Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

Конспект уроку з англійської мови у 10 класі на тему: "British Meals."

Англійська мова

Для кого: 10 Клас

15.08.2021

94

3

0

Опис документу:
План-конспект уроку з англійської мови для 10 класу з теми“ British Meals”. Урок спрямований на засвоєння нового лексичного матеріалу, тренування учнів в аудіюванні та розширенні своїх знань з даної теми.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

План-конспект уроку з англійської мови для 10 класу з теми

British Meals


Тип уроку: комбінований

Тема уроку: British Meals


Цілі

Практична: систематизувати вивчений матеріал з даної теми, перевірити рівень знань учнів, закріпити вживання лексичних одиниць, засвоєних протягом попередніх уроків.

Освітня: розширити кругозір учнів за даною темою. Продовжувати формувати вміння аудіювання, читання, письма та говоріння. Поглиблення знань про культуру, реалії країни, мова якої вивчається.

Розвиваюча: розвивати вміння ілюструвати ідеї, думки, висновки щодо даної теми, мовну здогадку та мовленнєву реакцію, просторове сприйняття.

Виховна: виховувати самостійність, зацікавленість у вивченні іноземної мови, чіткість висловлення думки.

Обладнання уроку: підручник (О. Карпюк. Англійська мова: Підручник для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Астон, 2010. – 224с.), роздатковий матеріал (картки з завданням), комп’ютер, електронна презентація.




Схематичний план уроку


І. Початок уроку

1. Організаційний момент………………………………………………...……………………1 хв.

ІІ. Основна частина уроку

2. Speaking practice……………………………………………………………...…………...…..8 хв.

3. Vocabulary practice………………………...…………………………………………...……10 хв.

4. Grammar practice………………………………………………………..………………...…..8 хв.

5. Writing tasks……………………………………………………...…………………………..15 хв.

ІІІ. Заключна частина уроку

6. Домашнє завдання………………………………….………………………………………....1хв.

7. Висновки уроку і оцінювання учнів……………………………...……………………..,…..2хв.









Хід уроку



Етап. Мета. Прийом.


Завдання

Час

І. Початок уроку

  1. Організаційний момент.

Мета етапу – організація класу до активної роботи на уроці.

Прийом – спілкування учнів і вчителя в іншомовній атмосфері.


Good afternoon, ladies and gentlemen. My name is Alina Viktorivna. I’m your second teacher for today. Take your seats and get ready for the lesson. Today we’re going on talking on the topic Food; we are to revise the words we’ve learnt, learn some new ones, and develop our speaking skills. The main aim of our lesson is a grammar topic. It is the Second Conditional.

You’ll get coloured cards for your answers, so it will be easier for me to evaluate you.

Now we can get down to the work.

1 хв.

ІІ. Основна частина уроку

  1. Speaking Practice

Мета етапу розвити навички говоріння учнів, настроїти їх на іноземну мову.

Прийом – виконання рецептивно-репродуктивної мовної вправи.

Контроль: контроль з боку вчителя, можливий взаємоконтроль.

  1. Let’s speak about healthy and unhealthy food.

(Презентація)

Which of these foods are healthy and which are unhealthy?


I’m going to present you a new term “junk food”.

Junk food is high in calories and saturated fat and lacking in nutrition.

That’s why it may cause such side effects as a greater risk of cancer, gaining weight, heart and liver disease.

Why do we eat junk food? (Pupils try to give their own reasons). The answer is because of lack of time and loss of tradition.

And now, please, express your opinion about junk food.

Let’s make a conclusion

8 хв.


  1. You know that almost every country has its own cuisine and what is more some popular dishes are associated with this or that national cuisine. We’re to remember such dishes.

Your task is to complete the sentences.

Pudding is a typical English/British dish.

Pizza is a typical Italian dish.

Pelmeni is a typical Russian dish.

Varenyky is a typical Ukrainian dish.

Burrito is a typical Mexican dish.


Sushi is a typical Japanese dish.

Baklava is a typical Turkish dish.


That’s great.



  1. Робота з новими лексичними одиницями

Мета етапу – розвинути память та розширити словниковий запас.

  1. Прийом – рецептивно-репродуктивна мовна вправа.

Контроль: контроль збоку вчителя.

  1. Enriching the vocabulary with adjectives

I’m going to distribute you sheets of paper with adjective that describe food, its taste, shape, color, texture and origin.

Bland - м’який

Sweet - солодкий

Sour - кислий

green - зелений

Cylindrical - циліндричний

Indian - індійський

Round - круглий

Spicy – пряний, присмачений спеціями

Hot - гарячий

Cold - холодний

Oval - овальний

Italian - італйський

soft – м’який, ніжний

Crumbly - розсипчастий

Creamy - вершковий

Delicious – смачний, прекрасний

Japanese - японський

oily – маслянистий, жирний

Crispy - хрусткий

Tasty - смачний

Hard - твердий

Chinese - китайський

Chewy - який потребує тривалого жування

Disgusting - огидний

purple – пурпурний


Your task is to put these adjectives under the correct tables. Number 1 has been done for you. You have 4 minutes to complete this task.

Taste

Shape

Colour

Texture

origin

  1. sweet

  2. sour

  3. spicy

  4. delicious

  5. tasty

  6. disgusting


  1. round

  2. cylindrical

  3. oval

  1. green

  2. purple

1. chewy

2. bland

3. hot

4. cold

5. soft

6. crumbly

7. creamy

8. oily

9. crispy

10. hard

  1. Chinese

  2. Indian

  3. Italian

  4. Japanese


So, let’s check what you have done.

Now, use some of these adjectives to describe these foods. If the answer is not so obvious put * in the space.

10

хв.

  1. Grammar Practice

Мета етапу – автоматизація дій учнів з вивченим граматичним матеріалом.

Прийом – рецептивно-репродуктивна мовна вправа.

Контроль: контроль збоку вчителя.



As I have said at the beginning of the lesson we have to revise grammar today. It is the Second Conditional sentences. Let’s remember some things about them.


I’ll show you some examples of Second Conditional sentences.

Are these conditional sentences real? What time do they refer to: past or present? What tenses are used in these sentences? (Pupils try to answer the questions.)

Let’s study some more examples.

Let’s sum up and make our know-how of the Second Conditional.

We know the theory quite well so it’s high time to do some exercises.

8 хв.

  1. Writing tasks.

Мета етапу – автоматизація дій учнів з вивченим граматичним та лексичним матеріалом.

Прийом – рецептивно-репродуктивна мовна вправа.

Контроль: контроль збоку вчителя.


  1. Now I’ll give you cards with writing tasks. First task is to complete the sentences. Second task is to make up sentences. You have 8 minutes for these tasks. I’ll check your answers and you’ll get you’ll get marks.





15 хв.

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Домашнє завдання

Мета етапу – забезпечення закріплення уміння письмово висловлюватися іноземною мовою.

  1. Ex. 3, p. 63. Do the project. Follow the instructions.


1 хв.

  1. Висновки уроку і оцінювання учнів

Мета етапу – розвиток позитивної мотивації в учнів.

  1. You have been working hard today and your marks are…

It was very nice to meet you. Thank you for the lesson. Goodbye. You can go.





2 хв.












Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.