Конспект уроку з німецької мови на тему : "Школа. Роби з усіма!"

Німецька мова

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки), 5 Клас, 6 Клас

15.08.2021

94

3

0

Опис документу:
Конспект уроку з німецької мови для учнів на тему :"Школа. Роби з усіма!". Урок спрямований на засвоєння нового лексичного матеріалу, тренування учнів в аудіюванні та розширенні своїх знань з даної теми.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Школа. Роби з усіма!

Мета:

навчальна: ввести нову лексику (Streng, das Lieblingsfach, marschieren, laufen, springen, hier, denn, schade, stehen, boxen, geben, besuchen, Montag, Dienstag, Mittwoch, Donnerstag, Freitag, Samstag, Sonntag, am Montag) та активізувати її у вживанні, тренувати учнів у діа­логічному та монологічному мовленні, удосконалювати навички читання та аудіювання;ознайомити з вживанням наказового способу дієсліву мовленні.

освітня: систематизувати знання учнів про школу, шкільні предмети;

розвивальна: розвивати логічне мислення, довільну увагу, зорову та слухову пам'ять, мовну здогадку;

виховна: прищеплювати розуміння важливості навчання для людини, виховувати почуття поваги до вчителів та взаємоповаги серед учнів.

Тип уроку: комбінований (урок засвоєння та застосування нових знань)

Методи роботи: робота в групах, робота в парах, фронтальна робота з усім класом.

Обладнання: малюнки, шкільні речі, роздатковий матеріал (картки), комп'ютер (слайди).



Хід уроку



I. Організаційна частина. (привітання, перевірка підготовленості учнів до уроку).

Guten Morgen, liebe Kinder!

Guten Morgen!

Wie geht es euch? Was gibt's Neues? Was macht die Schule? Wie viele Stunden habt ihr heute? Welche Stunden habt ihr heute? Wer fehlt heute?

Welcher Tag ist heute? Der Wievielte ist heute?



II. Мотивація навчальної діяльності (повідомлення теми, мети та завдань уроку).

На сьогоднішньому уроці ми з вами познайомимося з утворенням наказового способу дієслів у німецькій мові, познайомимося з назвами навчальних предметів.



III. Стимулювання навчальної діяльності ( фонетична зарядка).

  1. Фонетична зарядка (Mundgymnastik)

Мета: налаштувати учнів на спілкування німецькою мовою.

(Лекція3, урок18,вправа1 – диск до підручника «Німецька мова. 2 клас/ С.І.Сотникова, Г.В.Гоголєва. – Х.: Ранок, 2013. – 192с. – 1 електрон. оптичн. диск.»)

Ukrainisch

Lesen

Sport

Musik

Deutsch

Mathe

Werken

Malen

(Лекція3, урок19,вправа1 – диск до підручника «Німецька мова. 2 клас/ С.І.Сотникова, Г.В.Гоголєва. – Х.: Ранок, 2013. – 192с. – 1 електрон. оптичн. диск.»)

der Montag

der Dienstag

der Mittwoch

der Donnerstag

der Freitag

der Samstag/ der Sonnabend

der Sonntag



IV. Перевірка знань учнів.

На сьогодні вам потрібно було списати, доповнити речення необхідними словами, впр.6, с.73. Учні зачитують речення, колективно виправляють помилки.



V. Актуалізація опорних знань (повторення попереднього матеріалу, на базі якого засвоюються нові знання).

Повторення лексики – гра «Снігова куля». (дієслова з теми)



VI. Пояснення нового матеріалу (пояснення, перевірка розуміння, закріплення і застосування нових знань).

1. Робота з підручником.

Вчитель за допомогою таблиці у підручнику пояснює учням вживання та утворення наказового способу дієслів, утворення складних іменників, що мають 2 корені.

2. Фонетична вправа на закріплення нового граматичного матеріалу.

(Лекція3, урок22,вправа1,2 – диск до підручника «Німецька мова. 2 клас/ С.І.Сотникова, Г.В.Гоголєва. – Х.: Ранок, 2013. – 192с. – 1 електрон. оптичн. диск.»)

Впр.1

  1. Jana, spielst du nicht? Spiele!

  • Jan und Jana, spielt ihr nicht? Spielt!

  • Frau Kramer, spielen Sie nicht? Spielen Sie bitte!

  1. Lina, sprichst du nicht? Sprich!

  • Lina und Tim, sprecht ihr nicht? Sprecht!

  • Herr Fischer, sprechen Sie nicht? Sprechen Sie bitte!



Впр.2

  1. öffne das Buch!

  2. öffnet die Bücher!

  3. öffnen Sie das Buch!



1. Schließe das Buch!

2. Schließt die Bücher!

3. Schließen Sie das Buch!



1. Nimm das Heft!

2. Nehmt das Heft!

3. Nehmen Sie das Heft!

3. Фізкультпауза.

1. Gib das Heft!

2. Gebt das Heft!

3. Geben Sie mir das Heft!



1. Schreib das Wort!

2. Schreibt das Wort!

3. Schreiben Sie das Wort!



1.Höre die CD!

2. Hört die CD!

3. Hören Sie die CD!

Eins, zwei, drei, vier, in der Schule lesen wir, schreiben wir, sprechen wir, in der Schule rechnen wir, singen wir, turnen wir.



VII. Закріплення нового матеріалу.

1.Скажи, що тут зайве.

Sport: turnen, springen, Texte lesen, laufen.

Mathe: Lieder singen, rechnen, Zahlen schreiben.

Werken: basteln, Musik hцren.

Deutsch: Dialoge spielen, schreiben und lesen, turnen.

2.Впр.3 (В) – утворення складних іменників (письмово).

3. Впр.5, с.75 – робота над текстом – читання і переклад. (усно).

4. Закріплення знань про наказовий спосіб дієслів:

Впр 3,4,5, с.77 (за завданнями підручника).

5. Розвиток навичок читання – впр.7, с.78 – прочитати і перекласти інтерв′ю.

6. Робота в парах – скласти аналогічне інтерв′ю із сусідом по парті, розіграти у класі.

7. Розвиток навичок читання. Учні читають і перекладають речення.

1. Ich lerne in dem Klassenraum. 2. Ich spiele Volleyball in der Sporthalle oder auf dem Sportplatz. 3. Wir lesen in der Bibliothek. 4. Ich spiele Basketball in der Sporthalle oder auf dem Sportplatz. 5. Wir turnen auf dem Sportplatz oder in der Sporthalle.



VIII.Підсумки уроку.

IX. Повідомлення домашнього завдання.

Написати листа Еріці про свій улюблений предмет.



























Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.