Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Розвиток читання у дошкільному віці. Посібники серії «Розглядай та пізнавай»
»
Взяти участь Всі події

Конспект уроку з англійської мови для 2 класу на тему «Into your portfolio «My day» за підручником О.Д.Карпюк ”Smiling Sam 2” (Unit 6. Doing Things. Lessons 9-10).

Англійська мова

Для кого: 2 Клас

24.03.2021

323

19

0

Опис документу:
Конспект уроку для 2 класу має на меті зацікавити учнів та сприяти формуванню позитивного ставлення до вивчення англійської мови. Основна увага приділяється навчанню говоріння та сприймання на слух. Завдання надають змогу тренувати артикуляційний апарат учня з метою успішного формування кінестетичних образів звуків, слів, коротких фраз шляхом активного навчання за допомогою вправ на основі компетентісного підходу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Бериславський фаховий педагогічний коледж імені В.Ф. Беньковського

Херсонського державного університету

Урок англійської мови у 2 класі за підручником О.Д. Карпюк (Англійська мова: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом).-Тернопіль: «Видавництво Астон».2019.-С.83)

Студентка 133 групи

Забавська Анастасія Станіславівна

Тема: Into your portfolio «My day».

Мета:

Практична відпрацювати лексичний матеріал та структури розділу, формувати навички монологічного мовлення на рівні мікровисловлювання.

Розвивальна: розвивати память, увагу, уяву, навички діалогічного та монологічного мовлення, розвивати фонематичний та інтонаційний слух, уміння передавати зміст почутого, розвивати комунікативні навички.

Виховна: виховувати прагнення до активного та здорового способу життя.

Outcomes: by the end of the lesson pupils will be able to sing the song and point to the appropriate pictures, to write and tell about their day, to ask and answer questions using the structures of the unit.

Тип уроку: урок закріплення та систематизації знань, умінь та навичок.

Міжпредметна інтеграція: мистецтво, літературне читання.

Методи вчителя: демонстрація, пояснення, організація вправляння на етапі тренування, організація вправляння на етапі практики, TPR.

Інтерактивні методи: Mind Map.

Обладнання: картки, комп’ютерна презентація, аудіо, відео.

Хід уроку

І. Початок уроку

1. Привітання

- Stand up! Stand straight!

- Good morning, children!

- I’m glad to see you today. Sit down, please.

- How are you?

https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU

(Hello Song for Kids | Greeting Song for Kids | The Singing Walrus)

2. Мовленнєва зарядка

- What day is it today?

- How is the weather today?

- What’s your favourite day?

- Do you play computer games at home?

- Is it a wonderful day today?

T - Look outside. It’s a wonderful day today. Let’s recite a poem.

It’s a wonderful day today!

It’s a beautiful day today!

How are you? How are you?

It’s a wonderful day today!

It’s a wonderful day today!

It’s a beautiful day today!

I’m fine! I’m fine!

I’m very, very well!

It’s a wonderful day today!

https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-angliysko-movi-na-temu-miy-robochiy-den-77538.html

- Well done!

( or https://elt.oup.com/student/americanfamilyandfriends/level01/songs/song_15?cc=ua&selLanguage=uk)

3. Фонетична зарядка

- Please, listen, repeat after me.

Green, brown, black, blue. What's your name?

How old are you?

White, pink, yellow, grey.

My name's Tom.

I'm five today!

4. Повідомлення теми та мети уроку.

- Сьогодні на уроці ми створимо книжечку, в якій намалюємо свій день та вкладемо його до нашого портфоліо.

(Today we will create a book where we will draw our day and put it in our portfolio).

ІІ. Основна частина.

  1. Бесіда з учнями.

T: What does a day consist of?

So, we work every day, we are busy. So, our day consists of morning, school, afternoon and evening.

Day

  1. Робота з підручником.

    1. Розвиток слуховимовних навичок.

  • Open the books at page 83. Let's do exercise 1 «Listen and sing». Прослухаємо та заспіваємо.

  • Для початку прослухаємо аудіо. перекладемо. Потім спробуємо заспівати разом.

(https://pidruchnyk.com.ua/68-anglyska-mova-karpyuk-2-klas.html)

  • Проспівавши пісеньку, тепер давайте знайдемо слова, які відносяться до того, що ви робите вранці.

T: Let’s make a Mind Map (what do you do in the morning?).

  • Get up

  • Make your bed

  • Wash your face

  • Drink some tea and eat an egg

  • Brush your teeth

(wake up, wash, dress, clean teeth, have breakfast, go to school, play games, help Mum, listen to music, do homework, watch cartoons, have supper, have dinner, read books, read, write, speak, go to bed).

    1. Робота з картками.

  • Пропоную вам попрацювати з картками. Я вам буду показувати певну картинку, і ви маєте сказати, що це за дія.

    1. Вправа «З’єднайка».

    2. Фізкультхвилинка

Cha Cha Slide Dance (https://www.youtube.com/watch?v=I1gMUbEAUFw )

  1. Розвиток навичок усного мовлення за допомогою підстановчої таблиці.

  • Погляньте на зображення. Вашим завданням буде утворити речення за поданою схемою та перекласти його.

  • Наприклад : I get up at 7 o`clock in the morning. – Я прокидаюсь о сьомій ранку.

https://naurok.com.ua/uploads/files/235510/166874/179504_html/images/166874.003.jpg

  • Excellent.

  1. Практична робота.

  • Діти, подивиться на цю книжку. На ній я зобразила малюнки, які пояснюють мій день. Кожен малюнок я описала.

(Демонструю свою книжку)

  • На ваших партах є маленькі книжечки, але вони зовсім порожні. Тож пропоную і вам створити книжечку, в якій ви зобразите ваш день. Візьміть кольорові олівці чи фломастери та почніть працювати. Для виготовлення вашої книжечки у вас є 10 хвилин.

    1. Демонстрація робіт.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Рефлексія

  2. Підсумок уроку.

Пісня: This Is The Way We Brush Our Teeth

(https://www.youtube.com/watch?v=dSMIPRNWAxE ).

This is the way we wash our face,

Wash our face, wash our face.

This is the way we wash our face

So early in the morning.

This is the way we comb our hair,

Comb our hair, comb our hair,

This is the way we comb our hair,

So early in the morning.

This is the way we brush our teeth,

Brush our teeth, brush our teeth,

This is the way we brush our teeth,

So early in the morning.

This is the way we put on our clothes,

Put on our clothes, put on our clothes,

This is the way we put on our clothes,

So early in the morning.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.