зі словом, словосполученням, реченням під час виконання вправ по темі;розвивати вміння семантизувати слова з опорою на картинки;розвивати пам'ять і мислення.

Виховна: виховувати позитивне відношення до вивчення німецької мови; виховувати ввічливість, толерантність;вчити об’єктивно оцінювати діяльність однокласників.

Тип уроку: комбінований (урок засвоєння та застосування нових знань)

Методи роботи: робота в групах, робота в парах, фронтальна робота з усім класом.

Обладнання: малюнки, шкільні речі, роздатковий матеріал (картки), комп'ютер (слайди).

Хід уроку

  1. Організаційна частина. (привітання, перевірка підготовленості учнів до уроку).

Guten Morgen! Guten Morgen!

Guten Morgen sag ich dir!

Guten Morgen! Guten Morgen!

Guten Morgen sagen wir!

Wie geht es euch? Was gibt's Neues? Was macht die Schule? Wie viele Stunden habt ihr heute? Welche Stunden habt ihr heute? Wer fehlt heute?

Welcher Tag ist heute? Der Wievielte ist heute?



II. Мотивація навчальної діяльності (повідомлення теми, мети та завдань уроку).

На сьогоднішньому уроцу ми познайомимося з відмінюванням дієслова «haben» та відмінюванням іменників у називному та знахідному відмінках, повторимо вивчений матеріал.



III. Стимулювання навчальної діяльності (мовна та фонетична зарядка).

Мовна зарядка

Wir lieben unsere Schule,

Wir lernen flei?ig hier.

Wir machen sie auch sauber,

Denn Schule – das sind wir.

Wir turnen hier und singen,

Wir basteln, spielen hier,

Wir sorgen hier f?r Ordnung,

Denn Schule – das sind wir.

Фонетична зарядка

Мета: налаштувати учнів на спілкування німецькою мовою.

(Лекція3, урок23,вправа1 – диск до підручника «Німецька мова. 2 клас/ С.І.Сотникова, Г.В.Гоголєва. – Х.: Ранок, 2013. – 192с. – 1 електрон. оптичн. диск.»)

Viele Bücher, viele Hefte

Haben alle Kinder da!



IV. Перевірка знань учнів.

На сьогодні ви повинні були виконати вправу 5, с.71 (прочитати, перекласти, списати текст «Портфель Еріки»). Учні читають, перекладають текст.



V. Актуалізація опорних знань (повторення попереднього матеріалу, на базі якого засвоюються нові знання).

Und jetzt spielen wir „Schneeball“ zum Thema „Die Schule“.

Вчитель називає слово з теми, учень повторює і називає своє, наступний повторює 2 попередніх та додає своє….



VI. Пояснення нового матеріалу (пояснення, перевірка розуміння, закріплення і застосування нових знань).

1. Робота з підручником.

За допомогою таблиці впр.1 вчитель пояснює вживання дієслова haben та його відмінювання, відмінювання іменників у називному та знахідному відмінках.

Далі учні читають та перекладають новий граматичний матеріал після таблиці.

2.Фонетична вправа на закріплення нового граматичного матеріалу.

(Лекція3, урок24,вправа1 – диск до підручника «Німецька мова. 2 клас/ С.І.Сотникова, Г.В.Гоголєва. – Х.: Ранок, 2013. – 192с. – 1 електрон. оптичн. диск.»)

Ich habe ein Buch, aber keine Hefte.

Ich habe ein Lineal, aber keinen Kuli.

Ich habe einen Pinsel, aber keine Farben.

Ich habe Stifte, aber keine Radiergummis.



VII. Закріплення нового матеріалу.

1. Робота з підручником.

Впр.2, с.72 – гра «Відгадай».

Впр.5, с.73 – читання діалогу, складання схожих за матеріалом підручника.

2. Контроль навичок монологічного мовлення.

-Und jetzt arbeiten wir in den Gruppen. Diese Gruppe bereitet eine Erzählung űber eure Schule, und jene Gruppe – űber euer Klassenzimmer!

Вчитель роздає картки з опорами, учні повинні продовжити речення.

1.Unsere Schule liegt…

Das Schugebäude ist…

Im Erdgeschoss der Schule sind…

An den Wänden der Eingangshalle hängen …

Im ersten Stock der Schule liegen…

2.Unser Klassenzenzimmer ist…

Links …

Rechts…

Vorn …

In der Mitte …

An der Wand…

Auf den Fensterbrettern…

An der Decke…

Auf dem Fuβboden…

Im Schrank…

Meiner Meinung nach…



Ich gebe euch 5 Minuten.

Die Zeit ist aus. Wer beginnt?

(Die Kinder erzählen űber ihre Schule und ihr Klassenzimmer).



VIII. Підсумок уроку (Zusammenfassung)

Ihr habt heute sehr gut gearbeitet. Was haben wir heute in der Stunde gemacht? Wir haben heute das Thema “Stundenplan” behandelt.

Was Neues und Interessantes habt ihr erfahren?

Hat euch die heutige Stunde gut gefallen/ nicht so gut gefallen? Alle waren aktiv in der Stunde. Ich bin mit eurer Arbeit sehr zufrieden. Besonders gut haben ... gearbeitet.

Ihr bekommt folgende Noten...



IX. Повідомлення домашнього завдання.

Впр.6, с.73 – списати, доповнити речення необхідними словами, вивчити лексику з теми.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.