Конспект уроку на тему "Перша зустріч зі школою"

Опис документу:
Матеріал можна використовувати на першому уроці з предмета " Я досліджую світ", коли відбувається знайомство учнів зі школою, з класом, з вчителем. Урок містить ігрові завдання, руханки, творчу роботу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
  1. Організація класу до уроку.

2. Привітання з учнями та батьками.

Шановні батьки, любі діти та всі наші гості. Я щиро вітаю вас зі святом – Днем Знань. Від усієї душі бажаю Вам міцного здоров’я та здійснення всіх ваших бажань. Щойно пролунав дзвоник на перший урок в житті наших малят. Подивіться, які в нас гарні діти: чепурненькі, веселі, жваві, непосидючі, розумні. А батьки? Я впевнена: кращих батьків просто не існує. Мені дуже приємно, що всі ми разом зібралися в одному класі.

Вітання

Вітаю вас, друзі!

Хто прийшов із гарним настроєм — рукою махніть.

Хто чує мене — головою кивніть.

Хто бачить мене — прошу, оком моргніть.

Хто найвеселіший — ви всім усміхніться.

Хто ввічливий — сусідові злегка вклоніться.

Похитайте головою праворуч-ліворуч, раз, іще раз.

Хто вміє дружити, поплескайте в долоні, хочу побачити я вас.

3. Знайомство

Вітаю вас! Діти, сьогодні ви стали першокласниками. Завдяки нашій школі ви щодня дізнаватиметеся багато нового й цікавого. Тут ви зустрінете багато друзів, отримаєте відповіді на різні запитання. Подивіться довкола, як багато дітей у класі. Можливо, ви ще не всі одне одного знаєте. А спілкуватися з людиною, якщо ти не знаєш її імені, дуже важко. Ми разом навчатимемося, тому нам потрібно знати всіх дітей у класі. Отже, познайомимося.

Я ваш учитель. Мене звати...

Коли я скажу: «Три-чотири!» — кожен вигукне своє ім’я. (Діти вигукують імена.)

Ой-ой-ой! Ніби голосно кричали, а я жодного імені не розчула. А ви?

Нумо спробуємо інакше. Якщо не вийшло голосно, скажемо свої імена пошепки. (Діти шепочуть.)

Знову щось не те... Ніхто не кричав, а все одно нічого незрозуміло. А ви багато імен почули? Теж ні?

Напевно, справа в тому, що всі говорять водночас. Разом добре працювати, весело гратися, співати пісень, а ось відповідати — не можна. Коли відразу всі говорять, то нічого незрозуміло. Отже, спробуймо називати свої імена по черзі.

Введення правила класу

Буду гарним слухачем.

У мене є абетка ваших імен. Давайте познайомимося.

Скільки в нашому класі Марій? Артемів? Карін? Алін? Максимів?

А хто у нас один?

Скільки хлопчиків? Дівчаток ?

Кого більше: хлопчиків чи дівчаток ?

Діти, чи всі ви маєте однакові імена?

А чи є серед вас діти з однаковими іменами?

Таких дітей називають тезками.

Кожен із вас, почувши букву, з якої пишеться ім’я, виходить на середину кола, щоб відрекомендуватися.

Дівчатка

Хлопчики

А1-Амелія

А1-Артем

В5-Валерія-2

Вероніка

Варвара

Вікторія

В1-Владислав

Д3-Дар’я-2

Діана

Д4-Данило

Давід

Дамір
Дмитро

Є2-Єва

Єлизавета

Є4-Єгор-4

З1-Злата

І1-Ілля

К2-Камілла

Ксенія

М4-Маргарита-2

Марія

Марта

Н2-Назар

Нікіта

Р1-Ростислав

С1-Семен

У1-Уляна

Як нас усіх можна назвати одним словом?

А ще нас можна назвати спільнотою. Слово «спільнота» походить від слова «спільно», що означає всі разом.

Гра «Будьмо знайомі».

Зараз ми з вами зіграємо в гру. Для цього поверніться один до одного обличчям і повторюйте за мною. 

У мене є носик-у тебе є носик.

У мене є вушка-у тебе є вушка.

У мене є губки-у тебе є губки.

У мене є щічки- і в тебе є щічки.

Обіймімося-подружімося.

4. Обмін інформацією. Тема дня «Що я очікую від шкільного життя?»

Школа — це місце, де дітей навчають читати, писати, рахувати, малювати, спілкуватися. Дуже-дуже давно, коли тільки з’явилися школи, дітей навчали інакше. Хлопчики пізнавали мистецтво полювання й ведення війни, вчилися майструвати, а дівчатка повинні були навчитися прясти, шити одяг, готувати їжу. Багато чого змінилося з тих часів.

Як ви вважаєте, навіщо діти йдуть до школи?

Чого б ви хотіли навчитися в школі?

Гра «Хто чого хоче навчитися у школі»

Мета: підвищувати мотиваційну готовність дітей до школи, розвивати довільну сферу, вербальне мислення.

Зараз ми вивчимо три жести. Утворіть коло.

Вказівний палець будь-якої руки витягнути (справа наліво або навпаки): «І я теж так уважаю. Згоден».

Вказівні пальчики схрестити: «Я іншої думки. Не згоден».

Вказівний пальчик — до чола або скроні: «Я подумаю. Я ще не знаю».

Ведучий починає гру: «Я — маленьке кошеня. Я прийшло до школи, щоб навчитися кусатися (писати, танцювати, дряпатися, читати, в’язати, бігати і стрибати, як спортсмен, навчитися битися, дружити, спілкуватися, розв’язувати приклади та задачі, вивчати вірші, малювати.).

А ви?

Гра «Будуємо школу»

Збудуймо нашу школу! Для цього маємо цеглинки. Кожна цеглинка означає дію, що ми будемо виконувати. І ви мені допоможете вибрати необхідні у школі.

На дошці цеглинки зі словами:

Співати

Вередувати

Рахувати

Читати

Сердитися

Ображати

Крутитися

Гратися

Фантазувати

Мислити

Радіти

Спілкуватися

Дружити

Допомагати

Поважати

5. День народження класу

Ви знаєте дуже багато свят і знаєте, як їх святкують.  Гадаю, що не помилюся, якщо скажу, що найулюбленішим святом для кожного з вас є ваш день народження. Дійсно?  У нас сьогодні теж свято – День народження. А як ви гадаєте, на чий день народження ми сьогодні зібралися?

Діти. На День народження нашого класу. Сьогодні народилася нова  шкільна родина 1-В класу.

  • Що дарують завжди на день народження?

  • З яким настроєм зустрічають це свято?

  • Подарунком для нашого класу буде ваш малюнок. Намалюйте, щоб ви хотіли подарувати для всіх нас.

Прийміть і від мене подарунок для нашого класу. Це велике серце, яке складається з маленьких позитивних сердечок. Нехай ці кольорові сердечка зігрівають нас теплом, дарують гарний настрій, заряджають енергією на цілий день.

  • Виберіть сердечко і дізнайтеся, що воно вам говорить.

6. Мій настрій

Сьогодні ваш ранок розпочавсь цікаво

І навіть сонечко світило ласкаво

Тому, що знає сонце гомінливе,

Що день сьогодні особливий.

Цікаво ж, чому сьогодні день особливий.

  • Що мені подобається в школі?

  • Який мій настрій першого дня у школі.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»